ترکیه

اوت لت دیپو ترکیه

اوت لت دیپو ترکیه

اوت لت دیپو ترکیه با مساحتی در حدود 38000 متر مربع و شامل 144 فروشگاه یکی از بزرگترین اوت لت های منطقه مدیترانه به شمار می رود. بنابراین دست شما برای خرید محصول مورد نظرتان در این اوت لت خیلی باز است چرا که اغلب فروشگاه های اوت لت دیپو جزء فروشگاه های برند ترکیه ای یا بین المللی هستند. فقط شاید کمی قیمت اجناس کمی بالا به نظر برسد! از طرف دیگر اوت لت دیپو فقط به خرید درمانی اختصاص ندارد بلکه شما با کمی گشت و گذار داخل این اوت لت می توانید غذا یا نوشیدنی خودتان را در کافه ها و رستوران هایش میل کرده و در صورت تمایل نیز فیلم سینمایی جذابی را در سینمای اوت لت دیپو ببینید و یا اگر اهل هیجان باشید پس سری به کارتینگ 3000 متربعی go-kart آن بزنید. در ادامه با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با شرایط و نحوه بازدید از این اوت لت ترکیه ای نیر آشنا شوید.

اوت لت دیپو ترکیه؛ بزرگترین اوت لت مدیترانه

اوت لت دیپو Deepo outlet center یکی از بهترین پاساژهای شهر آنتالیا محسوب می شود. اوت لتی که در سال 2004 میلادی در منطقه کپز kepez آنتالیا افتتاح شد. زمانی که شما از این اوت لت دیدن می کنید؛ اوت لتی شامل 144 فروشگاه، مطمئن می شوید که از گشت و گذار در این اوت لت با هدف خرید و یا تفریح و سرگرمی نهایت لذت را می برید. از بین فروشگاه های مختلف در این اوت لت، شما می توانید فروشگاه دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. ضمنا تنوع و تعدد فروشگاه ها در این بازارچه سبب تهیه برندها و مدل های مختلف سازگار با سلیقه و بودجه شما می گردد.

بزرگترین اوت لت مدیترانه

تمام فروشگاه های اوت لت دیپو ترکیه به عرضه لباس اختصاص ندارد بلکه در این اوت لت چند فروشگاه جواهراتی و نیز فروشگاه ساعت نیز وجود دارد که شما جهت خرید هدیه ای نفیس می توانید به این فروشگاه ها سری بزنید. از دیگر فروشگاه های محبوب در اوت لت دیپو می توان به فروشگاه های کادو و صنایع دستی اشاره کرد که طرفداران خاص خودش را دارد. اما اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزلتان هستید، اوت لت دیپو با فروشگاه هی عرضه لوازم و مبلمان خانه در خدمت شماست. در پایان خرید نیز می توانید به کافه ها و رستوران های موجود در اوت لت دیپو سری زده و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه اتان را درخواست کنید و یا با خرید پاپ کورن به سینمای این اوت لت رفته و فیلم مورد علاقه اتان را ببینید. ضمنا اگر دوست دارید کمی آدرنالین خونتان هم بالا برود پس سری به کارتینگ 3000 متربعی go-kart آن بزنید.

اوت لت دیپو ترکیه؛ بزرگترین اوت لت مدیترانه

برندهای معروف در اوت لت دیپو ترکیه

از مهمترین ویژگی های اوت لت دیپو ترکیه تنوع فروشگاه های برند آن است. فروشگاه هایی که همه نوع جنس یا اجناسی را از ساعت، جواهرات، لباس مردانه و زنانه و بچگانه، کفش، وسایل ورزشی، لوازم خانه، موبایل و غیره عرضه می کنند. پس شما در اوت لت دیپو ترکیه می توانیدی شمار بهای محلی و بین المللی پیدا کنید. از معروفترین این برندها نیز می توان به برندهای بین المللی Adidas، AVVa، H&M و غیره اشاره کرد.

برندهای معروف در اوت لت دیپو ترکیه

تفریحات اوت لت دیپو ترکیه

تاریخچه ساخت و افتتاح اوت لت دیپو ترکیه به سال 2004 میلادی برمی گردد. بنابراین، از زمان افتتاحش در سال 2004 این مرکز خرید به چنان رشدی رسیده است که حالا به یکی از بزرگترین پاساژها در منطقه مدیترانه بدل شده است. این اوت لت با مساحتی در حدود 38000 متر مربع خودش را به عنوان یک مرکز خرید معروف در آنتالیا معرفی کرده است که شما علاوه بر خرید درمانی در این اوت لت همچنین می توانید به فود کورت این اوت لت نیز سری زده و از غذا و نوشیدنی های مورد علاقه اتان لذت برده و یا اگر مایل باشید فیلمی را هم در سینمای اوت لت دیپو تماشا کنید.

تفریحات اوت لت دیپو ترکیه

رستوران ها و کافه های اوت لت دیپو ترکیه

شما در اوت لت دیپو ترکیه می توانید کلکسیونی از رستوران ها را مثل رستوران کوفته چی رامیز، رستوران عثمانلی تورک موتفاقی و برگر کینگ را پیدا کنید که در آنها شما شانس لذت بردن از طعم یک وعده غذایی خوشمزه را خواهید داشت. اما اگر از آندسته افرادی هستید که عاشق نوشیدنی می باشید پس در اوت لت دیپو می توانید به کافه هایی مثل کافه خاندان عثمانی، استاربوک و کافه بومبنی دوسپرسو سری بزنید. ناگفته نماند در اوت لت دیپو ترکیه همچنین سرویس ها و امکانات ضروری مثل توالت عمومی، پارکینگ و ATM های مختلف وجود دارد.

رستوران ها و کافه های اوت لت دیپو ترکیه

شرایط بازدید از اوت لت دیپو ترکیه

اوت لت دیپو در آنتالیا ترکیه قرار دارد و برای دسترسی به این اوت لت شما بایستی به محله آلتینوآ سینان، جاده سریک سفر کنید. بنابراین اگر از شهر آنتالیا قصد سفر و بازدید از این اوت لت را دارید کار چندان سختی نخواهید داشت. چرا که اتوبوس های آنتالیا در نزدیکی این اوت لت نیز ایستگاه دارند. این اوت لت جذاب همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 الی 10:30 شب به روی بازدیدکنندگان باز است. در ضمن بازدید از اوت لت دیپو برای همگان نیز رایگان است.

شرایط بازدید از اوت لت دیپو ترکیه

از این گذشته اوت لت دیپو در جایی از شهر آنتالیا قرار دارد که بیشترین جاذبه های توریستی شهر نیز در آنجا متمرکز هستند. بر این اساس نیز شما پس از بازدید از اوت لت دیپو می توانید از نزدیکترین جاذبه های توریستی به آن مثل آبشار ددون در فاصله 9.2 کیلومتری یا خانه وارونه آنتالیا در فاصله 8.8 کیلومتری دیدن کنید.

هتل های اطراف اوت لت دیپو ترکیه کدامند؟

کلا مدت زمان پیشنهادی برای گشت و گذار، بازدید و یا احیانا خرید از اوت لت دیپو ترکیه بین 2 تا 3 ساعت متغیر است. پس از اتمام بازدید و در صورت تمایل به اقامت در هتلی نزدیک به این اوت لت می توانید به یکی از نزدیکترین هتل ها شامل یکی از هتل های زیر مراجعه کنید:

  • هتل کریستال پرستیژ ایلیت (در فاصله 0.37 مایلی)
  • IC Hotels Airport (1.40 مایلی)
  • سوئیت های وراندا (4.95 مایلی)
  • مرمره آنتالیا (5.14 مایلی)
  • کلوب هتل سرا (5.05 مایلی) و غیره

عزیزانی که مایلند تا با بهترین و ارزانترین تورهای آنتالیا 2024 آشنا شوند، توصیه می شود حتما با مشاورین مجربمان در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *