تایلند

ساحل مائنام تایلند

ساحل مائنام تایلند

ساحل مائنام تایلند از جمله سواحل معروف جزیره کو ساموی تایلند محسوب می شود که بیشتر از هر چیزی نیز به خاطر وجود مراکز ماساژ معروف است. بنابراین گردشگرانی که علاقه مند ماساژ درمانی بوده و از این طریق مایل به رفع خستگی هستند می توانند به مراکز ماساژ ساحل مائنام مراجعه کنند. از طرف دیگر در این ساحل چند معبد بودایی نیز وجود دارد که امکان بازدید از آنها نیز برای گردشگران فراهم است. از انواع امکانات موجود در این ساحل نیز می توان به رستوران ها و بونگالوهای اجاره ای اشاره کرد.

گذشته از این آب های کم عمق و آبی رنگ ساحل مائنام فرصت خوبی برای شنا فرهم می کنند و ماسه های سفید اطراف این ساحل نیز محیط زیبا و رمانتیکی برای پیاده روی مهیا می کنند. از دیگر جاذبه های تفریحی گردشگران در ساحل مائنام شامل غواصی، اسنورکلینگ، گشت و گذار دریایی با قایق، کایاک و غیره می باشد. با معرفی یکی از زیباترین و خلوتترین سواحل تایلند با ما در مجموعه سفیران سفر همراه باشید.

معرفی ساحل مائنام تایلند

ساحل مائنام Maenam Beach یکی از سواحل زیبا و آرام واقع در شمال جزیره ساموی تایلند می باشد. ساحلی که در سال های اخیر به مقصد درجه یک گردشگران ساحل دوست و یکی از تفرجگاه های معروف کو ساموی تبدیل شده است. این ساحل به طول چند کیلومتر می باشد که در بین گردشگران نیز با ماسه های طلایی رنگش، درختان نخل بی شمارش، آب های نیلگونش و هتل های شیک و بونگالوهای فانتزی اش معروف است.

معرفی ساحل مائنام تایلند

از نظر موقعیت جغرافیایی این ساحل توریستی در شمال کو ساموی تایلند واقع شده و طول آن به حدود 4 کیلومتری می رسد. این ساحل به سبب داشتن آب های گرم و تمیز جای ایده آلی برای شنا و حمام آفتاب نیز محسوب می شود. نکته بعدی درباره ساحل مائنام خلوت بودن این ساحل می باشد به طوری که در اینجا نه از موسیقی بلند و نه از پارتی های شلوغ خبری نیست. از این گذشته وجود مراکز ماساژ در این ساحل باعث شهرت دو چندان ساحل مائنام در بین گردشگران شده است. ضمنا هتل ها، رستوران ها و بارهای مختلفی نیز در این ساحل وجود دارد که به گرمی از گردشگران استقبال می کنند.

معرفی ساحل مائنام تایلند

جاذبه های مختلف ساحل مائنام تایلند

کلا سواحل تایلند برای گردشگران خارجی معنای دیگری دارد. چرا که این سواحل از زیباترین سواحل جهان محسوب می شوند و همه نوع فرصت و امکاناتی را نیز برای گردشگران فراهم می کنند. در میان سواحل معروف تایلند نیز نام ساحل مائنام را نیز می توان مشاهده کرد. ساحلی نسبتا بزرگ با آب های آبی کریستالی و شفاف، ماسه های ریز، طبیعتی زیبا و نیز آب و هوای مطلوب که کلا گردشگران در سفر به این ساحل به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول گردشگرانی هستند که هدف اصلی آنها از این سفر استراحت مطلق کنار ساحل مائنام است. دسته دوم نیز گردشگرانی است که برای تجربه هیجان و لذت انواع تفریحات آبی مثل اسنورکلینگ، شنا، قایقسواری و غیره به این ساحل زیبا سفر می کنند.

جاذبه های مختلف ساحل مائنام تایلند

در ضمن اگر مایل به دیدن معابد معروف در جزیره کو ساموی هستید بایستی بدانید که دو تا از معروفترین معابد کو ساموی یعنی معبد بودای بزرگ و معبد پلای لائم فقط در فاصله حدود 9 کیلومتری از ساحل مائنام قرار دارد. همچنین در فاصله حدود 4 کیلومتری از ساحل مائنام نیز ساحل بوفت همراه با روستای ماهیگیران معروف و نیز بازار شبانه وجود دارد.

تورهای بازدید از ساحل مائنام تایلند

یکی از بهترین شیوه ها برای بازدید از ساحل مائنام، همراهی با تورهای مختلف جزیره کو ساموی می باشد. تورهایی که به صورت روزانه برگزار شده و به خاطر هزینه های مقرون به صرفه ای که دارد مورد توجه اکثر گردشگران قرار دارد. این تورها عبارتند از:

  • ترانسفر ورود خصوصی: از فرودگاه کو ساموی به هتل کو ساموی: هزینه رزرو تر مذکور با توجه به اندازه گروه گردشگران از $13.96 (دلار) شروع می شود.
  • تور سافاری جت اسکی کو ساموی: توری روزانه برای بازدید و سیر و سفر در سواحل جزیره ساموی که هزینه آن برای هر گردشگر از $153.63 (دلار) شروع می شود.
  • تور غروب آفتاب نیمه خصوصی پارک دریایی آنگتونگ: تور مذکور از نوع تورهای قایق سواری به همراه ناهار بوده و هزینه رزرو آن از نفری $95.10 (دلار) آغاز می شود.
  • تور اسنورکل کو تائو و کو نانگ یوان با قایق تندرو به همراه ناهار: این تور از نوع تورهای روزانه بوده و هزینه رزرو آن برای هر گردشگر از $55.63 (دلار) شروع می شود.

تورهای بازدید از ساحل مائنام تایلند

شرایط بازدید از ساحل مائنام تایلند

ساحل مائنام یکی از سواحل توریستی و معروف جزیره ساموی می باشد. گردشگران برای دسترسی به این ساحل با ماسه های طلایی رنگش بایستی به تایلند، چانگ وات سورات، مفوئه کو ساموی، تامبون مائه نام سفر کنند.گردشگران به صورت رایگانی می توانند از این ساحل زیبا دیدن کنند. در ضمن مدت زمان توصیه شده برای بازدید از این ساحل زیبا بین 2 الی 3 ساعت می باشد.

شرایط بازدید از ساحل مائنام تایلند

نزدیکترین جاذبه های توریستی به ساحل مائنام تایلند

حداکثر مدت زمان توصیه شده برای بازدید از ساحل مائنام تایلند حدود 3 ساعت می باشد و پس از اتمام بازدید از این ساحل جذاب نیز گردشگران می توانند به فکر بازدید از جاذبه های اطراف آن باشند. در این زینه نیز بد نیست بدانید که در شعاع 6 مایلی از این ساحل در حدود 56 جاذبه توریستی وجود دارد که از آنجمله می توان به معبد چینی، واکینگ استریت مائنام، آبشار خون سی و غیره اشاره نمود. به منظور تکمیل اطلاعات توریستی خودتان درباره کشور تایلند و یا هر کشور دیگری در جهان می توانید با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *