تایلند

معبد چینی های مائنام تایلند

معبد چینی های مائنام تایلند

معبد چینی های مائنام تایلند یک معبد کوچک اما زیباست که به سبک معماری چینی ساخته شده و در تزیین آن از مجسمه ها و نقاشی های مختلف استفاده شده است. بنابراین بازدیدکنندگان در هنگام بازدید از این معبد چینی می توانند از زیباترین آثار هنری و معماری چینی- تایلندی دیدن کنند. معبدی که در کنار ساحل آرام و دنجی به نام ساحل مائنام قرار گرفته است. در واقع نام معبد از نام همین ساحل گرفته شده است. در ادامه این مطالب نیز با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با جزییات کاملی در خصوص این معبد چینی در کشور تایلند آشنا شوید.

درباره معبد چینی های مائنام تایلند

در کشور تایلند معابد بودایی زیادی وجود دارد که به سبک معماری تایلندی طراحی و ساخته شده اند ولی در این بین معدود معابدی نیز هستند که به سبک چینی ساخته شده اند. که از آنجمله نیز می توان به معبد چینی مائنام Mae Nam Chinese Temple اشاره نمود. معبدی که به سبب نزدیکی به جزیره کو ساموی از جاذبه های همین جزیره نیز به حساب می آید. این معبد درست در ساحل مائنام قرار داشته و یکی از معابد قدیمی و زیبای کو ساموی نیز قلمداد می شود. نمایی زیبا از معبد چینی های مائنام را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

درباره معبد چینی های مائنام تایلند

جاذبه های معبد چینی های مائنام تایلند

این معبد زیباترین آثار معماری همراه با نقاشی های جذاب به سبک چینی را به نمایش می گذارد. در واقع هم نمای بیرونی و هم طراحی داخلی این معبد مشحون از دیتیل های زیباست که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. از این گذشته معبد چینی های مائنام همانند موزه ای تاریخی به نمایش آثار و یادمان های چین باستان نیز می پردازد. حتی در نمایش جاذبه های این معبد چینی و زیباتر دیده شدن جزییات آن از نور پردازی های رنگارنگ نیز استفاده شده است. به همین دلیل در اولین نگاه به این معبد می توان آن را یک معبد رنگارنگ در نظر گرفت که از هر لحاظ چشم بیننده را به خود جلب می کند.

جاذبه های معبد چینی های مائنام تایلند

تورهایی برای بازدید از معبد چینی های مائنام تایلند

واقعیت این است که اغلب تورهای منطقه در رابطه با بازدید از جزیره کو ساموی و جاذبه های آن می باشند و گردشگران در قالب این تورهاست که می توانند از معبد چینی های مائنام دیدن کنند. پس خود معبد چینی های مائنام توری مستقل ندارد. این تورها نیز تورهایی هستند که اغلب از نوع تورهای اتوبوسی بوده و با یک گروه کوچکی از گردشگران انجام می شود. از معروفترین این تورهای راهنما نیز میتوان به تورهای زیر اشاره نمود:

تجربه فرهنگی یک روزه جزیره کو ساموی همراه با پیکاپ هتل: توری که توسط I Asia Thailand و با هزینه ای در حدود $62.92 (دلار) برگزار می شود. توری که کلا 8 ساعت طول کشیده و شامل بازدید از بهترین جاذبه ها و جاهای دیدنی کو ساموی می باشد. در قالب همین تور می توان از معبد بودای بزرگ، معبد چینی های مائنام، بازار صبحگاهی مائنام، معبد پلای لائم، آبشار تار نیم و نیز صخره های هین تا و هین یای دیدن کرد.

تجربه فرهنگی یک روزه جزیره کو ساموی همراه با پیکاپ هتل

تور خصوصی کو ساموی: توری که توسط Vena Tours برگزار شده و مدت زمان آن نیز حدود 6 ساعت می باشد. لازم به ذکر است که تور مذکور مخصوص آلمانی زبان هاست و به زبان آلمانی برگزار می شود. توری مهیج و پر خاطره که هزینه رزرو آن برای هر گردشگر خارجی از $74.53 (دلار) شروع می شود. در همین تور می توان از معبد پلای لائم، معبد بودای بزرگ، صخره های هین تا و هین یای، معبد کونارام، باغ بودای اسرار آمیز، معبد وات سیلا نگو، معبد چینی های مائنام و غیره دیدن کرد.

تور خصوصی کو ساموی

تجربه اصیلی از کو ساموی: توری که در مدت 8 ساعت گشت و گذار اتوبوسی به گردشگران این فرصت را فراهم می کند تا از همه جاهای دیدنی و جاذبه های جزیره کو ساموی مثل معابد زیبای آن مثل معبد وات پلای لائم، معبد بودای بزرگ و معبد چینی دیدن کنند. در ضمن از تماشای مناظر طبیعی این منطقه مثل آبشار تار نیم، صخره های هین تا و هین یای و غیره نهایت لذت را ببرند. توری که در قالب یک گروه کوچک و با هزینه هر نفر حدود $59.64 (دلار) شروع می شود.

تجربه اصیلی از کو ساموی

هتل های اطراف معبد چینی های مائنام تایلند

گردشگرانی که برای دیدن معبد چینی های مائنام تایلند رهسپار سفر می شوند از بابت اقامتگاه شبانه هیچ گونه دغدغه ای ندارند چرا که آنها می دانند که در نزدیکی همین معبد مخصوصا در کو ساموی اقامتگاه های شیک و لاکچری زیادی وجود دارد. از جمله همین اقامتگاه ها نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لوب د کو ساموی ساحل چاونگ: فاصله 9 کیلومتری تا معبد
  • هتل ایبیس ساموی بوپوت: فاصله 2 کیلومتری تا معبد
  • اقامتگاه بریزا بیچ، ساموی: فاصله 9 کیلومتری تا معبد

هتل های اطراف معبد چینی های مائنام تایلند

نحوه دسترسی به معبد چینی های مائنام تایلند

قبل از هر کاری بهتر است در ابتداء با موقعیت جغرافیایی معبد چینی های مائنام در تایلند آشنا شد. این معبد شگفت انگیز در منتها الیه جنوب غربی جزیره کو ساموی در ساحلی در منطقه مائنام قرار دارد و از این محل نیز می توان نمایی جذاب از جزیره کو تائو را مشاهده کرد. معمولا نیز معبد چینی های مائنام تایلند همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 عصر به روی عموم بازدیدکنندگان باز است. شما عزیزان از طریق ارتبایط با تیم مشاورین و کارشناسان مجموعه سفیران سروش سعادت می توانید در جریان اطلاعات کاملی در خصوص موضوع نحوه و شرایط سفر توریستی به تایلند قرار گیرید. پس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *