استرالیا

گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا مقصدی برای علاقه مندان و دوستداران هنر و جویندگان دانش از سراسر جهان می باشد. این گالری هنری در واقع ارتباط کلکسیون داری با برنامه های نمایشگاهی را تقویت می کند. شما چه در داخل گالری و چه به صورت آنلاین می توانید آثار و اشیاء هنری منحصر بفرد این گالری را مشاهده کرده و همچنین بهترین کتاب های هنری و نیز هدایای خلاقانه در استرالیا را انتخاب و خرید کنید. آثار هنری موجود در این گالری شامل تابلوهای نقاشی، صنایع دستی، مجسمه ها و نیز کتب هنری بوده و تقریبا آثاری از کلیه هنرمندان استرالیایی، آسیایی و اروپایی را می توان در این گالری مشاهده کرد. شما عزیزان میتوانید کلیه سوالات خود درباب شرایط اخذ اقامت و تابعیت استرالیا 2023 را با ما در مجموعه سفیران سفر در میان بگذارید.

معرفی گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا یکی از جاذبه های دیدنی و جذاب در این کشور می باشد که شما را با آثار و سبک های هنری هنرمندان مدرن استرالیایی، آسیایی و اروپایی آشنا می کند. این گالری که با عنوان اختصاری AGNSW هم شناخته می شود در سال 1872 تاسیس شده است. مجموعه ای که از مهمترین گالری های عمومی و یکی از بزرگترین موزه ها در کشور استرالیا محسوب می شود و در دوماین سیدنی در ساختمان ورنون قرار دارد. لازم به ذکر است که اولین نمایشگاه عمومی این گالری در سال 1874 افتتاح شد و گالری آسیایی ویژه نیز در سال 2003 افتتاح شد. نمایی نزدیک از این گالری را در زیر مشاهده می کنید:

نمایی نزدیک از گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

کلکسیون های گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

کلکسیون گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا تقریبا از سال 1871 با نمایش آثار اروپایی کار خود را شروع کرد و به تدریج دامنه خود را گسترش داد تا اینکه در سال 2014 کلکسیون به نهایت توسعه خود رسید و به صورت زیر دسته بندی شد:

  • هنر بومیان استرالیا: این کلکسیون خاص نمایش آثار هنری از هنرمندان بومی استرالیا مخصوصا آثاری از تامی مک رای می باشد. عمده آثار به نمایش درآمده در این کلکسیون نیز مربوط به هنرمندان قرن 19 می باشد.
  • هنر آسیایی: اولین آثار وارد شده به این کلکسیون در سال 1879 بود و این آثار دسته بزرگی از سرامیک ها و برنزهای اهدایی دولت ژاپن پس از نمایشگاه بین المللی سیدنی در همان سال بود.
  • هنر استرالیایی: قدمت این کلکسیون نیز به اوایل دهه 1800 برمی گردد و شامل آثار هنری از هنرمندان استرالیایی قرن 19 شامل جان گلوور، آرتور استریتون، جان راسل، تام رابرت و غیره می باشد.
  • هنر معاصر: این کلکسیون مربوط به هنر بین المللی شامل آثار هنری آسیایی و غربی است.
  • هنر پاسفیک: این کلکسیون هنری شامل آثاری از منطقه پاسفیک مثل تونی تاکسون می باشد.
  • کلکسیون عکس: کلکسیون عکس شامل مجموعه ای از عکس های عکاسان معاصر از جمله بیل هنسون، فیونا هال، مایکی آلان، مارک جانسون و غیره می باشد.
  • هنر وسترن: این گالری دارای کلکسیون بزرگی از هنر ویکتوریایی بریتانیا شامل آثاری از لورد فردریک لیگتون و سر ادوارد جان پوینتر می باشد.

کلکسیون های گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

تورهای گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

یکی از جذاب ترین شیوه ها برای بازدید از گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا رزرو و همراهی با تورهای مختلف می باشد که در زیر به برخی از جذاب ترین و مهیج ترین آنها اشاره می شود:

  • تور ترایک سواحل شش گانه سیدنی: این تور از ساحل بوندی شروع شده و گردشگران از شش ساحل سیدنی شامل ساحل تاماراما، ساحل برونته، ساحل گوولی، ساحل کوگی و ساحل ماروبرا دیدن می کنند.
  • تور صبح و بعد از ظهر در سیدنی همراه با راهنمای محلی: این تور شامل بازدید از اماکن توریستی مختلف از جمله گالری هنر نیو ساوت ولز می باشد
  • تور صبحگاهی ساحل بوندی و اسرار سیدنی همراه با تورهای خصوصی سیدنی: این تور معمولا به مدت 4 ساعت انجام شده و گردشگران با کشتی تفریحی از سواحل زیبای سیدنی از جمله ساحل کوسه یا شارک بیچ دیدن می کنند.

بهترین هتلها نزدیک گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

هتل های زیادی در اطراف این گالری وجود دارد و خیال گردشگران خارجی از این نظر راحت است. هتل هایی که با مجموعه امکانات کافی و قابل قبول مثل اتاق های سینگل، دوبل، کویین، کینگ، استخر، حمام، سشوار، پارکینگ، اینترنت رایگان، بار، لانژ و غیره از مشتریان خود در کشور استرالیا استقبال می کنند. برخی از این هتل ها در فاصله کمتر از 1 کیلومتری از گالری مذکور و تعدادی از آنها نیز در فاصله بیش از 1 کیلومتری از گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا قرار دارند. در لیست زیر هتل های نزدیک به این گالری در استرالیا را معرفی می کنیم:

هتل ها فاصله تا گالری هنری نیو ساوت ولز
هتل چیرینگ کراس واورلی 0.06 کیلومتری
هتل خصوصی زاریتا 0.44 کیلومتری
مریتون سوئیتس 1.15 کیلومتری
ویک آپ! بوندی بیچ 2.07 کیلومتری
هتل و آپارتمان کوگی سندز 2.06 کیلومتری

بهترین هتلها نزدیک گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

رستوران های نزدیک گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا

از دیگر امکانات پیرامون این گالری می توان به رستوران های مختلف اشاره نمود. در اغلب رستوران های این منطقه از استرالیا می توان منویی با گزینه های غذایی مختلف از غذاهای استرالیایی گرفته تا غذاهای بین المللی مثل پیتزا، همبرگر، گریل، کباب و انواع غذاهای دریایی و یا سبزیجات را مشاهده کرد. در لیست زیر می توان با رستوران های نزدیک گالری هنر نیو ساوت ولز در استرالیا آشنا شد:

رستوران فاصله تا گالری هنر نیو ساوت ولز
چارینگ کراس پیتزا 0.03 کیلومتری
رابین هود هتل 0.04 کیلومتری
کافه اسورله 0.04 کیلومتری
هتل چارینگ کراس 0.05 کیلومتری
رستوران جاینت چیلی تای تیک اوی 0.06 کیلومتری

یکی دیگر از شیوه های آسان برای اخذ اقامت و مهاجرت به استرالیا 2023 راه اندازی استارت آپ در این کشور می باشد. برای اطلاع از شرایط و الزامات سفر به استرالیا می توانید از اطلاعات سایت مجموعه سفیران سفر بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *