اسپانیا

کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا یکی از زیباترین کاخ های موجود در این کشور می باشد که توانسته است سهم بیشتری را در جذب گردشگر خارجی داشته باشد. این کاخ یک کاخ اندلسی در شهر سویل اسپانیاست که از آن به عنوان اقامتگاه دائمی دوک های مدیناسلی استفاده می شد. بنایی که نمونه یک بنای رنسانسی ایتالیایی با المان ها و دکوراسیون های مدجن (کاشی کاری به سبک اسپانیایی) می باشد. این کاخ دارای 150 طرح کاشی کاری اسپانیایی دهه 1530 می باشد که توسط برادران دیگو و ژوان پولیدو ساخته شده و یکی از بزرگترین مجموعه های کاشی کاری اسپانیایی (سبک مدجن) در جهان می باشد. ما در مجموعه سفیران سفر آماده ارائه اطلاعات کاملی درباب شرایط و الزامات اخذ اقامت سرمایه گذار در اسپانیا 2023 هستیم.

کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا نمونه اعلای کاخ اندلسی

کاخ های زیبای متعددی در سطح کشور اسپانیا وجود دارد اما کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا Casa de Pilatos در شهر سویل با سبک معماری ترکیبی خود کاخ منحصر بفردی است. به همین دلیل نیز به این کاخ نیز نمونه عالی کاخ اندلسی هم گفته می شود. کاخی که در پلازا د پیلاتوس در منطقه سانتا کروز در شهر سویل اسپانیا قرار دارد. کاخ مذکور در قرن 16 و به دستور دون پدرو انریکز و بعدا توسط پسرش فادریک لنریکز د ریبرا ساخته شد. نمایی زیبا از کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا را در زیر ملاحظه می کنید:

نمایی زیبا از کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

این کاخ پس از کاخ الکازار دومین کاخ زیبای شهر سویل و یکی از بناهای سالم باقی مانده از قرن 16 در کشور اسپانیا می باشد.

کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا نمونه اعلای کاخ اندلسی

بخش های مختلف کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

به استناد منابع تاریخی موثق، ساخت کاخ مذکور در سال 1492 شروع شد. امروزه بخشی از کاخ یک موزه بوده و به روی عموم مردم نیز باز است. در این کاخ همچنین بخش جداگانه وجود دارد که در آنجا دوک های مدیناسلی با خانواده اشان زندگی می کنند. این کاخ همچنین دارای باغ ها، حیاط ها، فواره ها و سالن های زیادی است. همان طوری که در تصویر زیر هم مشاهده می شود حیاط این کاخ شامل مجسمه های رومی زیادی است. اما آنچه که بیشتر موجب شهرت کاخ کازا پیلاتوس در اسپانیا شده کف ها و دیوارهای پوشیده از کاشی های سرامیکی زیبا به سبک مدجن می باشد:

بخش های مختلف کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

معماری جاذبه اصلی کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

با نگاه اول به این کاخ متوجه می شویم که در ساخت این کاخ از سبک های مختلفی به صورت ترکیبی استفاده شده است. از جمله این سبک ها می توان به سبک گوتیک، مدجن و سبک رنسانس ایتالیایی اشاره نمود. همچنین کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا دارای یک حیاط تزیین شده با یک چاه و یک فواره می باشد. از جاذبه های دیدنی که هنگام قدم زنی در کنار طاق های این حیاط می بینید، دیدن 24 مجسمه از امپراطورهای رومی و خدایان یونانی است.علاوه بر این کاخ مذکور دارای ستون های مرمری، راهروهای طولانی، نقاشی های سقفی، درهای چوبی بزرگ، کاشی های مدجن، نیایشگاه ها و مخصوصا یک باغ کاخی زیبا و رنگارنگ به سبک ایتالیایی می باشد. در زیر تصاویری از حیاط و باغ کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا را مشاهده می کنید:

معماری جاذبه اصلی کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

اطلاعات بازدید از کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

قبل از هر چیزی بایستی بدانید که کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا همه روزه به روی گردشگران و بازدیدکنندگان باز است. منتها در فصل زمستان (نوامبر تا مارچ) از ساعت 9 صبح تا 18 عصر و در فصل تابستان (آوریل تا اکتبر) از ساعت 9 صبح تا 19 عصر باز است. این مجموعه همچنین وب سایتی به نشانی www.fundacionmedinaceli.org نیز دارد که می توان از آن طریق به اطلاعات کلی درباره این کاخ دست یافت. اما از نظر موقعیت جغرافیایی نیز این کاخ در پلازا د پیلاتوس در منطقه سانتا کروز شهر سویل اسپانیا واقع شده است. ضمنا هزینه بلیط ورودی این کاخ از قرار ذیل می باشد:

  • فول ویزیت یا بازدید کامل: €12 (یورو)
  • تنها بلیط همکف: €10 (یورو)

همچنین لازم به یادآوری است که درست در 3 مایلی از کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا حدود 339 جاذبه توریستی از جمله کلیساها، موزه ها، پارک ها و خانه های قدیمی وجود دارد. همچنین در شعاع 3 مایلی از این کاخ در حدود 2766 رستوران اسپانیایی وجود دارد.

اطلاعات بازدید از کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

معرفی تورهای بازدید از کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

برای داشتن یک تجربه شاد و هیجان انگیز از کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا همراهی با تورهای راهنما می تواند یک ایده جذابی باشد. برخی از تورهای برتر برای بازدید از این کاخ و دیگر نقاط جذاب در شهر سویل اسپانیا عبارتند از:

بازدید شخصی از کازا د پیلاتوس و کازا سالیناس، هفته مقدس در سویل، تور کاخ های اسرارآمیز، تور پیاده روی 4 ساعته برای بازدید از کاخ های سویل

بازدید شخصی از کازا د پیلاتوس و کازا سالیناس

تور پیاده روی راهنمای شخصی 4 ساعته بازدید از کاخ های سویل، تور هنر و سنت سویل و تور کشف سویل

معرفی تورهای بازدید از کاخ کازا د پیلاتوس در اسپانیا

برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری می توان به 3 روش خرید ملک، خرید سهام یا پس انداز در بانک های اسپانیایی و نیز سرمایه گذاری در صندوق ملی اسپانیا اقدام نمود. پس از این طریق سرمایه گذاران محترم می توانند به آسانی و به سرعت موفق به اخذ اقامت اسپانیا گردند اما شروع این روش مهاجرتی و سرمایه گذاری در اسپانیا را فقط از طریق مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری از مجموعه سفیران سفر توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *