تایلند

ساحل بنگ سائن تایلند

ساحل بنگ سائن تایلند

ضرب المثل معروف هم فال و هم تماشا را دقیقا در ساحل بنگ سائن تایلند می توان به عینه تجربه کرد و بسیار لذت برد! ساحلی که نه تنها به داشتن آب آبی فیروزه ای و تمیزش بلکه به واسطه آب و هوای ملایم و نیز اغذیه فروشی های محلی کنار ساحلی اش بلکه به خاطر زندگی شبانه پویایی که دارد معروف است. پس این ساحل تایلندی ها می تواند ایده مطلوبی برای شکم گردان مخصوصا دوستداران انواع غذاهای دریایی از نوع تایلندی باشد. این ساحل در چونبوری تایلند توانسته است نظر اغلب توریست های خارجی مخصوصا گردشگران جوان را به خود جلب کند. با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با جذابیت های بیشتری از این ساحل تایلندی و شرایط سفر به آن آشنا شوید.

ساحل بنگ سائن؛ بهترین ساحل تایلند برای حمام آفتاب!

یکی از سواحل مطلوب و جذاب تایلند برای گردشگران و اعضای خانواده آنها، ساحل بنگ سائن Bang Saen Beach است. این ساحل زیبا در نزدیکی شهر چونبوری قرار داشته و بیشتر هم به خاطر حمام آفتاب اش معروف است. پس در سفر به این ساحل تایلندی، لطفا به همره آوردن عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید! اگر از این ساحل دیدن کنید مشاهده می کنید که ردیفی از صندلی ها دور ساحل شنی آن چیده شده است. همچنین این ساحل از بهترین سواحل تایلند برای شنا کردن و بازی با ماسه است.

بهترین ساحل تایلند برای حمام آفتاب

پس ساحل بنگ سائن یک ساحل شلوغ و پرترددی است. اگر اهل شکم گردی هستید پس در همین ساحل می توانید تقریبا همه نوع نوشیدنی و غذای محلی پیدا کنید. اما نباید فراموش بکنید که این ساحل مخصوصا در طی ساعات شب به خاطر آتش بازی های ثابت برای کودکان خطرناک است و به همین دلیل نیز این ساحل تقریبا در هیچ ساعتی روی آرامش و خلوتی را به خود نمی بیند. نیز همان طوری که در تصویر پایین هم مشاهده می شود، تا چشم کار می کند اطراف این ساحل پر از صندلی است. ضمنا لازم به یادآوری است که کرایه صندلی ساحلی در اینجا در حدود THB50 (بات تایلند) است:

ساحل بنگ سائن؛ بهترین ساحل تایلند برای حمام آفتاب

معرفی جاذبه های ساحل بنگ سائن تایلند

کلا ساحل بنگ سائن در فاصله تقریبی 13 کیلومتری شهر چونبوری تایلند واقع شده است و از همین رو نیز دسترسی به این ساحل تماشایی بسیاز راحت است. گردشگران ضمن دیدن چشم اندازهای زیبا در این ساحل تایلندی همچنین می توانند غذا یا نوشیدنی مورد علاقه اشان را از فروشندگان سیار اطراف ساحل خریداری بکنند. که اغلب غذاهای آنها نیز از نوع غذاهای دریایی است. همچنین گردشگران می توانند صندلی و چتری را کرایه کرده و حمام آفتاب بگیرند و یا در کنار این ساحل شنا و آب تنی کنند.

فاصله ساحل بنگ سائن از بانگوک

ساحل بنگ سائن از شهر بانگوک (پایتخت تایلند) چندان هم دور نیست. فاصله بین این دو نقطه از هم در حدود 45 مایل یا تقریبا 72 کیلومتر است. در ضمن برای دسترسی به این ساحل از بانگوک 3 روش شامل استفاده از ون، خودرو و اتوبوس وجود دارد. اگر قصد دارید با ون یا اتوبوس به این ساحل برسید پس بایستی به این نکته توجه کنید که اولین حرکت ون یا اتوبوس به سمت این ساحل از ساعت 10 صبح است و کلا هم از بانگوک تا ساحل بنگ سائن 2 ساعتی طول می کشد. سریع ترین روش برای سفر از بانگوک به ساحل بنگ سائن استفاده از مینی ون است که در عرض 2 ساعت این مسیر را طی می کند.

فاصله ساحل بنگ سائن از بانگوک

شرایط بازدید از ساحل بنگ سائن تایلند

ساحل بنگ سائن تقریبا در فاصله 14 کیلومتری از آمفوئه موآنگ، چونبوری قرار دارد. همان طوری که در مطالب فوق هم بیان شد، فاصله این ساحل تا بانگوک نیز حدود 72 کیلومتر است. ساحل بنگ سائن همه روزه و در طی 24 ساعت شبانه روز به روی گردشگران و جهانگردان از سراسر جهان باز است و در ضمن سفر به این ساحل برای همگان نیز رایگان است. بنابراین برای سفر به این ساحل جذاب هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. نکته آخر اینه مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این ساحل نیز حدود 3 ساعت است.

جاذبه های نزدیک به ساحل بنگ سائن تایلند

کلا شهر چونبوری تایلند به خاطر تنوع بالای جاذبه های توریستی از جمله برترین مقاصد گردشگران محسوب می شود. بنابراین پس از پایان سفر به ساحل بنگ سائن می توان از دیگر جاذبه های توریستی نزدیک این ساحل دیدن کرد. از جمله معروفترین این جاذبه ها نیز می توان به آبگرم و چشمه آب معدنی ساموترا، باغ جهنم وانگ سائن سوک، بازار نونگ مون، سنترال پلازا جونبوری، بازار ماهی تا روآ فلی، پارک ساحلی و غیره اشاره نمود.

شرایط بازدید از ساحل بنگ سائن تایلند

هتل ها و رستوران های اطراف ساحل بنگ سائن

از جمله هتل های نزدیک به این ساحل می توان به هتل های اقامتگاه تاید، اقامتگاه چیواپوری بنگ سائن، جارونوج بنگ سائن، 3 کوان ویلیج و غیره اشاره کرد. کمترین فاصله این هتل ها از ساحل بنگ سائن در حدود 0.14 مایل و بیشترین فاصله نیز در حدود 0.33 مایل است. اما از نزدیکترین رستوران ها به ساحل بنگ سائن می توان به رستوران هایی مثل سانادو، پوکی و اریک، غذای دریایی اودوم، کافه کلیک و پا دانگ لارب اوبون 5 اشاره کرد. کمترین فاصله این رستوران ها از ساحل بنگ سائن حدذود 0.06 مایل و بیشترین فاصله نیز در حدود 0.34 مایل است. اگر مایلید با دیگر سواحل جذاب کشور تایلند آشنا شوید، پس حتما به وب سایت مجموعه سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *