تایلند

کتابخانه سونوا کری تایلند

کتابخانه سونوا کری تایلند

کتابخانه سونوا کری تایلند یکی از بهترین گزینه های ممکن برای کودکان و نوجوانان است تا بتوانند کتابخوانی بالای درخت را تجربه کنند. آنها از این طریق می توانند لذت کتابخوانی را با هیجان بالا تجربه کنند. چرا که این کتابخانه دارای طراحی جذابی است. کتابخانه ای که به شکل یک خانه درختی ساخته شده و همین حس را نیز به کودکان القاء می کند. چرا که این کتابخانه مثل یک خانه درختی خیلی بزرگی طراحی شده که از بخش های مختلفی مثل اتاق مطالعه معلق، اتاق موسیقی، پنجره هایی رو به جنگل و غیره تشکیل شده است.

کشور تایلند از معدود مقاصد توریستی جهان است که در زمینه جاذبه های توریستی نیز از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. در یک جمله می توان گفت که سفر به تایلند سفر برای کشف جاذبه های جدید است. جاذبه هایی که همانند آن را در دیگر نقاط جهان اصلا ندیده اید و یا کم دیده اید. این جاذبه های توریستی نیز دارای طیف گسترده ای هستند و در بین آنها هم جاذبه طبیعی و هم جاذبه فرهنگی نیز وجود دارد. پس برای آشنایی با جاذبه های شگفت انگیز تایلند پیوسته با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید.

درباره کتابخانه سونوا کری تایلند

کتابخانه سونوا کری Soneva kiri library در استان ترات کشور تایلند واقع شده و یکی از جاذبه های معروف این کشور محسوب می شود. جاذبه ای که بیشتر نیز مورد توجه خانواده ها می باشد. چرا که این کتابخانه فقط یک کتابخانه معمولی با انبوهی از قفسه های کتاب نیست و اصلا دارای یک فضای دل مرده و کسل کننده نیز نمی باشد. بلکه کتابخانه سونوا کری به گونه ای طراحی شده تا نه تنها کودکان و نوجوانان را نسبت به موضوع کتاب و کتابخانه دلزده نکند بلکه حتی باعث ترغیب آنها به این موضوع نیز بشود. طرحی که بیشتر شبیه یک خانه درختی یا Tree House می باشد. نمایی از طراحی داخلی کتابخانه سونوا کری را در تصویر پایین مشاهده می کنید:

درباره کتابخانه سونوا کری تایلند

دلیل شهرت کتابخانه سونوا کری تایلند چیست؟

آنچه که سبب شهرت کتابخانه سونوا کری در بین گردشگران شده، طراحی زیبا و منحصر بفرد آن می باشد. این کتابخانه همانند یک خانه درختی بسیار بزرگ طراحی شده که مشتمل بر چند اتاق مطالعه معلق، اتاق موسیقی با انوع آلات و ادوات موسیقی تایلندی، پنجره هایی رو به جنگل های گرمسیری و نیز دیوارهایی تزیین شده با برگه های موسیقی می باشد. از همین رو نیز کتابخانه سونوا کری تایلند با کتابخانه هایی که قبلا شما دیده اید کاملا متفاوت است. کتابخانه ای که بیشتر منایسب کودکان و نوجوانان بوده و باعث ترغیب آنها به کتابخوانی می شود.

دلیل شهرت کتابخانه سونوا کری تایلند

شرایط بازدید از کتابخانه سونوا کری تایلند

یکی از موضوعات کلیدی و مهم در خصوص بازدید از هر مکان توریستی اطلاع دقیق و کامل از آدرس مکانی و موقعیت آن محل می باشد. مثلا برای بازدید از کتابخانه سونوا کری نیز اطلاع دقیق از محل این کتابخانه ضروری است. کتابخانه سونوا کری در شهر ترات از توابع استان ترات تایلند واقع شده است. گردشگران هم در قالب تورهای راهنما و هم به صورت انفرادی میتوانند از این کتابخانه جذاب دیدن کنند.

شرایط بازدید از کتابخانه سونوا کری تایلند

درباره ترات تایلند و جاذبه های آن

شهر ترات از توابع استان ترات تایلند می باشد. این شهر یک شهر کنار رودخانه ای است که اغلب با کافه ها و رستوران های غذای دریایی و فروشگاه های موجود در خیابان سوکویت و خیابان های مسکونی مجاور شناخته می شود. همچنین این شهر میزبان جاذبه های توریستی مختلفی است که از آن جمله می توان به موزه شهر ترات اشاره کرد که به نمایش تاریخ و فرهنگ محلی می پردازد. همچنین از دیگر جاذبه های شهر ترات می توان به باغ گیاه شناسی استانی ترات با گلزارهای رنگارنگ و مسیرهای درختکاری شده اشاره نمود. این در حالی است که دریاچه سدی سی سات نیز با محیط طبیعی فوق العاده زیبا در جذب عکاسان غروب و نیز مشاهده گران پرنده نقش بسزایی ایفاء می کند.

درباره ترات تایلند و جاذبه های آن

آیا ترات ارزش دیدن دارد؟

تایلند دارای شهرها و مناطق توریستی زیادی است که هر یک از این مناطق نیز جاذبه های خاص خودشان را دارند. بنابراین نمی توان گفت که یک شهر یا منطقه ای در تایلند بر شهر و منطقه دیگری برتری دارد. این درباره ترات Trat تایلند نیز صدق می کند. به بیان ساده تر ترات به خاطر غذاهای خوشمزه اش، مکان های زیبایش برای اقامت گردشگران، سواحل دل انگیزش و نیز داشتن مردمان صمیمی و دوست داشتنی معروف است.

آیا ترات ارزش دیدن دارد

از نظر جغرافیایی نیز شهر ترات Trat Town مرکز و بزرگترین شهر استان ترات تایلند به حساب می آید. این شهر در فاصله 300 کیلومتری شرق بانکوک قرار دارد. به لحاظ موقعیت مکانی نیز استان ترات بر روی نقشه تایلند در شرق این کشور قرار داشته و از غرب با استان چانتابوری و از شرق نیز با کشور کامبوج هم مرز است. شما عزیزان برای کسب اطلاعات تکمیلی در باب شرایط سفر و اقامت و همچنین هزینه سفر به تایلند 2024 میتوانید از خدمات مشاوره ارائه شده توسط مجموعه سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *