بلغارستان

ساحل کاواسیت بلغارستان

ساحل کاواسیت بلغارستان

ساحل کاواسیت بلغارستان یکی از بهترین سواحل در کشور بلغارستان می باشد. آب این ساحل خیلی تمیز و شفاف بوده و همچنین کاملا آرام می باشد. به همین دلیل اکثر گردشگران خارجی در این ساحل زیبا به استراحت و حمام آفتاب پرداخته و یا از انجام انواع ورزش های آبی مثل شنا، قایقرنی، کایاک، غواصی و غیره لذت می برند. از جمله امکانات موجود در این ساحل می توان به پارک آبی، بار، رستوران، کلیسا، هتل و کازینو اشاره کرد. فلذا بهترین زمان برای بازدید از ساحل کاواسیت فصل گرم سال و از ماه می تا ماه سپتامبر می باشد.

شاید آنچه که بیشتر از همه باعث شهرت و محبوبیت بلغارستان در بین گردشگران شده سواحل ماسه طلایی با آب های آرام باشد و برای همین نیز اغلب گردشگران بلغارستان را به عنوان مقصد گردشگری خود در تابستان انتخاب می کنند. از جمله معروفترین این سواحل نیز می توان به نسبار، وارنا، سزوپول، آلبنا و غیره اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر در خصوص مدارک ضروری برای سفر به بلغارستان 2024 می توانید از مشاوره های رایگان ما در مجموعه سفیران سفر بهره گیرید.

همه چیز درباره ساحل کاواسیت بلغارستان

کاواسیت Kavatsite beach به عنوان یکی از بهترین سواحل در سزوپول بلغارستان محسوب می شود. از نظر موقعیت جغرافیایی این ساحل در خلیج کوچکی واقع شده و از شهر بندری سزوپول فقط 3 کیلومتری فاصله دارد. بنابراین گردشگران از سزوپول تا این ساحل را می توانند با قطار توریستی، خودرو، اتوبوس و یا تاکسی طی کنند. این ساحل به طول 2 کیلومتر بوده و دارای آب های کم عمق، تمیز، شفاف و نیز ماسه های طلایی است. این ساحل در بلغارستان از جمله سواحل ایده آل ریلکس کردن و شناست. از این گذشته ساحل کاواسیت به سبب داشتن جوی آرام و نیز امکانات متنوع از بهترین سواحل بلغارستان برای خانواده ها نیز محسوب می شود. خانواده هایی که معمولا برای گذراندن تعطیلات آخر هفته اشان ساحل کاواسیت را انتخاب می کنند.

 

درباره ساحل کاواسیت بلغارستان

جاذبه های تفریحی ساحل کاواسیت بلغارستان

کسانی که به ساحل کاواسیت بلغارستان سفر می کنند فقط برای استراحت و یا حمام آفتاب این ساحل را انتخاب نمی کنند. بلکه آنها برای تفریح و گذران اوقات فراغتشان نیز به این ساحل زیبا سفر می کنند. از جمله تفریحات گردشگران در این ساحل زیبا می توان به شنا، قایق سواری، کایاک، پیاده روی ساحلی، غواصی و غیره اشاره کرد. به همین دلیل نیز اغلب گردشگران خارجی این ساحل را به عنوان مقصد گردشگری خودشان در ماه های تابستان یعنی می تا سپتامبر انتخاب می کنند.

جاذبه های تفریحی ساحل کاواسیت

در واقع همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود از ماه می به تدریج هوا رو به گرمی می گذارد و این روند تاه ماه سپتامبر نیز ادادامه می یابد. پس همانگونه ای که در این نمودار نیز مشاهده می شود، اوج گرمای هوا در ماه های جولای تا آگوست می باشد که دمای ها از 28 درجه سلسیوس نیز فراتر می رود.

دمای روزانه و شبانه در ساحل کاواسیت

امکانات موجود در ساحل کاواسیت بلغارستان

همان طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، ساحل کاواسیت بلغارستان از بهترین مکان ها برای استراحت و نیز تفریح محسوب می شود. گردشگران در این ساحل علاوه بر استراحت و تفریح همچنین می توانند در رستوران ها و بارهای موجود در اطراف ساحل نیز غذا یا نوشیدنی دلخواهشان را سفارش دهند. جالب است بدانید که در شعاع 3 مایلی از این ساحل در حدود 110 رستوران و بار وجود دارد که از آن جمله می توان به رستوران مهانا سوزوپول، اورانیا بیسترو، وایت دلفین و غیره اشاره کرد.

امکانات موجود در ساحل کاواسیت بلغارستان

شرایط بازدید از ساحل کاواسیت بلغارستان

ساحل کاواسیت بلغارستان تفرجگاه ساحلی دلپذیر و پر بازدید چسبیده به شهری به نام سزوپول و در فاصله 35 کیلومتری از شهر بورگاس قرار دارد. در واقع از نظر جغرافیایی این ساحل در بخش جنوبی دریای سیاه قرار داشته و همچنین با صوفیه (پایتخت کشور بلغارستان) در حدود 416.1 کیلومتر فاصله دارد. اگر بخواهیم این فاصله را با خودرو شخصی طی کنیم بایستی مسیر4 ساعتی را تا صوفیه طی کنیم:

بازدید از ساحل کاواسیت

بنابراین نزدیکترین شهرها به ساحل کاواسیت بلغارستان به ترتیب شامل سزوپول، بورگاس، هاسکوو، پازاردژیک و بالاخره صوفیه می باشد. در ضمن در هر ساعتی از شبانه روز می توان از ساحل کاواسیت بلغارستان دیدن کرد و بازدید از آن برای هر توریست خارجی رایگان می باشد.

نزدیکترین جاذبه های توریستی به ساحل کاواسیت بلغارستان

نزدیکترین جاذبه های توریستی به ساحل کاواسیت بلغارستان

ساحل کاواسیت از سواحل نمونه در کشور بلغارستان است که مخصوصا در فصل تابستان مملو از گردشگرانی است که در پی گذراندن تعطیلات خود در این ساحل هستند. اما گردشگران پس از بازدید از این ساحل می توانند از دیگر جاذبه های توریستی در نزدیکی آن دیدن کنند. دقیقا در فاصله 6 مایلی از این ساحل حدود 14 جاذبه توریستی وجود دارد که لیست برخی از این جاذبه ها از این قرار است:

  • شهر قدیمی سزوپول
  • دیوارهای جنوبی سزوپول
  • ساحل کاواتسیت
  • قلعه راواندینوو
  • آکواپارک نپتون
  • ساحل هارمانی و غیره

به منظور دریافت آخرین اخبار گردشگری و نیز شرایط سفر به کشور بلغارستان 2024 با تیم کارشناسان مجرب ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *