تایلند

ساحل چاونگ در تایلند

ساحل چاونگ در تایلند

یکی از سواحل زیبا با آبهای زمردین در تایلند، ساحل چاونگ می باشد. ساحل چاونگ در تایلند یک ساحل بزرگ به طول 5 کیلومتر واقع در جزیره چاونگ میباشد. ساحلی که دسترسی به آن نیز آسان بوده و با خودرو از فرودگاه ساموی 15 دقیقه فاصله دارد. این ساحل جذاب بیشتر از هر چیز دیگری به خاطر شنا و پیاده روی در بین گردشگران معروف است. ولی امکان انجام دیگر تفریحات آبی مثل کایاک، کاتاماران، جت اسکی و حتی غواصی نیز در آبهای این ساحل برای گردشگران میسر است. از این گذشته ساحل چاونگ با داشتن استراحتگاه ها، رستوران ها و فروشگاه های مختلف نیز معروف است. به منظور آشنایی با بهترین و معروفترین سواحل کشور تایلند و هزینه رزرو تور این سواحل با ما در سایت سفیران سفر در ارتباط باشید.

ساحل چاونگ از سواحل معروف جزیره ساموی تایلند

از نظر جغرافیایی، ساحل چاونگ Chaweng Beach یکی از سواحل معروف و توریست پذیره جزیره ساموی تایلند به حساب می آید. ساحلی با آب های زمردین و ماسه های سفید که دهه های متمادی است که به کانون جذب گردشگران تبدیل شده است. ساحلی شگفت انگیز به طول 5 کیلومتر که در هر دو سرش با صخره های جلو آمده هم مرز است و در بخش شمالی نیز با تپه های ساحلی و جزیره کوچک ماتلام همسایه است.

از سواحل معروف جزیره ساموی تایلند

این ساحل از بهترین سواحل منطقه برای شنا و نیز انجام سایر فعالیت های آبی مهیج است. بعلاوه اینکه ساحل چاونگ به سبب داشتن امکانات رفاهی مختلف دارای گزینه های غذاخوری و اقامت متنوعی است. ساحلی که در فصل های خشک جزیره سامویی به هدفی آسان برای جویندگان آفتاب تبدیل می شود. لازم به یادآوری است که این ساحل جزء یکی از 10 محل های اینستاگرامی در جزیره ساموی و در زمره 10 ساحل برتر همین جزیره محسوب می شود.

ساحل چاونگ از سواحل معروف جزیره ساموی تایلند

هایلایت های ساحل چاونگ در تایلند

در کل، ساحل چاونگ در طول خط ساحلی اش انواع امکانات تفریحی و خدمات رفاهی را به گردشگران ارائه می کند. ماسه های سفید آن بهترین جا برای استراحت و حمام آفتاب است. اگر به دنبال دنج ترین و خلوت ترین جاهای این ساحل می گردید پس حتما بایستی به منته الیه جنوبی چاونگ بروید. اما بخش های جنوبی و مرکزی این ساحل دارای عمیق ترین آبهاست و از همین رو نیز در این ساحل جاهای بهتری برای شنا و انواع ورزش های آبی وجود دارد. در منتها الیه شمالی اش نیز آب ساحل به قدری سطحی و کم عمق می شود که حتی کودکان نیز می توانند در آنجا شنا کنند. اما قبل از شنا در این ساحل توصیه می شود حتما حواستان به پرچم های قرمز نصب شده داخل آب باشد تا از آن پرچم ها جلوتر نروید.

هایلایت های ساحل چاونگ در تایلند

تفریحات جذاب گردشگران در ساحل چاونگ تایلند

اصولا ساحل چاونگ با توجه به آب های آرام و نیز ماسه های سفید و نیز محیط آرامش بخشی که دارد مناسب برای استراحت و نیز حمام آفتاب است. ولی از طرف دیگر گردشگرانی که به این ساحل می آیند فقط به این قانع نیستند و آنها برای تفریح نیز به این ساحل سفر می کنند. از جمله تفریحات آنها در این ساحل شامل قایق سواری، کاتاماران، کایاک و مشاهده چشم انداز، اسنورکلینگ در تپه های مرجانی و لابلای ماهی های رنگارنگ، شنا در آب های کریستالی، جت اسکی مهیج، پیاده روی رمانتیک در ساحل و در آخر نیز تماشای منظره غروب آفتاب می باشد.

تفریحات جذاب گردشگران در ساحل چاونگ تایلند

امکانات مختلف در ساحل چاونگ تایلند

همان طوری که پیشتر هم گفته شد، ساحل چاونگ در تایلند از مدرنترین سواحل کو ساموی محسوب می شود چرا که تقریبا همه نوع امکانات و خدمات رفاهی را می توان در این ساحل یافت. کافه ها و رستوران های این ساحل با انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های محلی تایلندی از مشتریانشان پذیرایی می کنند. از جمله این مواد غذایی عرضه شده در آنها می توان به بستنی، میوه، مرغ یا بلال کبابی، سالاد پاپایا تایلندی، نوشیدنی های خنک، سارونگ و غیره اشاره کرد. از دیگر موارد قابل ذکر در این ساحل می توان به فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد که همانطوری که در تصویر پایین هم مشاهده می شود، اکثر محصولات ارائه شده در این فروشگاه از صدف سلخته شده اند:

امکانات مختلف در ساحل چاونگ

همچنین در ساحل چاونگ تایلند عمارت های ماساژ تایلندی مختلفی نیز وجود دارد. اغلب این عمارت های ماساژ انواع ماساژهای تایلندی مخصوصا با عصاره آلو ورا را به مشتریان ارائه می دهند. ماساژهایی که خستگی را از بدن گردشگران به در کرده و آنها را برای ادامه گشت و گذار در ساحل چاونگ تایلند مهیا می کند. معمولا نیز شلوغ ترین تایم برای ماساژ ساحلی بین ساعت 4 تا 6 عصر است و از همین رو نباید رزرو قبلی را فراموش کرد.

امکانات مختلف در ساحل چاونگ تایلند

مدت زمان اقامت با ویزای توریستی تایلند؟

همگان در جریان هستند که برای سفر به تایلند، درخواست ویزای توریستی امری ضروری است. ویزایی که به عنوان یک ویزای موقت یا کوتاه مدت برای ورود و اقامت در کشور تایلند محسوب می شود. اما سوال اساسی و بسیار مهم درباره این ویزای تایلند این است که گردشگران با اخذ این ویزا تا چه مدتی می توانند در کشور تایلند مانده و از جاذبه های مختلف این کشور دیدن کنند. این ویزا به گردشگران این اجازه را می دهد تا به مدت حداکثر 60 روز در تایلند بمانند و از سیر و سیاحت در این کشور آسیایی لذت ببرند.

ویزایی که توسط سفارت تایلند و به متقاضیان خارجی اعطا می شود. یعنی همان کسانی که بتوانند با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای مدارک لازمه را به این سفارت تحویل دهند. چرا که فقط از این طریق است که برای آفیسر سفارت تایلند مسجل می شود که هدف اصلی متقاضی از سفر به تایلند گردشگری و بازدید از جاذبه های توریستی این کشور میباشد. شما عزیزان از طریق ارتباط با مشاورین مجموعه سفیران سروش سعادت میتوانید در جریان مشاوره های تخصصی درباره سفر به تایلند قرار گرفته و ضمنا کلیه سوالاتتان در این خصوص را نیز با همکاران ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *