پرتغال

پارک آبی آکوا شو در پرتغال

پارک آبی آکوا شو در پرتغال

پارک آبی آکوا شو در پرتغال مخصوص خانواده ها و علاقه مندانی است که به دنبال کسب هیجان، نشاط و خوشحالی هستند. در واقع این پارک آبی یکی از مهیج ترین و بزرگترین پارک های آبی نه تنها در سطح کشور پرتغال بلکه در کل اروپا به شمار می رود. از مهمترین جاذبه های این پارک آبی نیز می توان به مسابقه هوایی، سرسره صورتی، سرسره کوسه ای، آکوآکیدز، سقوط آزاد، مسابقه سرعت، آبشار سفید، مار وحشی و غیره اشاره نمود.

همچنین در این پارک آبی استخر مجزای کودکان و بزرگسالان، جکوزی، استخر شنا، استخر موج و نیز رودخانه تنبل نیز وجود دارد. از امکانات رفاهی متنوع آن نیز می توان به اسنک بار، پارکینگ رایگان، فروشگاه، هتل و غیره اشاره نمود. این پارک آبی بزرگترین پارک آبی کشور پرتغال نیز محسوب می شود که در شهر سمینو از استان کوارتیرا قرار دارد. در ادامه نیز با ما در سایت سفیران سفر همراه شوید تا با انواع جاذبه های آکوا شوی پرتغال آشنا شوید.

پارک آبی آکوا شو بزرگترین پارک آبی در پرتغال

اگر جزء طرفداران هیجان و آدرنالین هستید، پس حتما باید نام پارک آبی آکوا شو Aquashow Park را به خاطر بسپارید. پارکی که بزرگترین پارک آبی . پارک موضوعی کشور پرتغال نیز محسوب می شود. پارکی که در منطقه آلگارو در جنوب پرتغال واقع شده است و از بهترین جاذبه های توریستی خانوادگی محسوب می شود. این پارک علاوه بر داشتن وسعت زیاد همچنین از طیف وسیعی از جاذبه های تفریحی و رفاهی نیز برخوردار است و به همین دلیل نیز اغلب مورد توجه گردشگران قرار دارد.

پارک آبی آکوا شو بزرگترین پارک آبی در پرتغال

جاذبه های تفریحی پارک آبی آکوا شو در پرتغال

پارک آبی آکوا شو جزء بزرگترین، مدرن ترین و برترین پارک های آبی کل اروپا محسوب می شود. پارکی که با طیف وسیعی از جاذبه های توریستی مناسب هر گروه سنی است و بنابراین همه اعضای خانواده می توانند از بودن در این پارک آبی لذت ببرند. اصلی ترین و مهمترین عامل جذب گردشگران به پارک آبی آکوا شو در پرتغال جاذبه های تفریحی آن به صورت زیر می باشد:

اسپید فومز: سرسره ای بسیار مهیج که برای استفاده از آن هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. فقط کافی است که حداقل قد مهمانان در حدود 1.10 متر باشد. مهمانان این سرسره پس از سریدن از ارتفاع زیاد سرانجام به داخل آب استخر می پرند. در ضمن بایستی بدانید که سطح آدرنالین این جاذبه 5 است.

اسپید فومز

رودخانه تنبل: این رودخانه به طول 250 متر بوده و برای استراحت و ریلکس کردن مناسب است. مهمانان برای استفاده از رودخانه تنبل نیز هیچ محدودیت سنی و قدی ندارند. فلذا آنها در قالب این جاذبه می توانند سطح آدرنالین 3 را تجربه کنند.

رودخانه تنبل

مار وحشی یا وایلد اسنک: با سطح آدرنالین کامل (سطح 5) هیچ گونه محدودیت سنی ندارد ولی قد مهمانان برای استفاده از مار وحشی بایستی حدود 1.10 متر باشد. این سرسره آبی مهیج به طول 16 متر بوده و طوری طراحی شده که شما انگار از داخل تونل تاریکی به سرعت سر می خورید!

مار وحشی

تندر کروز: یکی دیگر از جاذبه های پارک آبی آکوا شو در پرتغال، تندر کروز می باشد. این سرسره یک سرسره مسابقه سرعت است که از رینگ های مختلف تشکیل شده است. بنابراین شما می توانید هم در رینگ های انفرادی و هم در رینگ های دوبل شرکت کنید. سطح آدرنالین Adrenaline Level خود را به سطح کامل یعنی سطح 5 برسانید.

تندر کروز

تیوبوس: این جاذبه یک نوع جاذبه خانوادگی است. استفاده از آن هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و فقط کافی است که قد مهمان در حدود 1 متر باشد. در ضمن سطح آدرنالین این جاذبه در حدود 4 می باشد.

تیوبوس

مسابقه هوایی: با این جاذبه شما می توانید دوستتان را در مسابقه ای سراسر هیجان به چالش بطلبید و ثابت کنید که شما برنده می شوید! محدودیت قدی در گزینه مسابقه هوایی در حدود 1.40 متر می باشد و سطح آدرنالین این جاذبه نیز فول (5) می باشد.

مسابقه هوایی

سرسره صورتی: مخصوص آندسته افرادی است که عاشق سرسره های پیچ در پیچ هستند. در این جاذبه نیز حداقل قد مهمانان بایستی حدود 1.10 متر باشد. مسلما که سرسره صورتی نیز ماکسیمم سطح آدرنالین را به گردشگران هدیه می دهد.

سرسره صورتی

امکانات رفاهی در پارک آبی آکوا شو در پرتغال

علاوه بر تنوع امکانات رفاهی، امتیاز دیگر پارک آبی آکوا شو در پرتغال وجود انواع امکانات و خدمات رفاهی در این پارک بزرگ می باشد. از جمله این امکانات می توان به اسنک بارها، هتل چند ستاره و مجهز، فروشگاه به همراه اجازه لاکر، رختکن بزرگسالان و کودکان، دستشویی، سرویس بهداشتی، پارکینگ رایگان بدون انتظار و غیره می باشد. بنابراین گردشگرانی پس از اتمام تفریحات خود و جهت تجدید قوای از دست رفته اشان می توانند با یک نوشیدنی خنک مهمان اسنک بارهای این پارک شوند.

امکانات رفاهی در پارک آبی آکوا شو در پرتغال

شرایط بازدید از پارک آبی آکوا شو در پرتغال

پارک آبی آکوا شو در کنار هتلی به همین نام قرار دارد و گردشگران برای دسترسی به آن نیز بایستی به آدرس Aquashow Hotel, Semino, E. N. 396, 8125-303 Quarteira, Portugal مراجعه کنند. این پارک آبی معمولا از ساعت 10 صبح تا ساعت 17 و بعضا ساعت 18 به روی بازدیدکنندگان باز است. مدت زمان توصیه شده برای بازدید از آکوا شو نیز بین 2 تا 3 ساعت است. در ضمن هزینه رزرو بلیط ورودی این پارک آبی از این قرار است:

  • هزینه بلیط بزرگسالان: €26.10 (یورو)
  • هزینه بلیط کهنسالان: €18.90 (یورو)
  • هزینه بلیط کودکان: €18.90 (یورو)

شرایط بازدید از پارک آبی آکوا شو در پرتغال

هزینه درخواست ویزای توریستی پرتغال چند؟

همان طوری که در جریان هستید، پیش نیاز سفر به پرتغال 2024 اخذ ویزای توریستی این کشور به نام ویزای شنگن پرتغال است. ویزایی که از نوع ویزاهای اقامت- کوتاه یا تایپ C کشور پرتغال محسوب می شود و به دارندگان این ویزا اجازه می دهد تا به مدت حداکثر 90 روز در کشور پرتغال بمانند و از گشت و گذار در این کشور اروپایی نیز نهایت لذت را ببرند. منتها برای درخواست این نوع ویزا علاوه بر ارائه یکسری مدارک همچنین پرداخت هزینه ویزا Visa Fee به ترتیب زیر الزامی است:

  • هزینه ویزای پرتغال برای بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال: €80 (یورو)
  • هزینه ویزای پرتغال برای کودکان بین 6 تا 12 سال: €40 (یورو)
  • برای کودکان زیر 6 سال: رایگان

اما مدت زمان رسیدگی به تقاضای ویزای توریستی پرتغال نیز بسته به فاکتورهای مختلف امکان دارد بین 15 تا 30 روز متغیر باشد. مشاورین و کارشناسان مجموعه سفیران سروش سعادت آمادگی پاسخگوئی به سوالات متقاضیان اخذ ویزای شنگن 2024 هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *