برزیل

پارک های آبی برزیل

پارک های آبی برزیل

پارک های آبی برزیل از بهترین جاهای این کشور مخصوصا برای کسانی است که به دنبال یک تعطیلات ماجراجویانه در کشور برزیل هستند. در واقع از نظر آماری نیز برزیل جزء برترین کشورهای آمریکای لاتین از نظر داشتن پارک های آبی است و این به سبب وجود سواحل و جزایر مختلف در این کشور است. با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با برخی از معروفترین پارک های آبی برزیل مثل پارک ساحلی،ترماس دوس لارانژایس، پارکو آگواس کلاراس، وت اند وایلد، آکوا شو پارک و غیره آشنا شوید.

پارک ساحلی جزء پارک های آبی برزیل

این پارک حقیقتا پارک آبی خیلی بزرگی است که شما می توانید در کل کشور برزیل پیدا کنید. پارکی که مسئولان آن ادعا می کنند که جزء بهترین پارک های آبی در سراسر آمرکای لاتین هستند. پارکی که مناسب همه اعضای خانواده است. در این پارک آبی جاذبه های زیادی وجود دارد که برای بالا بردن آدرنالین و لذت هیجان کافی است. از جمله معروفترین جاذبه های این پارک آبی در کشور برزیل همچنین می توان به بزرگترین استخر موج آمریکای لاتین در همین پارک اشاره نمود. همچنین در این پارک می توانید با یکی از بزرگترین سرسره های آبی جهان به ارتفاع 14 طبقه آشنا شوید. همچنین پارک ساحلی دارای دو آبشار 7 متری نیز می باشد.

ترماس دوس لارانجایس از پارک های آبی برزیل

این پارک آبی یکی از جذاب ترین پارک های آبی کشور برزیل است که دارای حدود 50 جاذبه از جمله سرسره های آبی، استخرهای موج، سوناها و استخرهای آبگرم و غیره می باشد. همچین در اطراف این پارک یک پوشش گیاهی طبیعی نیز وجود دارد که گیاهان آن طبیعی و متراک هستند. از دیگر امکانات متنوعی که می توان در پارک آبی ترماس دوس لارانجایس برشمرد میتوان به رستوران ها و بارهای مختلف نیز اشاره کرد.

وت اند وایلد از جمله پارک های آبی برزیل

پارکو آکواس کلاراس جزء پارک های آبی برزیل

این پارک آبی از دیگر پارک های آبی برزیل است که کارش را در سال 1994 میلادی شروع کرد و از همان زمان به عنوان یک پارک آبی بزرگ مد نظر می باشد. در این پارک جاذبه ها و انواع سرگرمی ها و تفریحات متنوعی وجود دارد که شما به همراه دوستان و یا اعضای خانواده می توانید آنها را انجام دهید. مثلا در این پارک آبی علاوه بر استراحت و ریلکسی همچنین می توانید شنا کرده و یا همراه دوستان و اعضای خانواده از غذاها و نوشیدنی های خوشمره و خوش طعم سرو شده در رستوران ها و بارها لذت ببرید.

وت اند وایلد از جمله پارک های آبی برزیل

این پارک نیز کار خودش را از سال 1998 میلادی شروع کرد و از همان زمان نیز به رشد بیشتری دست یافته است. روی هم رفته این پارک آبی دارای حدود 25 جاذبه تفریحی برای خانواده و کودکان می باشد. در این پارک شما و اعضای خانواده اتان پس از یک تفریح پر از آدرنالین و هیجان به استراحت بپردازید. جالب است بدانید که این پارک آبی در سال 2018 به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین پارک های آبی برزیل انتخاب شده است. پارکی جذاب که در ایتوپوای برزیل واقع شده است.

آکوا شو پارک در زمره پارک های آبی برزیل

این پارک در زمره جذاب ترین و زیباترین پارک های آبی برزیل قرار داشته و اغلب مردم محلی در ایام تعطیلات آخر هفته از این پارک آبی دیدن می کنند. در این پارک آبی که در اینگلسس نورته برزیل واقع شده در حدود 30 سرسره وجود دارد که در نوع خودشان جزء سرسره های آبی شگفت انگیز و جذب محسوب می شود. این پارک آبی در برزیل مناسب همه افراد از هر گروه سنی است.

هات پارک از جمله پارک های آبی برزیل

این پارک آبی در اسپلانادای ریو کوئنته قرار داشته و از معروفترین پارک های آبی برزیل محسوب می شود. پارکی که مساحت آن در حدود 3.8 هکتار بوده و پر از استخرهای شگفت انگیز و سرسره های آبی مهیج است. جالب است بدانید که اغلب سرسره های موجود در این پارک آبی نیز در سطح جهانی بوده و باعث جذب هر چه بیشتر گردشگران به این پارک شده است.

هات پارک از جمله پارک های آبی برزیل

ریو واتر پلانت جزء پارک های آبی برزیل

این پارک آبی جز مهیج ترین پارک های آبی برزیل به حساب می آید. پارک آبی بزرگی که در شهر ریو دی ژانیرو واقع شده و هم محلی برای استراحت و هم محلی برای تفریح و سرگرمی گردشگران محسوب می شود. در ریو واتر پلانت نیز استخرهای شنای زیادی وجود دارد و از همین رو در این پارک آبی هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند نهایت لذت را ببرند. از جمله جاذبه های این پارک آبی می توان به سرسرها و تونل های آبی بزرگ و نیز وجود رستوران ها و بارها در این پارک آبی اشاره نمود.

ناگا کابل پارک از پارک های آبی برزیل

این پارک آبی در جاگواریونای برزیل قرار داشته و به خاطر جاذبه های فانتزی که دارد جزء پارک های آبی ایده آل کودکان و نوجوانان محسوب می شود. در این پارک علاوه بر وجود استخرهای شنا و سرسره های آبی همچنین فعالیت هایی مثل اسکی روی آب و نیز ویک بوردینگ نیز در اختیار کودکان و خانواده های آنها قرار دارد تا از لحظات شاد و مهیجی برخوردار شوند.

برزیل کشوری بزرگ با جاذبه های توریستی و تفریحی بی شمار می باشد. اگر علاقه مند اطلاع از فهرست برترین جاذبه های توریستی کشور برزیل هستید و یا درصدد آشنایی با شرایط مسافرت آسان و ارزان به این کشور آمریکای لاتین هستید همکاران ما در مجموعه سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره های تخصصی آماده رهنمائی شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *