آلمان

جنگل راش در آلمان

جنگل راش در آلمان

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی جنگل راش در آلمان شما را با یکی از زیباترین و جذاب ترین مقاصد توریستی این کشور آشنا کنیم. این جنگل با عنوان Beech Jungle در حدود 15.8% (درصد) از جنگل های سرسبز آلمان را تشکیل می دهد و عمدتا در منطقه اودن والد قرار دارد. یکی از ویژگی های جنگل راش آلمان این است که درختان این گونه تا ارتفاع 49 متری و قطر تنه 3 متری نیز می رسند گرچه در این جنگل، درختان راش 25 تا 35 متری با قطر تنه 1.5 متری شایع تر هستند. تمام این عوامل دست به دست هم داده تا طبیعت گردان علاوه بر لذت برخورداری از چشم اندازهای زیبای اودن والد آلمان همچنین از تور پیاده روی و کوهنوردی در این منطقه نیز بهره مند شوند. جهت اطلاع از هزینه و شرایط سفر به آلمان 2023 و هزینه تورهای گردشگری این کشور حتما با گروه کارشناسان مجموعه سفیران سفر در ارتباط باشید.

وسعت جنگل راش در آلمان

وسعت جنگل راش در آلمان

کشور آلمان برای گردشگران خارجی فقط به واسطه وجود کاخ ها و قلعه های رومانتیک معروف نمی باشد. بلکه این کشور به خاطر داشتن فضای سبز زیاد و جنگل های طبیعی وسیع به عنوان یک مقصد اکوتوریستی جذابی نیز شناخته می شود. در این کشور اروپایی حدود 11419124 هکتار یعنی 32.0% از اراضی مربوط به پوشش گیاهی است. از این رقم نیز حدود 11054162 هکتار مربوط به جنگل ها و 364962 هکتار نیز مربوط به فضای سبز (چمنزار) می باشد. گونه های درختی مختلفی نیز در جنگل های آلمان وجود دارد که یکی از این گونه ها جنگل راش یا Beech Jungle می باشد که طبق آمارهای موجود 15.8% از کل جنگل های آلمان را تحت پوشش قرار می دهد:

گونه های درختی درصد
صنوبر 26.0%
کاج 22.9%
راش 15.8%
بلوط 10.6%

یکی از ویژگی های جنگل راش آلمان این است که درختان این گونه تا ارتفاع 49 متری و قطر تنه 3 متری نیز می رسند اگرچه در این جنگل، درختان راش 25 تا 35 متری با قطر تنه 1.5 متری شایع تر هستند. یکی دیگر از ویژگی های جنگل راش آلمان این است که این جنگل ها از سایه بان های درختی خیلی بزرگی برخوردارند و همچنبن درست جلوی نور آفتاب قرار می گیرند و باعث می شود تا گونه های خیلی محدودی در کف جنگل راش آلمان زنده بماند.

معرفی اودن والد؛ منطقه جنگل راش در آلمان

معرفی اودن والد؛ منطقه جنگل راش در آلمان!

اگر در آلمان به دنبال پیک نیک خانوادگی در یک منطقه کاملا سرسبز و جنگلی هستید توصیه می شود حتما از جنگل راش اودن والد Odenwald آلمان دیدن کنید. اودن والد رشته کوه کم ارتفاعی پوشیده از درختان جنگلی مخصوصا از نوع راش در ایالت های آلمانی هسه، باوریا و بادن ورتمبرگ می باشد. مساحت کل این منطقه حدود 2500 کیلومتر مربع بوده و بلندترین نقطه آن نیز قله کاتزن بوکل Katzenbuckel می باشد. چشم انداز غالب جنگل های راش اودن والد مربوط به درختان تنومند و بسیار بلند و نیز کوه های کم ارتفاعی است که با آب و هوای خنک و دلپذیری که دارد خستگی از تن هر گردشگر خارجی به در می کند. در ادامه معرفی جنگل راش آلمان، تصاویری از منطقه اودن والد را در زیر مشاهده می کنید:

منطقه اودن والد

جاذبه های جنگل راش در آلمان

کلا جنگل راش اروپا (Fagus sylvatica) از جنوب کشور سوئد در شمال اروپا البته با برخی مناطق جدا افتاده در جنوب نروژ تا مرکز ایتالیا ادامه می یابد. در این میان کشور آلمان نیز جزء جامعه جنگل راش اروپا محسوب می شود و جنگل های راش حدود 15.8% از اراضی جنگلی این کشور را تحت پوشش خود قرار می دهد که غالبا نیز در منطقه اودن والد متشکل از 3 ایالت هسه، باواریا و بادن ورتمبرگ قرار دارد. معمولا گردشگران با سفر به این منطقه از آلمان علاوه بر لذت دیدن مناظر و چشم اندازهای سرسبز جنگل راش همچنین از جاذبه های تفریحی مثل پیاده روی و کوهنوردی در هینستات Hainstadt ایالت هسه و امکاناتی مثل تله کابین استفاده کنند.

خود اودن والد با شبکه بیش از 10000 کیلومتر مسیر پیاده روی یکی از مسیرهای پیاده روی و موتورسواری جذاب در کشور آلمان محسوب می شود. از دیگر مناطق جذاب و دیدنی برای پیاده روی و کوهنوردی در جنگل های راش آلمان کسیر نکراگراخ یا ولف شلوخت نزدیک قلعه زوینگنبرگ می باشد. خود قلعه زوینگنبرگ محل برگزاری فستیوال سالانه قلعه می باشد و اوپرای رومانتیک کارل ماریا فان وبرز در ورودی دره ولف شلوخت برگزار می شود. گذشته از این اودن والد محل قلعه های و کاخ های تاریخی زیادی مثل قلعه شونبرگ، قلعه آئورباخ، قلعه فرانکن اشتاین و غیره می باشد. تصاویری از انواع جاذبه های منطقه اودن والد را در زیر مشاهده می کنید:

انواع جاذبه های منطقه اودن والد

شرایط و الزامات دریافت ویزای سفر آلمان

گردشگران و جهانگردان خارجی که قصد سفر به آلمان و لذت بردن از جاذبه های طبیعی و فرهنگی این کشور را دارند می توانند با مراجعه به سفارت این کشور درخواست ویزا Visa داده و مجوز سفر به این کشور را دریافت کنند. این ویزا با نام ویزای توریستی آلمان 2023 معروف بوده که رسما ویزای شنگن هعم نامیده می شود. از بارزترین مشخصه ویزای مذکور نیز این است که مدت اقامت با ویزای مذکور نهایتا تا 90 روز یا 3 ماه می باشد. اما مدارک ضروری جهت دریافت ویزای مورد اشاره عبارتند از:

  • فرم درخواست تکمیلی
  • پاسپورت معتبر
  • مدارک احراز هویتی
  • گواهی بانکی
  • گواهی عدم سوء سابقه
  • گواهی رزرو هتل
  • دعوتنامه
  • بلیط رفت و برگشت
  • هزینه تقاضای ویزا
  • بیمه سفر به آلمان

عزیزان و هموطنان گرامی می توانند با اخذ مشاوره های حرفه ای و فوق دقیق از وکلای مجموعه سفیران سفر خود را برای اخذ سریع ویزای شنگن آماده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *