اسپانیا

کاستا دل سول در اسپانیا

کاستا دل سول در اسپانیا

کاستا دل سول در اسپانیا یکی از معروفترین مقاصد توریستی در اروپا است که بین گردشگران خارجی به خاطر سواحل آبی و نیز 300 روز آفتابی اش معروف است. جالب است بدانید که کلمه اسپانیایی کاستا دل سول در زبان انگلیسی به معنای ساحل آفتاب یا Coast of the Sun می باشد. این ساحل آفتابی درست در جنوب اسپانیا در منطقه آندولسیا قرار دارد که متشکل از شهرهای ساحلی در امتداد خط ساحلی استان مالاگا می باشد.

این ساحل زیبا سابقا تنها متشکل از یکسری خانه های ماهیگری کوچک بود اما امروزه این منطقه به مقصد توریستی بسیار معروفی در جهان تبدیل شده است. از مهمترین جاذبه های توریستی و تفریحی موجود در سواحل کاستا دل سول می توان به قایق سواری، کایاک سواری، گلف، شنا، پیاده روی ساحلی، اسنورکل یا غواصی و غیره اشاره کرد. ما در مجموعه سفیران سفر همچنین از این آمادگی برخورداریم تا شما عزیزان را در جریان روند اخذ ویزای شنگن اسپانیا برای سفر به سواحل زیبای کاستا دل سول قرار دهیم.

کاستا دل سول؛ ساحل همیشه آفتابی در اسپانیا

کاستا دل سول؛ ساحل همیشه آفتابی در اسپانیا

همان طوری که گفته شد، کاستا دل سول در اسپانیا Costa del Sol مکانی است که شهرهای تاریخی مدیترانه ای و پارک های ملی همراه با تفرجگاه های ساحلی را کنار هم می گذارد. در حقیقت، مالاگا معروف به زادگاه پیکاسو دروازه ای به سوی تفرجگاه های ساحلی خوش منظره و جذابی مثل بنیدورم و فوئنگیرولا می باشد. تصاویری از چشم اندازهای زیبای کاستا دل سول را در زیر ملاحظه می کنید:

چشم اندازهای زیبای کاستا دل سول

اما خود کاستا دل سول در اسپانیا شامل شهر مالاگا و نیز شهرهای تورمولینوس، بنالمادنا، فوئنگیرولا، میجاس، ماربلا، سان پدرو د آلخانتارا، استپونا، مانیلوا، کاسارس، رینکون دلا ویکتوریا و غیره می باشد. این منطقه خط ساخلی از صخره های موجود در مارو در قسمت شرقی تا پونتا چولرا در غرب گسترش می یابد. تصویر زیر نشانگر نقشه کاستا دل سول در اسپانیا و شهرهای واقع در این منطقه توریستی می باشد:

نقشه کاستا دل سول در اسپانیا

جاذبه های توریستی کاستا دل سول در اسپانیا

از دلایل و اهداف اصلی سفر گردشگران خارجی به کاستا دل سول در اسپانیا بازدید از چشم اندازهای بکر و طبیعی، استراحت در کنار سواحل آبی و نیز از همه مهمتر انجام فعالیت های تفریحی و ورزشی در کنار ساحل می باشد. برای اینکه گردشگران بتوانند تجربه سفر خود به کاستا دل سول را جذاب تر سازند، بهترین توصیه این است که با یکی از تورهای گردشگری زیر همراه شوند:

تور کایاک و اسنورکل (غواصی) در پارک ملی آکانتیلادوس د سرو گوردو مارو

تور کایاک و اسنورکل (غواصی) در پارک ملی آکانتیلادوس د سرو گوردو مارو

تور موزه پیکاسو در مالاگا

تور موزه پیکاسو در مالاگا

تور قایق سواری و تماشای دلفین در ماربلا

تور قایق سواری و تماشای دلفین در ماربلا

تور یک روزه روستاهای سفید و روندا از سویل

تور یک روزه روستاهای سفید و روندا از سویل

تور ماجراجویانه تماشای دلفین در خلیج استپونا

تور ماجراجویانه تماشای دلفین در خلیج استپونا

تور 2 ساعته بازدید از نقاط دیدنی مالگا با یک سگوی

جاذبه های توریستی کاستا دل سول در اسپانیا

امکانات رفاهی و اقامتی کاستا دل سول در اسپانیا

یکی از امکانات مهم در کاستا دل سول در اسپانیا وجود اقامتگاه های گردشگران در این منطقه می باشد. اقامتگاههایی که ترکیبی از هتل های مدرنم و شیک تا کلبه های ساده اما دارای چشم انداز را شامل می شود. مثلا از مهمترین هتل های نزدیک کاستا دل سول می توان به هتل لا لونا بلانکا، گراند هتل میرامار، هتل بوتیک MB ، لا ویلا ماربلا و غیره اشاره کرد. از دیگر امکانات موجود در کاستا دل سول می توان به رستوران های مجهز و بومی این منطقه مثل رستوران کایلو، رستوران لا آلاخنا د فرانسیس و غیره اشاره کرد. مجددا تصاویری دیدنی از اماکن توریستی و پر بازدید کاستا دل سول را در زیر مشاهده می کنید:

اماکن توریستی و پر بازدید کاستا دل سول

برنامه ویزای اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا

این برنامه با عنوان ویزای طلایی کشور اسپانیا نیز شناخته می شود و به متقاضیان امکان اخذ سریع اقامت اسپانیا را فراهم می کند. ضمنا دریافت اقامت اسپانیا نیز دقیقا معادل اخذ اقامت اروپا است چرا که اسپانیا همزمان عضو اتحادیه اروپایی (EU) و نیز عضو ناحیه شنگن می باشد. مزایای این برنامه مهاجرتی به کشور اسپانیا نیز این است که اولا تمام اعضای خانواده امکان دریافت اقامت اسپانیا را دارند. دوما آزادی سفر به کل قلمرو اتحادیه اروپایی (27 کشور عضو EU) فراهم است. سوما امکان کار، زندگی و حتی تحصیل در اسپانیا برای کل اعضای خانواده متقاضی اصلی فراهم می شود. اما روش های مختلف برای ثبت نام و شرکت در برنامه ویزای طلایی GOLDEN VISA اسپانیا در سال 2023 از این قرار است:

روش های مختلف برای ثبت نام و شرکت در برنامه ویزای طلایی GOLDEN VISA اسپانیا

از دیگر امتیازات اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا این است که متقاضیان از این طریق می توانند به اقامت دائم و حتی پاسپورت اسپانیا نیز دست یابند. اما چگونه و تحت چه شرایطی؟ آنها پس از 5 سال می توانند به اقامت دائمی و بعد از حدودا 10 سال نیز به تابعیت اسپانیایی دست یابند. کارشناسان خبره مجموعه سفیران سفر این آمادگی را نیز دارند تا هموطنان محترم را درباب انواع روش های اخذ حق شهرندی اسپانیا نیز راهنمائی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *