اسپانیا

موزه خوزه بنلیور در اسپانیا

موزه خوزه بنلیور در اسپانیا

کاسا موزه یا موزه خوزه بنلیور در اسپانیا یکی از بهترین موزه های والنسیاست که به آثار نقاش اسپانیایی، خوزه بنلیور و هنرمندان دیگر اختصاص دارد. این خانه موزه در خیابان کاله بلانکوریاس 23 قرار دارد. در واقع این موزه زمانی محل سکونت خانواده این نقاش معروف اسپانیایی بوده که حالا به موزه ای برای نمایش لوازم زندگی شخصی و آثار این هنرمند اختصاص دارد. موزه مذکور از 3 بخش مجزا تشکیل شده است که شامل خانه، اتاق مطالعه و باغ زیباست.

مسلما بازدید از موزه خوزه بنلیور نه تنها باعث آشنایی گردشگران با آثار هنری خانواده بنلیور می شود بلکه همچنین گردشگران را با شرایط زندگی این هنرمند نیز آشنا می کند. علاوه بر این بازدید کنندگان پس از بازدید از کلکسیون آثار به نمایش درآمده در این موزه و نیز برای رفع خستگی خود می توانند در باغ مدیترانه ای موزه خوزه بنلیور هم قدم زده و روز خوب خود را تکمیل کنند. ما در مجموعه سفیران سفر با تهیه اطلاعات مسافرتی به روز و نیز ارائه مشاوره برای اخذ ویزاهای توریستی آماده پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستیم.

درباره موزه خانه خوزه بنلیور در اسپانیا بیشتر بدانید!

موزه خانه بنلیور یا Benlluire Museum-Home در واقع خانه خانواده بنلیور نقاش معروف اسپانیایی است که از سال 1912 به خانه موزه تبدیل شده است. هدف اصلی از برپایی موزه در این خانه نیز نمایش آثار نقاشی خوزه بنلیور و سایر هنرمندان اسپانیایی به بازدیدکنندگان و علاقه مندان هنر نقاشی است. این موزه خانه یا به قول خود اسپانیایی ها کاسا موزه از سه بخش شامل خانه، اتاق مطالعه ویکتوریایی و باغ زیبایی تشکیل شده است. در داخل این خانه موزه قطعاتی از لوازم ایتالیایی و اتریشی و نیز تابلوهای نقاشی از بنلیور و هنرمندان دیگر وجود دارد. در تصویر زیر نمایی از موزه بنلیور را مشاهده می کنید:

درباره موزه خانه خوزه بنلیور در اسپانیا

باغ زیبای این خانه موزه یکی از برترین جاذبه های آن نیز محسوب می شود که به سبک والنسیایی و با نیمکت های سنگی و راهروهای آجر کاری شده تزیین شده است. علاوه بر این در باغ مذکور همچنین دو مجسمه ساده هم وجود دارد. مجسمه اول مربوط به پدر هنرمند است که در ورودی این باغ قرار داشته و مجسمه دوم مربوط به خود خوزه بنلیور نقاش می باشد. جالب است بدانید که باغ موزه خوزه بنلیور از نوع باغ های مدیترانه ای به حساب می آید و قدم زنی در داخل این پارک باعث شادابی و نشاط بازدیدکنندگانش می گردد. در زیر تصویری از باغ موزه خوزه بنلیور در اسپانیا را مشاهده می کنید:

باغ موزه خوزه بنلیور در اسپانیا

تاریخچه موزه خوزه بنلیور در اسپانیا

موزه بنلیور یا Casa-Museo Jose Benlliure موزه ای دیدنی وجذاب مخصوصا برای هنرمندان و هنر دوستان از سراسر جهان می باشد. این موزه یا بهتر بگوییم خانه موزه یکی از موزه های شهر والنسیاست که زمانی اصلا خانه خانوادگی خوزه بنلیور گیل بوده است که در سال 1880 ساخته شده است. این خانه در سال 1912 میلادی توسط خود بنلیور به آکادمی اسپانیا فروخته شد و بعدا با همکاری مقامات شهر والنسیا نیز به موزه ای تبدیل شد. موزه ای که اتاق های مختلفی را نشان می دهد که با آثاری از اعضای مختلف خانواده بنلیور و آثاری از خود بنلیور تزیین شده است. تصویری از آثار به نمایش درآمده در موزه خوزه بنلیور را در زیر مشاهده می کنید:

آثار به نمایش درآمده در موزه خوزه بنلیور

شرایط بازدید از موزه خوزه بنلیور در اسپانیا

والنسیا شهری است که تقریبا بیشترین موزه های کشور اسپانیا را به خود اختصاص می دهد و از همین رو نیز اگر به این شهر یک شهر موزه ای بگوییم بیجا نگفته ایم. یکی از موزه های معروف این شهر موزه خوزه بنلیور در اسپانیاست. موزه ای که در خیابان کاله بلانکوریاس 23 شهر والنسیا واقع شده است. این موه از سه شنبه تا شنبه هر هفته از ساعت 10 صبح تا ساعت 14 بعد از ظهر و مجددا از ساعت 16:30 عصر تا 20:30 شب به روی عموم بازدیدکنندگان باز است. اما یکشنبه ها و در ایام تعطیلات نیز موزه مذکور از ساعت 10 صبح تا 15 عصر به روی عموم باز است. هزینه بلیط ورودی موزه خوزه بنلیور نیز فعلا حدود €2 (یورو) می باشد.

شرایط بازدید از موزه خوزه بنلیور در اسپانیا

آشنایی با کارت توریست والنسیا و امتیازات اخذ آن

یکی از خدمات ارائه شده توسط مقامات شهری والنسیا صدور کارت توریست والنیسیا The Valencia Tourist Card می باشد. کارت توریست والنسیا یا کارت گردشگر والنسیا کارت تخفیفی است که برای گردشگران خارجی در شهر والنسیا طراحی شده است. اما امتیازات این کارت برای گردشگران چیست؟ در واقع وقتی گردشگری این کارت را خریداری می کند او حق استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی را پیدا کرده و مضاف بر اینکه می تواند در رستوران ها، فروشگاه ها و نیز اماکن توریستی و تفریحی مختلف در شهر والنسیا از تخفیف خوبی هم برخوردار شود. گردشگران می توانند این کارت را از اماکن مختلف و نیز به صورت آنلاین در یکی از سه دسته زیر سفارش دهند:

آشنایی با کارت توریست والنسیا

معمولا دارندگان کارت گردشگری والنسیا این کارت را می توانند در سامانه حمل ونقل شهری، موزه ها و جاذبه های توریستی، امکانات تفریحی، فروشگاه ها و حتی کافه ها و رستوران ها نیز به کار ببرند. ماکسیمم تخفیف اعمال شده برای گردشگران خارجی با این کارت می توانند تا 10% هزینه آنهاست. در ضمن گردشگران هم قبل و هم پس از سفرشان به شهر والنسیا می توانند این کارت را تهیه کنند. شما گردشگر محترم برای اخذ اطلاعات تکمیلی درباب اخذ سیم کارت بین المللی و یا افتتاح حساب و دریافت کارت اعتباری بانکی مثل مستر کارت یا ویزا کارت نیز می توانید از خدمات ارائه شده توسط مجموعه سفیران سفر بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *