تایلند

ساحل کو لیبونگ تایلند

ساحل کو لیبونگ تایلند

ساحل کو لیبونگ تایلند که به ساحل غروب آفتاب نیز معروف است بهترین جا برای شنا و اسنورکلینگ (غواصی) نیز محسوب می شود. ساحلی بزرگ که از بزرگترین سواحل ترانگ نیز محسوب می شود که دارای استراحتگاههای دنج، حیات وحش گسترده، جنگل های مانگروو و غیره می باشد. جالب است بدانید که این ساحل زیستگاه نوعی پستاندار دریایی موسوم به دوگانگز نیز می باشد. ضمنا گردشگران می توانند با رفتن به ویو پوینت های خاص در ساحل کو لیبونگ از نزدیک پرندگان دریایی را مشاهده کنند. به هر حال برای آشنایی بیشتر با این ساحل جذاب، زیبا ولی کمتر شناخته شده در کشور تایلند با ما در سایت سفیران سفر در ارتباط باشید.

درباره ساحل کو لیبونگ تایلند

کو لیبونگ Ko Libong یکی از 550 جزیره موجود در دریای آندامان می باشد که خارج از خط ساحلی کشور تایلند قرار دارد و زیر بخشی از منطقه کانتانگ از استان ترانگ محسوب می شود. کو لیبونگی که شامل شبه جزیره کو لیبونگ و یک بخش کوچکی از خط ساحلی نزدیک کانتانگ می باشد. مساحت کل کو لیبونگ نیز به حدود 35 کیلومتر مربع می رسد. ساحلی که به داشتن وسعت زیاد، ماسه های سفید رنگ و نیز حیات وحش بکر خودش معروف است. اگر مایلید که در کل ساحل کو لیبونگ چرخی زده و از این ساحل زیبا و جاذبه های آن دیدن کنید، بهترین گزینه از طریق قایق های دم دراز و یا کایاک می باشد. چرا که در عرض 30 دقیقه می توان از این ساحل زیبا دیدن کرد.

درباره ساحل کو لیبونگ تایلند

حیات وحش جذاب ساحل کو لیبونگ تایلند

همان طوری که در ابتدای بحث نیز گفته شد، یکی از جاذبه های منحصر بفرد ساحل کو لیبونگ تایلند حیات وحش بکر و دست نخورده این ساحل می باشد. مثلا از جمله پستانداران جذاب و دیدنی این ساحل می توان به دوگانگز اشاره کرد که جانور عظیم الجثه است که گردشگران در صورت خوش شانسی می توانند این موجود را در ساحل کو لیبونگ مشاهده کنند. از دیگر جاذبه های این ساحل و حیات وحش بکر آن می توان به انواع پرندگان دریایی اشاره کرد. به همین دلیل نیز ساحل مذکور از بهترین سواحل تایلند برای مشاهده پرندگان نیز محسوب می شود. در کنار این همچنین ساحل کو لیبونگ دارای تپه های مرجانی رنگارنگی است که این تپه ها زیستگاه انواع ماهی ها و آبزیان دیگر است:

حیات وحش جذاب ساحل کو لیبونگ تایلند

تفریحات جذاب در ساحل کو لیبونگ تایلند

ساحل کو لیبونگ تایلند با آب های تمیز و شفاف و نیز ماسه های ریزی که دارد جزء بهترین گزینه های گردشگران و جهانگردان خارجی برای استراحت، تفریح و سرگرمی محسوب می شود. بنابراین گردشگران در ساحل کو لیبونگ تایلند می توانند از فروشگاه های مجاور یک چتر و صندلی کرایه کرده و کنار ساحل استراحت کرده و نیز با مراجعه به کافه ها و رستوران های نزدیک به ن از نوشیدنی ها و غذاهای محلی لذت ببرند و یا همچنین در قالب تورهای مختلف در اطراف ساحل کو لیبونگ به گشت و گذار پرداخته و مشغول انواع تفریحات مثل شنا، قایق سواری، غواصی، جت اسکی و غیره شوند.

تفریحات جذاب در ساحل کو لیبونگ تایلند

بهترین زمان برای سفر به ساحل کو لیبونگ تایلند

یکی از سوالات متداول مردم در خصوص سفر به ساحل کو لیبونگ تایلند اطلاع در خصوص بهترین زمان برای بازدید از این ساحل می باشد. در این مورد بایستی بدانید که بهترین تایم برای سفر به این ساحل بین ماه های نوامبر و اوایل آوریل می باشد. دلیل انتخاب این فصل نیز آن است که این فصل نه تنها خشک ترین فصل سال در تایلند به حساب می آید بلکه همچنین گرمترین فصل هم به حساب می آید چرا که دمای هوا در این برهه زمانی بین 32 و 36 درجه سانتیگراد متغیر است.

تایلند؛ بهترین مقصد برای ساحل دوستان

بر کسی پوشیده نیست که کشور تایلند به خاطر موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد دارای زیباترین جزایر و سواحل در آسیا و کل جهان است. اصولا یکی از دلایل اصلی گردشگران برای سفر به تایلند نیز بازدید از جزایر و سواحل زیبای این کشور و بهره مندی از انواع تفریحات مهیج در آنها می باشد. تفریحات آبی مهیج و پر هیجانی که از آنجمله می توان به شنا، اسنورکلینگ، پیاده روی ساحلی، تماشای منظره غروب آفتاب، کایاک، کانو، جت اسکی، واتربوردینگ، غواصی و غیره اشاره کرد. در کنار این گردشگران همچنین می توانند با حضور در بارها، رستوران ها، کافه ها و باشگاه های شبانه لذت سفرو بودن در سواحل تایلند را دو چندان کنند.

تایلند؛ بهترین مقصد برای ساحل دوستان

در این میان از بهترین سواحل تایلند برای سفر، تفریح و سرگرمی میتوان به سواحل کو ساموی (دلایل شهرت: زندگی شبانه و معبد بودای بزرگ)، سواحل پاتایا سیتی (زندگی شبانه و پناهگاه حقیقت)، ساحل پاتونگ (تفرجگاه های ساحلی و زندگی شبانه)، جزایر فی فی (یک دسته جزایر همراه با صخره ها و غارهای مختلف)، کرابی (معبد غار ببر و جزایر آندامان) و غیره اشاره نمود. با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت می توانید در جریان خرین اخبار و اطلاعات در خصوص بهترین جزایر و سواحل توریستی جهان قرار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *