تایلند

مرکز خرید بوریرام کسل تایلند

مرکز خرید بوریرام کسل تایلند

مرکز خرید بوریرام کسل تایلند یکی از جاذبه های توریستی در ایسان است. این مرکز خرید درست بین استادیوم فوتبال و پیست مسابقه موتورسواری واقع شده است. این مرکز خرید نه فقط به خاطر فروشگاه های پوشاک و سوغات بلکه همچنین به خاطر رستوران های مختلف، باغ کاکتوس و باغ سنگ، زمین بازی، زمین بازی کودکان، چشمه آبگرم، مراکز زیبایی و بانک و دیگر امکانات مدرنی که دارد معروف است. از جمله برندهای معروف در این مرکز خرید می توان به برندهای لباس مخصوصا پوشاک ایتالیا اشاره کرد. بنابراین شما در کنار انجام خرید همچنین می توانید به تفریح و سرگرمی در این مرکز بپردازید. ضمنا بوریرام کسل تایلند همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 21 شب به روی گردشگران باز است. عزیزان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درباره هر موضوع گردشگری و یا سفر خارجی می توانند از مشاوره های رایگان ارایه شده توسط سایت سفیران سفر بهره گیرند.

شهر بوریرام و جاذبه های آن

بوریرام Buri Ram شهری در تایلند است و در واقع مرکز استان بوریرام تایلند است. این شهر با بانگوک حدود 395 کیلومتری فاصله دارد. شهری به مساحت تقریبی 6 کیلومتر مربع که جمعیت آن به حدود 27862 نفر می رسد. تقریبا یکصد هزار سال پیش نیز این شهر بخشی از قلمرو امپراطوری خمر بود. که خرابه های برجا مانده از این تمدن در پارک تاریخی پانوم رونگ نیز موید همین مطلب است. از مهمترین و معروفترین جاذبه های شهر بوریرام می توان به محل تاریخی چانگ، پارک تاریخی پانوم رونگ، قلعه بوریرام، پارک جنگلی کائو کرادونگ، یادبود پادشاه راما و غیره اشاره کرد.

شهر بوریرام و جاذبه های آن

درباره مرکز خرید بوریرام کسل

بوریرام کسل بخشی از بوریرام متحد واقع بین استادیوم I-Mobile Stadium و پیست مسابقات موتورسواری جهانی CHANG INTERNATIONAL CIRCUI می باشد. کل مساحت بوریرام کسل به حدود 93000 متر مربع می رسد. مرکز خریدی که تا حدود 35000 مترمربع از آن خیابان بندی شده است. حدود 14000 مترمربع آن به باغ گل و گیاه مثل باغ کاکتوس و باغ سنگ اختصاص یافته و 8000 متر مربع آن نیز صرف فضای پارکینگ شده است. مابقی مساحت بوریرام کسل نیز به فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها، زمین های بازی و باشگاه های شبانه اختصاص یافته است. پس در یک کلام می توان گفت که کاربری های بوریرام کسل شامل کاربری فرهنگی، آموزشی و تفریحی است.

درباره مرکز خرید بوریرام کسل

مرکز خرید بوریرام کسل؛ از جاذبه های بوریرام تایلند

واقعیت این است که بوریرام کسل Buriram Castel یکی از معروفترین مکان های توریستی است که شما می توانید در بوریرام ملاقات کنید. اما دلیل این همه محبوبیت این مرکز خرید چیست؟ اصلی ترین دلیل محبوبیت بوریرام کسل به خاطر این است که این یک نوع مرکز خرید در شکل یک قلعه تاریخی است. همین امر نیز سبب شهرت زیاد این مرکز خرید در بین گردشگران شده است. با کمی گشت و گذار در این مرکز خرید نیز می توان فروشگاه های محلی و بین المللی با برندهای شیک را مشاهده کرد. علاوه بر این در مرکز خرید بوریرام کسل تایلند کافه ها و رستوران های زیادی نیز وجود دارد که برای رفع خستگی پیشنهاد خوبی هستند.

مرکز خرید بوریرام کسل

ضمنا اگر بوریرام کسل را به خوبی بگردید متوجه می شوید که اطراف بوریرام کسل را باغ های سرسبزی دربرگرفته اند که به گردشگران اجازه استراحت و لذت از طبیعت سحرانگیز شهر را فراهم می کند.

جاذبه های تفریحی مرکز خرید بوریرام کسل

تمام جذابیت مرکز خرید بوریرام کسل به و.جود فروشگاه های مختلف آن نیست بلکه آنچه که سبب محبوبیت بیشتر این مرکز شده وجود رستوران ها و کافه های معروف با غذاها و نوشیدنی های جذاب، زمین های بازی بزرگسالان و کودکان، باغ های گل و گیاه، مراکز زیبایی، چشمه های آبگرم و امکانات تفریحی و رفاهی دیگر است. بنابراین بوریرام کسل تایلند برای کل اعضای خانواده مناسب است. که در آنجا علاوه بر خرید کالا یا محصول مورد علاقه اشان همچنین فرصتی برای استراحت، دور هم بودن و حتی تفریح و سرگرمی را خواهند داشت.

جاذبه های تفریحی مرکز خرید بوریرام کسل

شرایط بازدید از مرکز خرید بوریرام کسل تایلند

مرکز خرید بوریرام کسل تایلند همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 21 شب باز است. بنابراین گردشگران برای بازدید و یا خرید از این مرکز می توانند در این ساعات برنامه ریزی کنند. اما سوال مهم اینجاست که چگونه می توان به این مرکز خرید دسترسی یافت. برای اینکه از این مرکز خرید دیدن کنید بایستی به شهر بوریرام در استان بوریرام در شمال شرقی کشور تایلند سفر کنید. این راهم باید مدنظر داشته باشید که فاصله بین بانگوک سیتی و شهر بوریرام در حدود 395 کیلومتر است. این یعنی اینکه شما با وسیله نقلیه و از بانگوک بایستی حدود 5 ساعت و نیم در راه باشید تا به بوریرام (در شرق بانگوک) برسید.

شرایط بازدید از مرکز خرید بوریرام کسل تایلند

جاذبه های اطراف مرکز خرید بوریرام کسل تایلند

پس از اتمام بازدید از مرکز خرید بوریرام کسل تایلند می توان از جاذبه های نزدیک به این مرکز خرید دیدن کرد و از بودن در شهر بوریرام تایلند لذت برد. جاذبه های متعددی نیز در اطراف این مرکز خرید وجود دارد که از معروفترین آنها می توان به پارک جنگلی خائو کرادونگ، پارک ماهیگیری غول های بوریرام، پیست بین المللی موتورسواری چانگ، قلعه تاریخی بوریرام، مجسمه پادشاه راما اول، معبد پا خائو نوی و غیره اشاره کرد. برای آشنایی با هر مقصد سفری و یا هر جاذبه گردشگری در جهان با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *