بلغارستان

مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان یا سردیکا مال از بزرگترین و مدرن ترین مراکز خرید موجود در سطح شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان می باشد. این مرکز خرید در سال 2010 میلادی پایه گذاری شده و شامل بیش از 210 فروشگاه مختلف است که در 5 طبقه پخش شده اند. مرکز خریدی که در آنجا می توان تقریبا هر نوع جنس و یا کالایی را از هر برند داخلی و بین المللی مشاهده کرد.

در بین این فروشگاه ها نیز می توان از فروشگاه های لباس مردانه، زنانه و بچگانه و یا فروشگاه های کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و جواهر آلات نام برد که جزء معروفترین و پربازدیدترین فروشگاه های سردیکاسنتر محسوب می شوند. از این گذشته در سردیکاسنتر رستوران ها و کافه های زیادی نیز وجود دارد که به سرو انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه می پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سردیکاسنتر تا انتهای همین مطالب با ما در مجموعه سفیران سفر همراه باشید.

درباره مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

این مرکز خرید در شهر صوفیه واقع شده و هم برای شهروندان اهل صوفیه و هم برای گردشگران خارجی یک مرکز خرید شیک و مدرنی به حساب می آید. مرکز خرید مذکور یک ساختمان خیلی بزرگ در 5 طبقه است. اما همه فضاهای مرکز خرید سردیکاسنتر در فروشگاه های کوچک و بزرگ آن خلاصه نمی شود بلکه سردیکاسنتر Serdika Center دارای یک فروشگاه خوارو بار فروشی بزرگ، محوطه بازی کودکان و نیز رستوران و بار نیز می باشد. طبقه یک و دو و نیز طبقه چهار و پنج این مرکز خرید مربوط به فروشگاه های برند بوده ولی طبقه سوم مربوط به رستوران ها و کافه ها می باشد. نمایی از ساختمان سردیکاسنتر بلغارستان را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

نمایی از ساختمان سردیکاسنتر بلغارستان

همان طوری که در ابتدای بحث نیز گفته شد قدمت احداث سردیکاسنتر در شهر صوفیه به سال 2010 میلادی می رسد. مرکز خریدی با 210 فروشگاه که مساحتی در حدود 51000 متر مربع را اشغال می کند. از برندهای معروف در این مرکز خرید نیز می توان به Camper، Converse، Furla، Gant، Guese، Karen Millen، Levi,s و غیره اشاره کرد و حالا این مرکز خرید جزء معروفترین مراکز خرید کل کشور بلغارستان محسوب می شود.

شرایط بازدید از مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

مرکز خرید سردیکاسنتر یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید یا شاپینگ مال ها در شهر صوفیه محسوب می شود. این مرکز خرید در بلوار سیتنیاکوفو در محله اوبوریشته شهر صوفیه قرار دارد. مرکز خریدی که با خودرو از بزرگراه اصلی حدود 5 دقیقه، از فرودگاه صوفیه حدود 10 دقیقه و نیز از بخش مرکزی شهر صوفیه نیز حدود 10 دقیقه ای فاصله دارد. ضمنا مرکز خرید سردیکاسنتر درهایش را از ساعت 10 صبح به روی عموم بازدیدکنندگان باز می کند.

بهترین زمان برای بازدید از مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

با اینکه در هر زمانی از سال می توان از مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان دیدن کرد و به خرید از این مرکز پرداخت. اما بهترین زمان جهت بازدید و احیانا خرید از این مرکز خرید در زمان جشن های کریسمس می باشد. در این زمان از سال حال و هوای مرکز خرید سردیکاسنتر به کل تغییر می یابد و دکوراسیون سنتی زینت بخش سردیکاسنتر می شود. علاوه بر دکوراسیون های زیبای کریسمسی همچنین در این موقع از سال می توان هدیه مورد نظر برای دوستان یا آشنایان خریداری کرد. صد البته در این موقع اکثر اجناس موجود در فروشگاه های سردیکاسنتر تخفیف %OFF می خورد و این برای خریداران از این مرکز خرید خبر خوبی است.

بهترین زمان برای بازدید از مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

جاذبه های دیدنی اطراف مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

در نهایت در عرض 1 تا 2 ساعت می توان کل مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان را بازدید کرد و پس از اتمام این مدت زمان نیز برای بازدید از سایر جاذبه های توریستی شهر صوفیه آماده شد. بر این اساس از نزدیکترین جاذبه های دیدنی به مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران ویکتوریا (0.16 کیلومتر)
  • موزه ملی تاریخ نظامی (0.42 کیلومتر)
  • پارک زایموف (1.11 کیلومتر)
  • بار پکتا راکیا (1.20 کیلومتر)
  • باغ دکترها (1.23 کیلومتر) و غیره

جاذبه های دیدنی اطراف مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

نزدیکترین هتل ها به مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان

تعداد هتل های شیک و مدرن با امکانات عالی در نزدیکی مرکز خرید سردیکاسنتر بلغارستان کم نیست. هتل هایی که با توجه به سطح امکانات و خدماتشان و نیز سطح استاندارد هتلداریشان به هتل های 3 تا 5 ستاره همراه با سطح قیمت متفاوت دسته بندی می شود. این هتل ها با امکانات مدرن و به روز شامل:

هتل چند ستاره فاصله از سردیکاسنتر هزینه اقامت شبانه به دلار
یورو استار صوفیا سیتی 4 ستاره 2.01 کیلومتر $78
کریستال پالاس بوتیک هتل 4 ستاره 1.41 کیلومتر $92
هتل کانتیننتال صوفیه 5 ستاره 1.85 کیلومتر $179
هتل تریادا 4 ستاره 1.14 کیلومتر $39

از جمله خدمات و امکانات هتل های مذکور در شهر صوفیه بلغارستان نیز می توان به پارکینگ، اینترنت وای- فای، حمام، استخر، اتاق خواب دو نفره، مبلمان لاکچری، سیستم تهویه و غیره اشاره کرد. به منظور آشنایی بیشتر با کشور بلغارستان و هزینه سفر و اقامت در این کشور اروپایی عضو ناحیه شنگن و اتحادیه اروپایی (EU) می توانید با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *