تایلند

ساحل میمون تایلند

ساحل میمون تایلند

ساحل میمون تایلند یا مانکی بیچ یک ساحل به طول 150 متر با ماسه های سفید و پس زمینه ای از صخره های سنگ آهکی شیب دار می باشد. این ساحل یکی از مقاصد زیبا برای دیدن میمون های گونه ماکاک می باشد. در جایی که صخره ها به عنوان زیستگاه این مخلوقات بامزه عمل می کنند. این ساحل کوچک اما زیبا در خلیح یونگ کاسم درست در ساحل غربی جزیره بزرگ فی فی دون قرار دارد. خود خلیج یونگ کاسم نیز خلیج جنگلی کوچک می باشد که بیشتر به خاطر آب های صاف و ذلالی که دارد محل ایده آل غواصی و دیدن انواع ماهی های رنگارنگ می باشد. پس اگر طبیعت دوست بوده و مایل به اطلاع از جاذبه های طبیعی تایلند هستید توصیه می شود تا انتهای این مقاله با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید.

درباره ساحل میمون تایلند چه می دانید؟

ساحل میمون یا Monkey Beach یکی از سواحل منحصر بفرد در کشور تایلند به حساب می آید. و آنچه که این ساحل را به یک ساحل خاص تبدیل کرده وجود میمون های ماکاک می باشد که صخره های ساحلی این منطقه را به زیستگاه خود تبدیل کرده اند. ساحلی که تنها جاذبه آن تماشای میمون های ماکاک و یا عکاسی از آنها نیست. بلکه آب های کریستالی و شفاف این ساحل به گردشگران ماجراجو اجازه انجام فعالیت های مفرحی مثل شنا و غواصی را هم می دهد. بهترین روش برای گردشگرانی که خود مایل به تجربه سفر به جزیره میمون هستند، اجاره یک کایاک و پارو زدن تا خود این ساحل است.

درباره ساحل میمون تایلند

جاذبه های دیدنی ساحل میمون تایلند

اولین و مهمترین جاذبه دیدنی ساحل میمون، بازدید از میمون هایی از گونه میمون ماکاک می باشد. میمون های با مزه ای که عمده جمعیت آن را بیشتر می توان در جنگل های بارانی شرق آسیا مشاهده کرد. همان طوری که در تصویر زیر نیز مشاهده می شود، گردشگران با قایق  و در قالب تورهای راهنمای ساحل میمون خودشان را به این ساحل زیبا می رسانند و میمون های ماکاک نیز که منتظر غذای بی زحمت هستند در ساحل به انتظار گردشگران می نشینند:

جاذبه های دیدنی ساحل میمون تایلند

از دیگر جاذبه های دیدنی ساحل میمون می توان به تپه های مرجانی موجود در این ساحل اشاره کرد که زیستگاه انواع گونه های ماهی می باشد. بنابراین ساحل میمون مکان ایده آلی برای غواصی از نوع اسنورکلینگ مخصوا برای عاشقان و طرفداران حیات دریایی می باشد. منتها برای این منظور همراهی با تورهای محلی مخصوصا تورهای غواصی و دریافت تجهیزات اسنورکل امری الزامی است.

جاذبه های دیدنی ساحل میمون تایلند

جاذبه های تفریحی در ساحل میمون تایلند

با اینکه مهمترین و معروفترین جاذبه تفریحی گردشگران و جهانگردان در سفر به ساحل میمون دیدن حیات وحش این منطقه مخصوصا میمون های ماکاک می باشد. اما آنها در ساحل میمون به سایر تفریحات پر ماجرا و مهیج دیگری مثل شنا، قایقرانی، کانو، کایاک و حتی غواصی نیز بپردازند. چرا که آب های ساحل میمون جزء آرامترین و در عین حال صاف ترین آبهای ساحلی تایلند به شمار می رود. در ضمن ریلکس کردن و ستراحت در ساحل میمون تایلند نیز به همه گردشگران توصیه می شود.

جاذبه های تفریحی در ساحل میمون

و در ضمن از نزدیکترین جاذبه های دیدنی به ساحل میمون در تایلند نیز می توان به جاذبه های زیر اشاره کرد:

  • شبه جزیره کو پی فی لی
  • ساحل تون سای
  • ساحل کو مای فای
  • آروی کافیین
  • باغ مانگو و غیره

جاذبه های تفریحی در ساحل میمون تایلند

نحوه دسترسی به ساحل میمون تایلند

همان طوری که در ابتدای بحث نیز گفته شد، در خلیح یونگ کاسم درست در ساحل غربی جزیره بزرگ فی فی دون قرار دارد. و از طریق همین فی فی دون نیز به آسانی قابل دسترس است. خود خلیج یونگ کاسم نیز خلیج جنگلی کوچکی می باشد. اما اگر بخواهید آدرس دقیق مکانی این جزیره را در دستگاه GPS خودتان درآورید بایستی به آدرس PQV6+7JX, Krabi 81000, Thailand اشاره کنید. این ساحل به صورت 24 ساعته به روی گردشگران باز است و بازدید از آن هم برای کلیه گردشگران و جهانگردان رایگان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره می توانید با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *