اسپانیا

پارک ال کاپریچو در اسپانیا

پارک ال کاپریچو در اسپانیا

پارک ال کاپریچو در اسپانیا یکی از زیباترین پارک ها در شهر مادرید می باشد که در آن میتوان به تماشای گل ها، بناهای یادبود و مجسمه ها پرداخت و از دیدن استخرها و چشمه های مختلف در این پارک لذت برد. پارک مذکور در سال 1787 میلادی بوسیله شخصی به اسم ماریا جوزفا پیمنتال و به سبک باغ های قرن 18 در گوشه ای از شهر مادرید ساخته شده است. از جمله جاذبه های دیدنی این پارک می توان به خانه Casa de la Vieja، قلعه کوچک، زیارتگاه و عمارت کلاه فرنگی El Abejero و غیره اشاره نمود. ما در مجموعه سفیران سفر آماده ارائه مشاوره های تخصصی درباب اخذ انواع اقامت اروپا از جمله ویزاهای شنگن به هموطنان عزیز می باشیم.

درباره پارک ال کاپریچو در اسپانیا

پارک ال کاپریچو El Capricho پارکی تفریحی در شهر مادرید و از جاذبه های اصلی این شهر محسوب می شود. نام کاپریچو به معنای نادانی در اسپانیا است. جالب است بدانید که این پارک زیبا توسط ماریا جوزفا پیمنتال، دوک اوسونا (1752- 1834) در املاک شخصی خودش در آلامیدا د اوسونا ساخته شد که خارج از شهر مادرید قرار دارد. این باغ به سبک قرن 18 با ویژگی های رسمی و طبیعت گرایانه طراحی شده است. پارکی که به عنوان یکی از پارک های بسیار زیبا در شهر مادرید شناخته شده و تصاویری از چشم انداز زیبای آن را در زیر مشاهده می کنید:

درباره پارک ال کاپریچو در اسپانیا

جاذبه های پارک ال کاپریچو در اسپانیا

پارک ال کاپریچو یکی از نمونه های جذاب و منحصر بفرد باغ چشم انداز در کشور اسپانیا می باشد. این پارک محیطی مملو از باغ ها، بناهای یادبود متاثر از سبک های رمانتیسیسم و نیز سبک های ایتالیایی و فرانسوی است. بازدید کنندگان می توانند از دیدن رودخانه همراه با دریاچه و جزیره مصنوعی لذت برده و همچنین سوار بر قایق سنتی ساخته شده از نی موسوم به کاسا د کاناس Casa de Canas به هیجان بیایند. و نیز از خانه Casa de la Vieja، قلعه کوچک، زیارتگاه و عمارت کلاه فرنگی El Abejero لذت ببرند که برای مشاهده فعالیت زنبورها ساخته شده است. تصویری زیبا از باغ پارک ال کاپریچو و عمارت el abejero را در زیر مشاهده می کنید:

تصویری زیبا از باغ پارک ال کاپریچو

این کاخ کوچک که حالا محل نمایش آثار هنری آنتونیو و مارتین لوپز آگوادو می باشد که زمانی پذیرای تابلوهای نقاشی از گویا می باشد. مطمئنا فصل بهار بهترین زمان برای بازدید از پارک ال کاپریچیو در اسپانیا می باشد. زمانی که گل های باغ شکوفا شده و با عطر خود هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

بناهای موجود در پارک ال کاپریچو در اسپانیا

بناهای موجود در پارک ال کاپریچو در اسپانیا

همانگونه که در مطالب بالا هم بیان شد، پارک ال کاپریچو در سال 1787 میلادی در شهر مادرید پایتخت اسپانیا احداث گردید. در این پارک بناهای مختلفی از دوره دوک ها وجود دارد که بزرگترین آنها کاخ دوک های اوسونا می باشد. در واقع دوک ماریا جوزفا پیمنتال تا پایان زندگی خود به ساخت باغ هایی در این پارک ادامه داد. او همچنین پل آهنی را نیز در این پارک در سال 1830 ساخت. برخی ها معتقدند که این پل عابر پیاده اولین پل آهنی در اسپانیا می باشد. همچنین سنگری نیز در این پارک وجود دارد که بازمانده از جنگ داخلی اسپانیا بوده و با عنوان Posicion Jaca معروف است. تصویری از کاخ دوک اوسونا را در زیر ملاحظه می کنید:

تصویری از کاخ دوک اوسونا

نحوه دسترسی به پارک ال کاپریچو در اسپانیا

پارک ال کاپریچو را می توان به عنوان یکی از جاذبه های تفریحی و مهم شهر مادرید محسوب کرد. ضمنا در سال 2016 نیز پیشنهاد شد تا از این کاخ به عنوان یک موزه استفاده شود. این پارک در حومه شهر مادرید قرار داشته و امکان دسترسی به آن از طریق مترو و اتوبوس فراهم است. برای دسترسی به این پارک، گردشگران بایستی از مترو خط 5 استفاده کنند. این پارک معمولا آخرهفته ها به روی عموم باز است.

نحوه دسترسی به پارک ال کاپریچو در اسپانیا

روش های اخذ اقامت اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) است که مهاجرت به آن همواره در کانون توجه قرار دارد. چرا که اسپانیا نیز همانند اغلب کشورهای اروپایی کشوری با اقتصاد پیشرفته و نیز دارای استانداردهای زندگی بالاست. این کشور از نرخ بیکاری پایین و متوسط درآمدی بالایی برخوردار بوده و از این گذشته شما در اسپانیا می توانید دانشگاه های رتبه بالایی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب بکنید. بنابراین با توجه به هدفی که شما در پیش گرفته اید می توانید برای مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپایی از این کشور از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  • روش اول: تحصیل در دانشگاه های اسپانیا
  • روش دوم: کار در شرکتهای اسپانیایی
  • روش سوم: سرمایه گذاری در اسپانیا
  • روش چهارم: ازدواج با تبعه اسپانیا

با اینکه روش های مذکور به اقامت موقت اسپانیا منجر می شود اما پس از مدت 5 سال زندگی در اسپانیا می توان به اقلمت دائمی این کشور اروپایی هم دستا یافت. ضمنا همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، اخذ شهروندی اسپانیا نیز فقط پس از اقامت دائم 10 ساله در اسپانیا برای متقاضیان محقق می گردد:

روش های اخذ اقامت اسپانیا

تیم خستگی ناپذیر مشاورین مجموعه سفیران سفر همچنین آماده مشاوره با هموطنان عزیز جهت دریافت ویزای شنگن اسپانیا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *