استرالیا

جنگل بارانی دین تری در استرالیا

جنگل بارانی دین تری در استرالیا

جنگل بارانی دین تری در استرالیا جنگلی بسیار تماشایی و زیبا که به قول سر دیوید اتنبرو این جنگل خاص ترین مکان بر روی کره زمین می باشد. این جنگل به علت عمر طولانی خود که گاها تا بیش از 180 میلیون سال نیز پیش بینی شده به عنوان قدیمی ترین جنگل بارانی گرمسیری جهان به حساب می آید. جنگلی که هم از حیات وحش و پوشش گیاهی خاص و بومی برخوردار بوده و هم اینکه امکانات تفریحی مختلفی را از شنا و قایق سواری تا پیاده روی در جنگل و دیدن آبشار و شناور شدن زیر سایبان را در اختیار گردشگران قرار می دهد. اطلاعات کامل درباره هر مقصد گردشگری و هرگونه جاذبه توریستی یا اکوتوریستی را از تیم مشاورین مجموعه سفیران سفر دریافت کنید.

درباره جنگل بارانی دین تری در استرالیا بیشتر بدانید!

جنگل بارانی دین تری در استرالیا Daintree Rainforest منطقه ای در ساحل شمال شرقی کوئینزلند استرالیا، شمال موسمان و کارینز می باشد. مساحت این جنگل بارانی حدود 460 مایل مربع بوده و در حقیقت بخشی از بزرگترین منطقه از جنگل های تروپیکال قاره استرالیا را تشکیل می دهد. جالب است بدانید که بر اساس مطالعه دانشمندان عمر این جنگل به بیش از 180 میلیون سال می رسد و به همین دلیل این جنگل قدیمی ترین جنگل بارانی گرمسیری جهان محسوب می شود. به همین دلیل نیز جای تعجب ندارد که گردشگران در هر قدم خود انرژی باستانی از این جنگل بگیرند!

این جنگل به قدری شگفت انگیز و خاص است که شما هر آنچه که در این جنگل پیدا می کنید از یافتن کورکودیل تا ماهگیری قزل آلای رودخانه را خودتان از نزدیک تجربه می کنید. همچنین شما در این جنگل علاوه بر دیدن مناظر فوق العاده بکر و منحصر به فرد مثل تصویر فوق همچنین می توانید از خواص درمانی آبگرم لوکس آن بهره مند شده در آبهای رودخانه این جنگل همراه با یک کرجی غوطه ور شده و یا در آب های ساحلی خنک آن کمی شنا و استراحت بکنید.

درباره جنگل بارانی دین تری در استرالیا

دیدنی های جنگل بارانی دن تری در استرالیا

جنگل بارانی دن تری در استرالیا فقط یک جنگل ساده نیست بلکه قطعه ای از بهشت و از نقاط توریستی منحصر بفرد کشور استرالیا می باشد. برای اثبات این مدعا اکنون با هم دیدنی های این جنگل بارانی را ورق می زنیم:

تحیر در جاده بهشتی: جاده ای که از سواحل ماسه ای سفید، جنگل های متراکم و صخره های ستبر شمال کوئینزلند عبور می کند یک جاده بهشتی است. جاده ای که با مسافرت در آن جاده همزمان هم آسایش و هم هیجان را تجربه می کنید.

تحیر در جاده بهشتی

شگفتی در دره موسمان: دره رودخانه ای موسمان واقع در جنگل بارانی دن تری در استرالیا یکی از زیباترین و دیدنی ترین نقاط این جنگل است. آب شفاف کریستالی بر روی تخته سنگ های هموار موجب شکل گیری یک گالری هنری طبیعی در این دره شده است.

شگفتی در دره موسمان

سفر کروکودیلی: جنگل بارانی دن تری در استرالیا زیستگاه یکی از شکارچیان پیش از تاریخ یعنی کروکودیل آب شور می باشد. شما در این سفر کروکودیلی می توانید این جانوران غول پیکر که طول برخی از آنها تا 5 متر هم می باشد را از نزدیک مشاهده کنید.

سفر کروکودیلی

شناوری زیر سایبان: یکی از جذابیت های گردشگری در جنگل بارانی دن تری در استرالیا استراحت مطلق با شناوری زیر سایبان این جنگل می باشد.

شناوری زیر سایبان

گالری جانبال: این گالری فراتر از یک گالری هنری ساده است. این یک تجربه اصیل از هنری بومی است. شما در این گالری می توانید آثار نقاشی دستی و تجارب نقالی و قصه گویی مختلفی را بیابید.

گالری جانبال

تجربه استحمام در آبگرم بومی: جنگل بارانی دن تری پر از چشمه های آبگرم بومی با خواص شفابخش می باشد. در اکواقامتگاه دن تری، درمان ها الهام گرفته از جنگل و فرهنگ باستانی بومیان منطقه می باشد.

دیدنی های جنگل بارانی دن تری در استرالیا

شرایط اجاره خودرو در استرالیا

برخی از گردشگران هستند که مایل به مسافرت شخصی در شهرهای استرالیا و تجربه لذت بازدید از انواع جاذبه های گردشگری استرالیا هستند. آنها سعی می کنند تا با بودجه شخصی خودشان به گشت و گذار در استرالیا بپردازند و برای همین به گزینه اجاره خودرو یا Renting a Car روی می آورند. معمولا متوسط هزینه اجاره خودرو در استرالیا حدود 30$ (دلار) می باشد. در زیر به برخی شرکت های اجاره خودرو در کشور استرالیا اشاره شده است:

  • Wicked
  • Jucy Rentals
  • Hippie Camper
  • Travellers AutoBarn
  • East Coast Car Rentals

خودروهای اجاره ای در استرالیا نیز همراه با بیمه نامه معتبر و کارت خودرو در کلاس های مختلف سواری، آفرود، ون، کاروان و غیره به متقاضیان اجاره داده می شود. اما مورد دیگری که بایستی در اجاره خودرو در استرالیا بدان توجه داشت ضرورت داشتن گواهینامه بین المللی است. و نهایتا آخرین نکته مهم در این باب اطلاع از هزینه سوخت در استرالیاست که مطابق آمار روز هر لیتر بنزین در این کشور در حدود $1.43 (دلار استرالیا) است. پس قبل از اجاره خودرو بایستی از نکات زیر اطلاع داشته باشید:

شرایط اجاره خودرو در استرالیا

هموطنان محترم برای سفر به استرالیا نیازمند دریافت ویزای توریستی استرالیا یا ویزایی موسوم به ویزای سابکلاس 600 هستند. ویزایی که معمولا تا 3 ماه اعتبار داشته و صرفا با 3 استریم یا هدف مسافرتی یعنی تجدید دیدار با خانواده، گردش در استرالیا و نیز شرکت در مجالس، محافل و رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی صادر می شود. پس برای مشاوره و عقد قرارداد اخذ ویزای سفر به استرالیا 2023 حتما با تیم مشاورین مجموعه سفیران سفر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *