پرتغال

قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال از جمله مکان های تاریخی و جذاب این کشور با علاقه مندان بسیار محسوب می شود. این مجموعه شامل یک کاخ رمانتیک و کلیسای کوچک، یک پارک لاکچری است که در اطراف آنها نیز دریاچه ها، چاه ها، نیمکت ها، فواره ها و یک فضای سبز وسیع وجود دارد. این کاخ به عنوان یک سایت میراث جهانی یونسکو در داخل چشم انداز فرهنگی سینترا به ثبت رسیده است. این کاخ در واقع کاخی بازمانده از دوره روم باستان محسوب می شود.

پرتغال از جمله کشورهای اروپایی است که به دلیل تاریخ طولانی مخصوصا در زمینه اکتشافات دریایی و توسعه طلبی دارای قلعه ها و کاخ های زیادی است. قلعه ها و قصرهایی که از دوره روم باستان تا به امروز وجود دارد. از جمله این یادبودهای تاریخی در پرتغال می توان به قلعه ماروائو، قلعه سائو جورج، قلعه دوس موروس، قلعه آلمورال و غیره اشاره نمود. به منظور آشنایی با لیست جاذبه های طبیعی و فرهنگی کشور پرتغال با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید.

درباره قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

قصر کویینتا دا رگالیرا Quinta da Regaleira قصری زیبا در نزدیکی مرکز تاریخی سینترا پرتغال می باشد. قصری که به عنوان یک سایت میراث جهانی نیز به ثبت رسیده و همین امر نشانگر اهمیت فرهنگی این جاذبه توریستی می باشد. قصری که در محدوده پارک طبیعی سینترا کاسکایس قرار داشته و با کاخ هایی مثل کویینتا دو رلوجیو، پنا، مونسرات و ستیایس نیز همسایه است. در ضمن قصر کویینتا دا رگالیرا به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های توریستی سینترا به حساب می آید. نمایی دیدنی از قصر کویینتا دا رگالیرا پرتغال را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

نمایی دیدنی از قصر کویینتا دا رگالیرا پرتغال

معماری قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

این قصر شامل یک قصر رمانتیک و کلیسای کوچک و یک پارک لاکچری است که خود این پارک نیز شامل دریاچه ها، نهرها، چاه ها، نیمکت ها، فواره ها، مجسمه ها و سازه های زیبا می باشد.قصری که همچنین با عنوان قصر مونتیرو مونتیره شناخته می شود که نام مالک قبلی اش می باشد. جالب است بدانید که این قصر توسط معمار ایتالیایی لوئیجی مانینی طراحی شده است. کلا این قصر شامل 5 طبقه (یک طبقه همکف، سه طبقه بالایی و یک زیر زمین است.

طبقه همکف شامل یک سری تالارهایی است که همگی نیز به حال، اتاق غذا خوری، اتاق بیلیارد، بالکون و اتاق های کوچکتر متصل شده اند. طبقه دوم این قصر نیز شامل دفتر کاروالهو مونتیرو و اتاق های خدمتکاران زن می باشد و طبقه سوم آن نیز شامل اتاق های کوچکی است که به یک تراس دسترسی دارند. نهایتا زیر زمین شامل اتاق های خدمتکاران مرد، آشپزخانه و نیز انبارها می باشد.

معماری قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

جاذبه های قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

همان طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، قصر کویینتا دا رگالیرا فقط یک قصر ساده نیست و جاذبه های خیلی زیادی دارد. بنابراین در صورت تمایل به بازدید از این قصر بایستی وقت زیادی گذاشت. از جمله جاذبه های دیدنی داخل، بیرون و اطراف قصر کویینتا دا رگالیرا عبارتند از:

نمازخانه رگالیرا: که یک نمازخانه کاتولیک رومی است که در جلوی نمای اصلی این کاخ قرار دارد. از لحاظ معماری نیز این قصر شبیه خود قصر است. جالبتر اینکه بدانید داخل این نمازخانه با نقاشی های دیواری، پنجره های رنگی و گچ بری های زیبا تزیین شده است.

معماری قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

پارک: از دیگر جاذبه های دیدنی این قصر می توان به پارک وسیع و سر سبز 4 هکتاری اشاره کرد.این پارک مملو از گیاهان و درختان بومی و غیر بومی است.

نمازخانه رگالیرا

تونل ها: کلا پارک کنار قصر کویینتا دا رکالیرا شامل یک سیستم گسترده ای از تونل های زیبا به همراه پلکان ها، رودخانه ها، دریاچه ها و غیره می باشد.

پارک رگالیرا

چاه های معکوس: همان طوری که در تصویر پایین هم مشاهده می شود، این چاه ها شبیه برج های زیر زمینی است که اطراف آن با پله هایی قابل مشاهده است.

تونل های رگالیرا

دریاچه ها، فواره ها و آکواریوم: از دیگر جاذبه های توریستی و دیدنی در این پارک می باشد.

شرایط بازدید از قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

شرایط بازدید از قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال

این قصر یکی از جاذبه های دیدنی واقع در نزدیکی مرکز تاریخی سینترا کشور پرتغال می باشد و گردشگران جهت بازدید از این قصر بایستی به آدرس R. Barbosa du Bocage 5, 2710-567 Sintra, Portugal مراجعه کنید. این مجموعه توریستی و پر بازدید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5:30 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است. اما قبل از سفر به آدرس این قصر شما بایستی بلیط آن را رزرو کنید.

کلا مدت زمان توصیه شده برای بازدید از قصر کویینتا دا رگالیرا در پرتغال به مدت 1 تا 2 ساعت می باشد و گردشگران می توانند به تنهایی و یا در قالب تورهای راهنما از این قصر زیبا و جاذبه های دیدنی آن بازدید کنند. به منظور کسب اطلاعات تکمیلی درباب شرایط سفر به پرتغال و یا مدارک ضروری برای درخواست ویزای شنگن پرتغال و آشنایی با مرحل فرآیند درخواست این ویزا می توانید با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *