ایسلند

آبشار سلیالاندفوس در ایسلند

آبشار سلیالاندفوس در ایسلند

آبشار سلیالاندفوس در ایسلند آبشاری بسیار جذاب و تماشایی به ارتفاع 60 متر می باشد که در منطقه ساحل جنوب این کشور قرار دارد. این آبشار بخشی از رودخانه سلیالاندس می باشد که از یخچال آتشفشانی اییافیالیوکول سرچشمه می گیرد. یکی از جاذبه های منحصر بفرد این آبشار مرتفع وجود غار کوچکی در پشت همین آبشار است که بازدیدکنندگان می توانند از داخل این غار به مشاهده چشم اندازهای بسیار زیبایی از آبشار سلیالاندفوس بپردازند. در این مقاله تیم کارشناسان گردشگری مجموعه سفیران سروش سعادت شما را با جاذبه ها، شرایط سفر و نیز انواع تورهای راهنمای آبشار سلیالاندفوس آشنا می کنند.

آبشار سلیالاندفوس؛ آبشاری آیکونیک و خوش منظره در ایسلند

اصولا یکی از دلایل سفر جهانگردان و توریست های خارجی به کشور ایسلند، وجود آبشارهای زیبا و شگفت انگیز در این کشور می باشد. آبشارهای بزرگ و کوچکی که تعداد آنها در کشور ایسلند حتی به بیش از 1000 آبشار می رسد. یکی از این آبشارهای دیدنی آبشار سلیالاندفوس Seljalandsfoss Waterfall می باشد. این آبشار در امتداد جاده رینگ رود قرار داشته و به عنوان یکی از معروفترین جاذبه های توریستی ساحل جنوبی ایسلند محسوب می شود. همان طوری که در تصویر پایین هم مشاهده می شود، این آبشار کوهستانی به یک استخر بزرگی می ریزد و یکی از معدود آبشارهای موجود در کشور ایسلند است که شما می توانید در پشت آن قدم بزنید!

آبشاری آیکونیک و خوش منظره در ایسلند

مسلما انجام چنین کاری یک نوع تجربه جدیدی برای گردشگران محسوب می شود و آنها علاوه بر لذت بردن از اسپری قطرات ریز آب بر روی صورتشان همچنین می توانند به ویوهای خاصی از آبشار سلیالاندفوس دست یابند که در سایر آبشارهای ایسلند این امکان برای گردشگران فراهم نمی شود.

آبشار سلیالاندفوس از بلندترین آبشارهای ایسلند

یکی ار معروفترین و بهترین آبشارهای کشور ایسلند، آبشار سلیالاندفوس می باشد. جاذبه ای که در سفر به ساحل جنوب ایسلند حتما بایستی از آن دیدن کنید. طول این آبشار حدود 60 متر بوده و به همین دلیل هم جزء بلندترین آبشارهای موجود در این کشور نیز به حساب می آید و اصلا به همین دلیل نیز آب سرازیر شده از این آبشار به صورت اسپری شده به زمین می افتد! بهترین زمان برای دیدن ویوهای زیبا از پشت آبشار سلیالاندفوس نیز در روزهای آفتابی است که از اینجا می توان رنگین کمان های تشکیل شده حاصل از بخار آب را هم مشاهده کرد!

آبشار سلیالاندفوس از بلندترین آبشارهای ایسلند

بهترین روش ها برای بازدید از آبشار سلیالاندفوس در ایسلند

همان طوری که گفته شد، آبشار سلیالاندفوس یکی از بلندترین و زیباترین آبشارهای منطقه ساحل جنوب ایسلند می باشد که شما هم از روبرو و هم از پشت سلیالاندفوس می توانید شاهد مناظر خیره کننده ای از زیبایی های این آبشار باشید. در حال حاضر نیز بهترین روش برای تجربه لذت آبشار سلیالاندفوس همراهی با یکی از تورهای گردشگری زیر است:

تور روز کامل ساحل جنوب بوسیله مینی بوس از ریکیاویک: توری که به صورت گروهی و با اتوبوس برگزار شده و هزینه رزرو آن هم از $108 (دلار) شروع می شود. این تور به مدت 10 ساعت برگزار شده و گردشگران با یک مینی بوس مرسدس بنز از آبشارهای سلیالاندفوس و اسکوگافوس دیدن می کنند.

تور گروه کوچک یک روزه ساحل جنوب ایسلند از ریکیاویک: از انواع تورهای یکروزه بوده و هزینه رزرو آن هم از $136 (دلار) شروع می شود. این تور نیز 10 ساعته بوده و شامل پذیرایی مختصر، Wi-Fi رایگان و نیز پیک آپ هتل می باشد. در این تور شما می توانید علاوه بر دیدن آبشارهای سلیالاندفوس و اسکوگافوس همچنین می توانند از ساحل ماسه سیاه رینسفیارنا و یخچال سوالهیمایوکول نیز دیدن کنند.

بهترین روش ها برای بازدید از آبشار سلیالاندفوس در ایسلند

تور روزانه یخچال ها، آبشارها و ساحل ماسه سیاه جنوب ایسلند از ریکیاویک: این تور هم با اتوبوس برگزار شده و هزینه رزرو آن هم از $84.50 (دلار) شروع می شود. این تور 10 ساعته برگزار شده و تمرکز اصلی آن نیز بازدید از جاذبه های توریستی و جذاب گلدن سیرکل (حلقه طلایی) می باشد.

تور گروه کوچک یک روزه ساحل جنوب ایسلند از ریکیاویک

ساحل جنوب: یخ و آتش- آبشارها، یخچال ها و نمایش گدازه های ایسلندی در ویک: توری مهیج که هزینه رزرو آن از $179 (دلار) شروع می شود. توری 14 ساعته که تمرکز آن بیشتر بر روی جاذبه های پارک ملی واتنایوکول می باشد.

نمایش گدازه های ایسلندی در ویک

سفر روزانه به دریاچه یخچالی: جوکولسارلون از ریکیاویک: توری که با اتوبوس برگزار شده و هزینه برگزاری آن از $154.90 (دلار) آغاز می شود. تور مذکور به صورت 14 ساعته بوده و شامل بازدید از انواع جاذبه های موجود در پارک ملی واتنایوکول می باشد.

سفر روزانه به دریاچه یخچالی

ساحل جنوب با پیاده روی یخچالی – مینی بوس از ریکیاویک: این تور راهنما با هزینه ای در حدود $157.79 (دلار) رزرو می شود. توری که شامل بازدید از اغلب جاذبه های توریستی و پربازدید منطقه ساحل جنوب ایسلند می باشد.

ساحل جنوب با پیاده روی یخچالی – مینی بوس از ریکیاویک

تور روزانه ساحل جنوب و دریاچه یخچالی جوکولسارلون از ریکیاویک: تور مذکور از نوع تورهای اتوبوسی بوده و هزینه آن نیز از $157.79 (دلار) شروع می شود. این تور به مدت 14 ساعت بوده و شامل بازدید از آبشارهای معروف و نیز دریاچه یخچالی می باشد.

تور روزانه ساحل جنوب و دریاچه یخچالی جوکولسارلون از ریکیاویک

تور گروه کوچک یکروزه ساحل جنوب با مینی بوس: که هزینه رزرو آن هم از $136.22 (دلار) شروع می شود. این تور به مدت 10 تا 11 ساعت برگزار شده و شامل پیاده روی و بازدید از آبشارهای سلیالاندفوس و اسکوگافوس می باشد.

تور گروه کوچک یکروزه ساحل جنوب با مینی بوس

شرایط گواهی اسکان جهت اخذ ویزای توریستی ایسلند

ویزای توریستی ایسلند یا شنگن ویزای ایسلند مجوزی برای ورود به این کشور اروپای شمالی و نیز کلیه کشورهای عضو قلمرو شنگن می باشد. معمولا مهلت اقامت در ایسلند با این ویزا در حدود 90 روز و نهایت اعتبار خود ویزا نیز در حدود 6 ماه تمام پس از صدور آن می باشد. منتها بمنظور دریافت ویزای توریستی ایسلند ارائه برخی مدارک از جمله گواهی اسکان در ایسلند الزامی است.

گواهی اسکان یا Proof of Accomodation در ایسلند مدرکی است که به مقامات مسئول صدور ویزای سفر ایسلند نشان می دهد که شما در طول سفر به این کشور در کجا ساکن خواهید شد. برای اثبات سکونت خود در سفر به ایسلند نیز می توان تاییدیه رزرو هتل یا مسافرخانه، اجاره نامه و یا دعوتنامه از طرف یک میزبان (اعضای خانواده و یا دوستان) را ارائه داد. شما سروران گرامی از طریق مجموعه سفیران سروش سعادت می توانید در جریان کلیه مراحل اخذ ویزای سفر قرار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *