برزیل

مرکز خرید اریکاندوا در برزیل

مرکز خرید اریکاندوا در برزیل

در کشور برزیل نیز به لطف بازارها و مراکز خرید مختلف می توان یک خرید ایده آل انجام داد و یکی از این مراکز، مرکز خرید اریکاندوا در برزیل می باشد. این مرکز خرید از نظر مساحت و اندازه به عنوان سومین مرکز خرید بزرگ در آمریکای لاتین محسوب می شود. مرکز خرید بسیار معروفی در کشور برزیل که برای خرید تقریبا همه چیز دارد و بازدیدکنندگان از هر برند بین المللی که بخواهند می توانند در این مرکز خرید تهیه کنند. اما تمام جذابیت های اریکاندوا به مساحت زیاد و یا فروشگاه های برند آن محدود نمی شود بلکه از دیگر جذابیت های این مرکز خرید می توان به وجود امکانات تفریحی مثل چندین سینما، پارک های سرگرمی، سالن بولینگ و نیز رستوران ها و بارها نیز اشاره نمود. برای طلاع کامل و دقیق از سایر جزییات این مرکز خرید بزرگ در شهر سائوپائولو با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید.

سومین مرکز خرید بزرگ آمریکای لاتین؛ مرکز خرید اریکاندوا در برزیل

مرکز خرید اریکاندوا Aricanduva Shopping Center با مساحتی در حدود 425000 مار مربع (زمین ساخته شده) که از این مقدار نیز حدود 257047 متر مربع آن مربوط به فضای قابل اجاره است به عنوان بزرگترین مرکز خرید کل کشور برزیل محسوب می شود و مجددا از نظر وسعت بعد از بازارچه آلبروک در پاناما و مرکز لایف استایل آنتیا در مکزیک به عنوان سومین مرکز خرید بزرگ در کل آمریکای لاتین به حساب می آید. این مرکز خرید در شهر سائوپائولو برزیل در منطقه سیداده لیدر، خیابان اریکانوا واقع شده است. نمایی از ساختمان مرکز خرید اریکانوا برزیل را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

نمایی از ساختمان مرکز خرید اریکانوا برزیل

از نکات جالب توجه درباره اریکاندوا شعار جیگانته کومو سائو پائولو می باشد که به معنای عظیم مثل سائوپائولو است. از نظر قدمت تاریخی نیز اریکاندوا در سال 1991 میلادی افتتاح شده و مالک آن نیز شرکت Centrleste Empreendimentos Comerciais Ltda می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به اطلاعات تکمیلی تر در خصوص این مرکز خرید دست یابید.

درباره فروشگاه های مرکز خرید اریکاندوا در برزیل

کلا مرکز خرید اریکاندوا مجموعه ای بزرگ است که شامل سه بخش Shopping Leste Aricanduva(فروشگاه های مد و لباس) ، Interlar Aricanduva (مربوط به دکوراسیون خانگی و فروشگاه های تاسیسات) و Auto Shopping Aricanduva (فروشگاه های خودرویی) می باشد. در همین مرکز خرید نیز بیش از 500 فروشگاه تجاری اغلب از برندهای معتبر بین المللی وجود دارد. از بین این تعداد فروشگاه ها نیز حدود 35 فروشگاه جزء فروشگاه های برند به حساب می آیند.

درباره فروشگاه های مرکز خرید اریکاندوا در برزیل

امکانات مرکز خرید اریکاندو در برزیل

علاوه بر فروشگاه های مختلفی که تعداد آنها به بیش از 500 فروشگاه می رسد همچنین در مرکز خرید اریکاندو امکانات دیگری نیز در اختیار مسافران و گردشگران گذاشته شده است. از جمله این امکانات متنوع می توان به تعداد 3 سوپرمارکت (شامل ایکسترا، والمارات و ماکرو)، دو فروشگاه مصالح ساختمانی (C&C و Dicico)، حدود 14 سینما، یک سالن بولینگ، دو پارک سرگرمی (پلی لند و پلاسما پارک)، سه رستوران بزرگ و حدود 13 نمایندگی فروش خودرو نیز وجود دارد.

امکانات مرکز خرید اریکاندو در برزیل

نزدیکترین هتل ها به مرکز خرید اریکاندو در برزیل

ممکن است برخی از گردشگران برای بازدید از اریکاندو وقت زیادی گذاشته و خواستار اقامت در هتل های نزدیک به این مرکز خرید باشند. بنابراین اطلاع از نزدیکترین هتل ها به اریکاندو می تواند یک موضوع مهمی محسوب شود. بر این اساس نزدیکترین هتل ها به اریکاندوا در شهر سائوپائولو عبارتند:

هتل تیکواتیرا: هزینه اقامت شبانه $18 (دلار)

هتل تیکواتیرا

هتل پارک لسته OYO: هزینه اقامت شبانه $19 (دلار)

هتل پارک لسته

سائوپائولو تاتوآپه (هتل 3 ستاره): هزینه اقامت شبانه $46 (دلار)

سائوپائولو تاتوآپه

هتل هایی که علاوه بر نزدیکی به مرکز خرید اریکاندوا همچنین امکانات و خدمات برتری مثل پارکینگ رایگان، Wi-Fi رایگان، صبحانه کامل، تهویه هوا، حمام، اتاق خواب دو نفره راحت و دنج را به مسافران و گردشگران ارائه می دهند و از این گذشته در مقایسه با هتل های دیگر از هزینه ارزانتری نیز برخوردارند. از دیگر هتل های نزدیک به اریکاندوا همچنین می توان به بلو تری پرمیوم فاریا لیما ($993 دلار)، هتل ویلا رادیسون المپیا ($1091 دلار)، هتل کادورو سائو پائولو ($1075 دلار) و غیره اشاره کرد.

شرایط بازدید از مرکز خرید اریکاندوا در برزیل

اولین موضوع مهم در خصوص بازدید از اریکاندو به عنوان سومین مرکز خرید بزرگ در آمریکای لاتین موقعیت مکانی اش است که در شهر سائوپائولو، خیابان اریکاندو واقع شده است. با اینکه ورود و بازدید از این مرکز خرید برای همگان رایگان می باشد ولی اطلاع دقیق از زمان کار مرکز خرید اریکاندوا برای مراجعین ضروری است. غالبا این مرکز خرید به صورت روزانه و از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی بازدیدکنندگان باز است.

شرایط بازدید از مرکز خرید اریکاندوا در برزیل

برزیل مقصد توریستی جذاب برای ماجراجویان

چرا کشور برزیل Brazil ایده آل کسانی است که به فکر هیجان و بالا بردن آدرنالین خونشان هستند؟ پلسخ این سوال را می توان در طبیعت وسیع و جاذبه های منحصر بفرد این کشور دانست. در واقع برزیل به عنوان بزرگترین کشور در سطح قاره آمریکای لاتین به سبب نزدیکی به آتلانتیس هم طبیعت اقیانوسی داشته و هم به علت برخورداری از جنگل های آمازون دارای یک طبیعت جنگلی تروپیکال یا گرمسیری است. پس در سراسر برزیل می توان انواع جاذبه های طبیعی مثل سواحل، جزایر، پارکهای ملی، مناطق طبیعی حفاظت شده و غیره را مشاهده کرد.

و همه این مکان ها فرصت خوبی برای گردشگرانی فراهم می کند تا در دل طبیعت بکر و منحصر بفرد برزیل به دنبال تجربه هیجان از نوع برزیلی اش باشند. مثلا آنها می توانند در سواحل مواج برزیل به موجسواری و قایقرانی بادبانی پرداخته و یا در سواحل آبی شفاف و کریستالی به غواصی و بازدید از دنیای زیر آب پرداخته و نیز در پارک های ملی به دنبال دیدن گونه های حیات وحش کمیاب و بومی برزیل مثل جگوار باشند. علاقه مندان و متقاضیان سفر به برزیل 2024 می توانند از طریق مشاوره های دریافتی از کارشناسان و مشاورین مجموعه سفیران سروش سعادت در جریان مقررات و نیازمندی های سفر به برزیل قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *