تایلند

پارک جنگلی فوچی فا تایلند

پارک جنگلی فوچی فا تایلند

اگر مسیرتان به استان چیانگ رای افتاد، پس حتما سری به پارک جنگلی فوچی فا تایلند بزنید که طراوت و شادابی را به گردشگران هدیه می کند. در این پارک می توان صحنه هایی بسیار جذاب و نفس گیر از طلوع و غروب آفتاب و یا پدیده تشکیل دریای مه را به تماشا نشست و همچنین از پیاده روی در آن و دیدن گل های رنگارنگ و پرندگان آوازخوان نهایت لذت برد. ضمنا گردشگران در این پارک امکان اسکان شیانه در بان روم فا تونگ و بان روم فا تای را دارند. در هر سفر داخلی و خارجی می توانید از طریق دریافت مشاوره از سایت سفیران سفر، مسافرت آسان و بسیار راحتی داشته باشید.

درباره پارک جنگلی فوچی فا تایلند

کلا فوچی فا Phu Chi Fa منطقه ای کوهستانی و پارک جنگلی ملی در کشور تایلند است. این پارک جنگلی در منتها الیه شمال شرقی رشته کوه فی پان نام یعنی 12 کیلومتری جنوب غربی دوی فا تانگ در حاشیه شرقی تاپ تائو در بخش توئنگ، استان چیانگ رای واقع شده است. پس این پارک جنگلی دقیقا در یک منطقه کوهستانی در مرز بین تایلند و لائوس واقع شده است. به طوری که ارتفاع بلندترین نقطه آن در رشته کوه دوی فا مون به حدود 1628 متر نیز می رسد.

درباره پارک جنگلی فوچی فا تایلند

جاذبه های دیدنی پارک جنگلی فوچی فا تایلند

از مهمترین جاذبه های توریستی پارک جنگلی فو چی فا می توان به کوه ها، جنگل ها، رودخانه و دیگر جاذبه هی طبیعی اشاره کرد. که سبب ایجاد چشم اندازهای فوق العاده زیبا شده است. از آنجمله می توان به پدیده های شگفت انگیز و بسیار زیبای دریای مه، طلوع و غروب دل انگیز آفتاب و غیره اشاره کرد.

جاذبه های دیدنی پارک جنگلی فوچی فا

اما علاوه بر دیدنی های پارک جنگلی فوچی فا، همچنین گردشگران در این پارک فرصت بهره مندی از انواع جاذبه های تفریحی را نیز خواهند داشت. که پیاده روی اصلی ترین و مهمترین جاذبه تفریحی کسانی است که به فوچی فا سفر می کنند. علاوه بر این در فوچی فا امکان دیدن مناظر زیبا از کوه های اطراف مخصوصا دریای مه، مشاهده گیاهان و پرندگان وحشی و غیره نیز فراهم است. در ضمن کمپ هایی نیز برای اسکان شبانه گردشگران در این پارک جنگلی وجود دارد.

آمادگی قبل از سفر به پارک جنگلی فوچی فا

برای هر سفر ی به هر مقصدی باید که آماده بود. این در مورد سفر و بازدید از جاذبه های طبیعی مثل پارک جنگلی فوچی فا تایلند بیشتر صدق می کند. چرا که اولا همان طوری که در مطالب قبلی هم بیان شد، منطقه ای که این پارک جنگلی در آن واقع شده یک منطقه سرد کوهستانی است و دوما اینکه چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی، پیاده روی بخشی از سفر به پارک جنگلی فوچی فا تایلند به شمار می رود. پس برای آمادگی جهت انجام این سفر، رعایت ملاحظات زیر الزامی است:

  • پوشیدن کفش مناسب پیاده روی در منطقه کوهستانی
  • پوشیدن لباس های گرم
  • برداشتن لوازم شخصی مثل موبایل، پاور بانک، سیم شارژ، نقشه منطقه و غیره
  • برداشتن کوله پشتی
  • برداشتن غذا و نوشیدنی
  • زدن عینک آفتابی

آمادگی قبل از سفر به پارک جنگلی فوچی فا

نحوه دسترسی به پارک جنگلی فوچی فا تایلند

ابتداء امر از موقعیت جغرافیایی پارک جنگلی فوچی فا تایلند شروع می کنیم. این پارک در استان چیانگ رای قرار دارد. بنابراین برای دسترسی و بازدید از این پارک جنگلی شما بایستی به آدرس پارک جنگلی فوچی فا، تاپ تائو، منطقه توئنگ در استان چیانگ رای تایلند سفر کنید. بازدید از این پارک برای کلیه گردشگران و جهانگردان رایگان است. نباید فراموش کرد که این پارک جنگلی همه روزه از ساعت 4:30 صبح الی 6:00 عصر به روی گردشگران باز است. نهایتا اینکه مدت زمان بازدید از این پارک جنگلی در تایلند بین 2 الی 3 ساعت است.

نحوه دسترسی به پارک جنگلی فوچی فا تایلند

بهترین زمان برای سفر به پارک جنگلی فوچی فا تایلند

یکی از مهمترین نکات که بایستی مدنظر مسافران به پارک جنگلی فوچی فا تایلند قرار گیرد، بهترین زمان برای سفر از این پارک جنگلی است. بهترین تایم برای انجام این سفر معمولا در طول ماه های زمستان یعنی از نوامبر تا فوریه است. یعنی درست زمانی که شما می توانید مناظر طلوع آفتاب مه آلود زیبا را از نزدیک ببینید. با این حال در همین فصل از سال این منطقه پر از گردشگر داخلی و خارجی است و به همین دلیل کمپ های اسکان در فوچی فا خیلی زود پر می شود.

بهترین زمان برای سفر به پارک جنگلی فوچی فا تایلند

هتل های اطراف پارک جنگلی فوچی فا تایلند

با اینکه امکان اسکان در کمپ های موجود در داخل خود پارک فوچی فا وجود دارد. اما گردشگران می توانند برای اقامت در هتل های نزدیک این پارک جنگلی نیز برنامه ریزی کنند. بنابراین ما در این بخش به لیست نزدیکترین هتل های تایلند به پارک جنگلی فوچی فا اشاره می کنیم. که از قرار زیر است:

  • اقامتگاه گوود ویو (0.71 مایلی از پارک جنگلی فوچی فا)
  • اقامتگاه سابایدی فوچی فا (1.17 مایل)
  • اقامتگاه بانپاک فوچی فا (1.45 مایل)
  • یو کریست فارم هیل (2.85 مایل)
  • فو پلای فا (3.40 مایل) و غیره

برای انجام سفر توریستی به کشور تایلند بایستی شرایط و نیازمندی های مختلفی را مدنظر قرار دهید. یکی از این شرایط مربوط به اسکان در تایلند است. برای آشنایی هر چه بهتر با سطح هزینه ها و شرایط و نحوه اجاره هتل یا مسافرخانه در تایلند می توانید از خدمات مشاوره مجموعه سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *