آلمان

کاخ آگوستوس بورگ در آلمان

کاخ آگوستوس بورگ در آلمان

در معرفی کاخ آگوستوس بورگ در آلمان باید اذعان کنیم که این کاخ یک رابطه سحرانگیزی بین معماری، نقاشی، مجسمه سازی و طراحی باغ را نشان میدهد و به همین دلیل کاخ آگوستوس بورگ را می توان شاهکار روکوکو آلمان نامید. در سال 1984 یونسکو (UNESCO) نیز به افتخار تاریخچه کاخ های به سبک روکوکو این کاخ را در فهرست میراث جهانی قرار داد. این کاخ رویایی و بسیار زیبا به مساحت 89 هکتار در بروهل، شمال راین وست فالیا آلمان قرار دارد.

کاخ مذکور در ابتدای قرن 18 به فرمان ولیعهد شاهزاده کلن یعنی کلمنز آگوست باوریا از خانواده ویلسباخ ساخته شد. کاخی U شکل با 3 طبقه اصلی و طراحی فاخر که دارای باغ، دریاچه مصنوعی و پارکی بسیار دیدنی می باشد که مناسب پیاده روی و لذت بردن از چشم انداز می باشد. کارشناسان مجموعه سفیران سفر آمادگی پاسخگوئی به سوالات شما درباره انواع جاذبه های توریستی و شرایط و نحوه رزرو تورهای گردشگری آلمان هستند.

معرفی کاخ آگوستوس بورگ در آلمان بعنوان شاهکار معماری

معرفی کاخ آگوستوس بورگ در آلمان بعنوان شاهکار معماری

کاخ آگوستوس بورگ یا Augustusburg Palace یکی از اولین نمونه های آثار معماری روکوکو در آلمان است. در واقع این کاخ اقامتگاه محبوب ولیعهد کلن و شاهزاده اسقف کلمنز آگوست بوده و قدمت زیادی نیز دارد. در سال 1725 معمار اهل وستفالن جان کونراد شلوئان توسط کلمنز آگوست ماموریت یافت تا کار ساخت کاخ را بر روی خرابه های یک قلعه قرون وسطایی شروع کند. در ادامه و در سال 1728 نیز معمار درباری باوریایی فرانچویز دکویلیس به خدمت گرفته شد و او کاخ را به یکی از فاخرترین کاخ های دوران خودش تبدیل کرد. این کاخ تا زمان تکمیلش در سال 1768 پذیرای هنرمندان معروف زیادی از اروپا بوده که هر یک در خلق زیبایش نقش برجسته ای داشته اند که در زیر به برخی از این هنرمندان اشاره می شود:

هنرمندان معروف کاخ آگوستوس بورگ

کاخ آگوستوس بورگ یک میراث جهانی

کاخ آگوستوس برگ مجموعه بنای تاریخی در بروهل، شمال راین- وست فالیا آلمان می باشد که از سال 1984 به عنوان یک میراث جهانی یونسکو (UNESCO) ثبت شده است. این قلعه بوسیله باغ های زیبا و خاص و درختان شلوس پارک احاطه شده و پارک هایش به عنوان محوطه ای برای کنسرت های کاخ بروهل عمل می کند. کاخ مذکور در ابتدای قرن 18 به فرمان ولیعهد شاهزاده کلن یعنی کلمنز آگوست باوریا از خانواده ویلسباخ ساخته شد. معماران این کاخ مجلل نیز شامل جوزف کونراد شولئان و فرنچویز دکویلیس معروف بوده اند. ساختار اصلی کاخ U شکل با 3 طبقه اصلی و طراحی فاخر و دارای باغ و پارکی بسیار دیدنی است. جالب است بدانید که پس از جنگ جهانی دوم تا سال 1994، کاخ آگوستوس بورگ توسط رئیس جمهور آلمان به عنوان تالار استقبال از مهمانان دولتی مورد استفاده قرار می گرفت. تصاویر پایین نشان دهنده نماهای داخلی و بیرونی جذاب از این کاخ باشکوه و رویایی می باشد:

نماهای داخلی و بیرونی کاخ آگوستوس بورگ

مسیرهای دسترسی به کاخ آگوستوس بورگ در آلمان

در ادامه معرفی کاخ آگوستوس بورگ در آلمان ما به بررسی مسیرهای دسترسی به این کاخ می پردازیم. همان طوری که در مطالب بالا هم گفته شد، کاخ آگوستوس بورگ در شهر بروهل Bruhl ، پارک پلاتز، کوی ماکس ارنست، خیابان 50321 قرار دارد. برای دسترسی به کاخ مذکور روش های حمل و نقلی مختلفی با تایم های متفاوت وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

وسیله نقلیه مدت زمان سفر
با خودرو شخصی یا تاکسی 7 دقیقه
با اتوبوس 7 دقیقه
به صورت پیاده 12 دقیقه
با دوچرخه 3 دقیقه

اما از آنجایی که متداولترین روش برای بازدید از کاخ روش خودرویی است بنابراین جهت دسترسی به کاخ آگوستوس بورگ 3 مسیر پیش روی گردشگران می باشد که عبارتند از:

  • مسیر شماره 1: ازطریق رومسترابه به فاصله 2.8 کیلومتر (7 دقیقه)
  • مسیر شماره 2: ازطریق کنراد- آدنائور- استرابه به فاصله 2.7 کیلومتر (8 دقیقه)
  • مسیر شماره 3: ازطریق اوتو- والز- استرابه به فاصله 4.9 کیلومتر (10 دقیقه)

مسیرهای دسترسی به کاخ آگوستوس بورگ در آلمان

جاذبه های توریستی اطراف کاخ آگوستوس بورگ در آلمان

اول از همه بایستی با شهر بروهل Bruhl آلمان آشنا شد جایی که با معرفی کاخ آگوستوس بورگ در آلمان به شهرت رسیده است. این شهر در ایالت راین لند آلمان می باشد. به لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز بروهل در بخش راین- ارفت 20 کیلومتری جنوب شهر کلن و در انتهای پارک طبیعی راین لند قرار دارد. این شهر با مساحت کل 36.12 کیلومتر مربع دارای جمعیتی حدود 44000 نفری است.

صنعت توریسم جزء اصلی ترین منابع درآمدی شهر بروهل آلمان محسوب می شود. اما همه جاذبه های توریستی برول به خاطر وجود کاخ آگوستوس بورگ نبوده بلکه این شهر دارای جاذبه های توریستی- تفریحی مختلفی مثل موزه ماکس ارنست (شامل مجسمه ها و نقاشی های زیبایی از هنرمند سوررئالیست ماکس ارنست)، شهربازی فانتازیالند با سالیانه 2 میلیون بازدیدکننده، کلیسای سنت مارگاریتا و کلیسای ماریان فان دن انگلن می باشد. تصاویری از این 4 جاذبه توریستی را در زیر مشاهده می کنید:

جاذبه های توریستی اطراف کاخ آگوستوس بورگ در آلمان

شما برای سفر به آلمان و 26 کشور عضو ناحیه شنگن نیازمند اخذ ویزای شنگن هستید. این ویزا که گاها با عنوان ویزای C یا ویزای کوتاه مدت نیز شناخته می شود به دارنده آن اجازه اقامت تا ماکسیمم 90 روز در قلمرو شنگن اروپا و بازدید از اماکن توریستی کشورهای عضو را می دهد. پس جهت اطلاع دقیق و کامل از جزئیات اخذ این ویزا در سال جدید می توانید ضمن مراجعه به مجموعه سفیران سفر علاوه بر دریافت اطلاعات حرفه ای همچنین پرونده ویزای توریستی آلمان را نیز برای خود و اعضای خانواده تکمیل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *