بلغارستان

پارک آبی اکشن بلغارستان

پارک آبی اکشن بلغارستان

پارک آبی اکشن بلغارستان یک پارک آبی در سانی بیچ یا ساحل آفتابی این کشور می باشد. این پارک اولین پارک آبی در کشور بلغارستان محسوب می شود و نام اکشن نیز بدان خاطر برای این پارک انتخاب شده که اصلا راهی نیست که شما در این پارک آبی خسته شوید. این پارک آبی شما را نه تنها به دنیای هیجان آور و پر نشاط جاذبه های آبی می آورد بلکه به شما کمک می کند تا لحظات و عواطف مشترکی ر با دوستان و خانواده اتان به اشتراک بگذارید.

پارک آبی که از سال 2003 میلادی افتتاح شده و از آن زمان تا بحال نیز به عنوان یک مقصد تابستانی در سانی بیچ و منطقه نسبار بلغارستان محسوب می شود. این پارک آبی هم برای کودکان و هم بزرگسالان دارای جاذبه های مختلفی است. از معروفترین جاذبه های این پارک آبی می توان به سرسره غول پیکر، هیدروتیوب، هیدروهیوت، نیاگارا، سرسره چندتایی، تونل مسابقه، کوئستر آبی آپ هیل و غیره اشاره کرد. در ادامه نیز با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با جاذبه های بیشتری از پارک آبی اکشن بلغارستان آشنا شوید.

درباره پارک آبی اکشن؛ اولین پارک آبی بلغارستان چه می دانید!

پارک آبی اکشن Action Aquapark پارک موضوعی واقع در بخش غربی تفرجگاه سانی بیچ و اولین پارک آبی در کشور بلغارستان می باشد. پارک آبی به مساحت 36000 متر مربع که در سال 2003 میلادی افتتاح شده است. در این پارک آبی در حدود 30 جاذبه آبی، رستوران ها و بارهای موضوعی وجود دارد کهبوته های مدیترانه ای و درختان نخل گرمسیری همگی آنها را دربر گرفته اند. در ضمن پل های چوبی موجود در این پارک رودخانه خروشان طویل، فواره ها و آبفشان های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد.

درباره پارک آبی اکشن

در این پارک شما یکی از بلندترین برج های استارت سرسره تیوبی و طولانی ترین سرسره آبی در بلغارستان را خواهید یافت. از دیگر جاذبه های مهیج و بسیار معروف این پارک آبی می توان به سقوط آزاد، کامیکازا، دینامیک نیاگارا و بلک هول اشاره کرد. اما از امکانات مختلف پارک آبی اکشن بلغارستان نیز می توان به پارکینگ، ATM، میز اطلاعات، لاکرها، چترهای آفتابی، فروشگاه هدیه، فوتو استور، رختکنو دوش آب، کمک های اولیه و غیره اشاره کرد.

درباره پارک آبی اکشن؛ اولین پارک آبی بلغارستان

جاذبه های کودکان پارک آبی اکشن بلغارستان

یکی دیگر از بخش های جذاب و پر هیجان پارک آبی کشن بلغارستان، بخش کودکان آن می باشد که شامل جاذبه های مفرح زیر است:

  • استخر کودکان: یک استخر دوست داشتنی برای کودکان! استخری که واقعا بزرگ بوده ولی به قدری کم عمق است که خیال ولدین از منیت کودکانشان تخت باشد. این استخر در بزرگترین بخش خودش به شکل بیضی است. در داخل این استخرماکت هایی از حیوانات با جثه واقعی مثل لاک پشت و کرکودیل نیز وجود دارد. همچنین دو سرسره آبی کوچک نیز وجود دارد که از یک کشتی شکسته دزدان دریایی شروع می شود. بالا رفتن از این سرسره ها برای کودکان نیز بسیار آسان است.
  • قلعه آبی: از بهترین و بامزه ترین جاذبه ها برای کودکان محسوب می شود. این استخر یک استخر کم عمق بوده و آب آن نیز گرم است و درست در وسط استخر بزرگ یک قلعه ای قرار دارد. این قلعه دارای دو تونل آبی، دو سرسره آبی کوچک و نیز تفنگ های آبی است.
  • انیمیشن: این بخش از پارک آبی اکشن شامل مجموعه ای از بازی های جذاب، موسیقی و رقص می باشد. استیج یا سکو در بخش جنوبی پارک قرار دارد. یعنی همان جایی که استخر موزیکال قرار دارد و اجرا کننده انیمیشن یک تیم جوان و خلاق است که به زبان های انگلیسی، آلمانی و روسی نیز مسلط هستند.
  • جزیره ماجراجویی: پارک آبی اکشن دارای یک جاذبه آبی چند کاربردی به نام جزیره ماجراجویی است که شادی و نشاط بی حد و حصری را برای کودکان بزرگ و کوچک به ارمغان می آورد. جزیره ای که ایده آل بچه هایی است که عاشق بازی ها و جاذبه های آبی هستند. در ضمن سطح آب در این جزیره نیز بقدری پایین است که خانواده ها هیچ نگرانی از بابت کودکانشان ندارند.

جاذبه های کودکان پارک آبی اکشن بلغارستان

جاذبه های بزرگسالان پارک آبی اکشن بلغارستان

در واقع پارک آبی اکشن نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز یک جای مناسب و ایده آلی محسوب می شود. در این پارک آبی بزرگسالان نیز در قالب جاذبه های زیر می توانند لحظات مهیجی را تجربه کنند:

  • سرسره آبی آپهیل: در این سرسره شما بایستی از یکی از بلندترین برج استارت سرسره های تیوبی به ارتفاع 20 متر بالا رفته و به صورت عمودی و با 180 درجه پایین می آیید. طول این سرسره در حدود 165 متر، برج های استارتینگ 99 پله و زمان سر خوردن 40 ثانیه ای می باشد.
  • سقوط آزاد: در این جاذبه شما می توانید بی وزنی را همراه با ماکسیمم ایمنی احساس کنید. سرسره سقوط عمودی 18 متری که شما در آن با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت به پایین سقوط خواهید کرد.
  • بلک هول (چاله سیاه): یکی دیگر از جاذبه های معروف و پر بازدید پارک آبی اکشن، بلک هول همراه با افکت های نوری شگفت انگیز، تونل ها و پیچ های خیره کننده به طول 150 متر می باشد. در واقع بلک هول بلندترین سرسره از این نوع در کشور بلغارستان می باشد.
  • X-treme: شما در قالب این سرسره آبی می توانید ارتفاع 18 متری را در عرض 6 ثانیه به پایین حرکت کنید.
  • کامیکازا: همان طوری که از نام این سرسره نیز برمی آید برای سر خوردن در سرسره کامیکازا کمی دل و جرات می خواهد. سرسره ای که در آن سقوط با شیب 80 درجه ای را تجربه خواهید کرد.
  • رودخانه خروشان: یکی از مهیج ترین جاذبه های پارک آبی اکشن همین سرسره پیچ در پیچ است. سرسره ای که در آن شما اصلا خسته نمی شوید.

جاذبه های بزرگسالان پارک آبی اکشن بلغارستان

استخرهای پارک آبی اکشن بلغارستان

از دیگر بخش های جذاب مخصوصا برای بزرگسالان، استخرهای پارک آبی اکشن بلغارستان می باشد. جایی که شما می توانید در کنار خانواده اتان لحظات شاد و مفرحی داشته باشید. در ضمن از لذت استراحت و ریلکسی نیز برخوردار شوید. از معروفترین این استخرها می توان به استخر موج، رودخنه خروشان، استخر بزرگسالان، استخر اکتیویتی، جکوزی و نیز استخر کودکان اشاره کرد. استخرهایی که هر یک جاذبه خاص خودشان را دارد.

شرایط بازدید از پارک آبی اکشن بلغارستان

پارک آبی اکشن یا آکواپارک اکشن یک پارک موضوعی آبی واقع در بخش غربی تفرجگاه سانی بیچ Sunny Beach Resort می باشد و جهت دسترسی به این پارک آبی نیز بایستی به آدرس Sunny Beach Resort 8240, West District در کشور بلغارستان سفر کنید. معمولا این پارک آبی همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است و نکته آخر هم اینکه هزینه بلیط ورودی این پارک برای هر گردشگر در حدود BGN38 (لوای بلغارستان) می باشد. جهت مشاوره های بیشتر در خصوص سفر به بلغارستان با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *