تایلند

کمپ فیل مائسا تایلند

کمپ فیل مائسا تایلند

بسیاری از جهانگردان هستند که مایل به دیدن فیلهای آسیایی هستند و چه جایی بهتر از کمپ فیل مائسا تایلند که در آنجا می توانند با فیل ها عکس بگیرند و به آنها غذا بدهند. در حقیقت آنها این کارها را می توانند در قالب سه برنامه بازدیدی متنوع شامل برنامه مراقبت از فیل، برنامه غذا دهی به فیل ها و برنامه نیم- روزه چانگ می باشد که هر کدامیک ازر این برنامه ها تایم و هزینه مخصوص به خود را دارد. پس در مجموع، این کمپ جایی است که شما می توانید کل روزتان را با یکی از 70 فیل بامزه سپری کنید. در ادامه کارشناسان سایت سفیران سفر شما را با جاذبه های کمپ فیل مائسا بیشتر آشنا خواهند کرد.

کمپ فیل مائسا تایلند؛ مرکز تخصصی نگهداری از فیلها!

از نظر تاریخی، کمپ فیل مائسا Maesa Elephant Camp توسط آقای چوچات گولامپیجیت در شهر چیانگ مای تایلند پایه گذاری شده است. این کمپ بزرگترین کمپ فیل کشور تایلند به حساب می آید و در آن بیش از 70 فیل نگهداری می شود. این فیل ها با آموزش های دریافتی از فیلبانان تایلندی به اجرای نمایش های بامزه به بازدیدکنندگان می پردازند. علاوه بر این گردشگران تحت نظارت فیلبانان می توانند از نزدیک این فیل ها را لمس کنند و یا به آنها غذا دهند و به این ترتیب یک تجربه دلچسبی را در شهر چیانگ مای داشته باشند.

کمپ فیل مائسا تایلند؛ مرکز تخصصی نگهداری از فیلها

نمایش فیلها در کمپ فیل مائسا تایلند

شاید جذاب ترین بخش از کمپ فیل مائسا برای گردشگران همان بخش نمایش فیل ها باشد. برخی از این نمایش های جذاب و با مزه شامل توپ بازی فیل ها، مسابقه دو و میدانی فیل ها، حمل کنده و الوار، طناب کشی فیل ها، و از همه جالب تر حمام گل فیل ها می باشد. همگی این نمایش ها نیز غالبا زیر نظر مربیان فیل یا همان فیلبانان مجرب تایلندی برگزار می شود.

نمایش فیلها در کمپ فیل مائسا تایلند

برنامه های بازدید از کمپ فیل مائسا تایلند

کلا برای بازدید از کمپ فیل مائسا سه نوع برنامه بازدید پیش روی بازدیدکنندگان قرار دارد. برنامه اول با نام برنامه مراقبت از فیل شناخته می شود و مدت زمان بازدید از آن نیز در حدود 45 دقیقه می باشد. این برنامه شامل آماده سازی غذای فیل ها، غذا دهی به فیل ها و تماشای گل بازی فیل هاست. معمولا نیز هزینه رزرو این برنامه بازدید از THB780 (بات) شروع می شود.

بازدید از کمپ فیل مائسا

برنامه دوم جهت بازدید از کمپ فیل مائسا با نام برنامه غذا دهی شناخته می شود و کلا حدود 20 دقیقه ای به طول می انجامد. در قالب همین برنامه جذاب گردشگران با راهنمای فیلبانان غذای فیل ها را آماده کرده و سپس مشغول غذا دهی به آنها می شوند. در ضمن هزینه رزرو و شرکت در این برنامه برای هر گردشگر از THB350 (بات) شروع می شود.

بازدید از کمپ فیل مائسا با نام برنامه غذا دهی

و اما برنامه سوم که با عنوان برنامه نیم- روزه چانگ معروف است. این برنامه از ساعت 9 صبح شروه و در ساعت 12 ظهر نیز به پایان می رسد. برنامه ای که مشتمل بر آماده سازی غذاهای فیل ها، غذا دهی به فیل ها، قدم زنی با فیل ها در دل جنگل، مشاهده گل بازی فیل ها و نیز ترانسفر از هتل به کمپ فیل مائسا می باشد. نکته آخر اینکه هزینه رزرو این برنامه نیز برای هر گردشگر از THB1800 (بات) شروع می شود.

برنامه های بازدید از کمپ فیل مائسا تایلند

هتل های اطراف کمپ فیل مائسا تایلند

شاید این سوال برای برخی از گردشگرانی که قصد بازدید از کمپ فیل مائسا را دارند مطرح شود که آیا در نزدیکی این کمپ، اقامتگاهی وجود دارد؟ هتل های مختلفی در نزدیکی این کمپ وجود دارد که با انواع امکانات و خدمات متنوع از گردشگران و مسافران خارجی پذیرایی می کنند. برخی از مکانات ارائه شده در این هتل ها شامل استخر، پارکینگ، ویو، جکوزی، رستوران، کافه و غیره می باشد. اما از معروفترین این هتل ها در نزدیکی کمپ فیل مائسا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بست کمپ: در فاصله 0.07 مایلی
  • کمپینگ 23 ساعته: 0.07 مایلی
  • هوم راستی هووی: 2.82 مایلی
  • استراحتگاه چهار فصل چیانگ مای: 3.83 مایل
  • الان تای ویلا: 3.78 مایلی و غیره

هتل های اطراف کمپ فیل مائسا تایلند

رستوران های اطراف کمپ فیل مائسا تایلند

علاوه بر هتل ها، همچنین در نزدیکی کمپ فیل مائسا تایلند رستوران های زیادی نیز وجود دارد که با لیستی از انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی از مسافران و گردشگران خارجی و داخلی پذیرایی می کنند. از معروفترین این رستوران ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • کانتری هاوس در باغ گیاه شناسی (0.43 کیلومتری)
  • پیتزای مای هارت در نیمان (15.01 کیلومتری)
  • ایتالیکز اند رایس در آکیرا مانور چیانگ مای (14.96 کیلومتری)
  • KOBQ- رستوران باربکیو کره ای (14.78 کیلومتری)
  • روزی- چیکز (14.70 کیلومتری) و غیره

رستوران های اطراف کمپ فیل مائسا تایلند

شرایط بازدید از کمپ فیل مائسا تایلند

کمپ فیل مادست از جاذبه های معروف چیانگ مای کشور تایلند محسوب می شود. این کمپ در شهر چیانگ مای، منطقه مای ریم، خیابان تا پای قرار دارد. لازم به ذکر است که کمپ مذکور همه روزه از ساعت 15:30 بعد از ظهر تا ساعت 9 شب به روی بازدیدکنندگان باز است. بازدید از کمپ فیل مائسا نیز بسته به برنامه بازدید از 350 تا THB1800 (بات تایلند) متفاوت می باشد. در ضمن مدت زمان بازدید از این کمپ نیز بین 2 تا 3 ساعت می باشد.

به منظور سفر به کشور تایلند و دیدن جاذبه های متنوع این کشور، هر گردشگر و مسافر خارجی نیازمند درخواست ویزای توریستی تایلند Thailand Tourist Visa می باشد. ویزایی که به دارندگان آن این امکان را می دهد تا در مدت زمان حدود 3 ماه از زمان صدور ویزا به تایلند سفر کرده و از مزیت اقامت 60 روزه در این کشور بهره گیرند. از همین رو نیز ویزای توریستی تایلند به عنوان یک ویزای کوتاه- مدت شناخته می شود. جهت اطلاع بیشتر در اینباره و یا آشنایی با مراحل اخذ ویزای توریستی تایلند میتوانید با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *