پرتغال

پارک Slide & Spliash در پرتغال

پارک Slide & Spliash در پرتغال

در این مقاله به توصیف یکی از پارک های تفریحی موجود در کشور پرتغال یعنی پارک Slide & Spliash در پرتغال می پردازیم. پارکی به مساحت بیش از 7 هکتار که در سال 1986 میلادی پایه گذاری شده و از بزرگترین و معروفترین پارک های آبی یا آکواپارک در کشور پرتغال و کل اروپا به حساب می آید. این پارک آبی علاوه بر داشتن انواع جاذبه های تفریحی مختلف همچنین دارای امکانات متنوعی مثل رستوران و بار نیز می باشد و از همین رو همه نوع امکانات تفریحی و رفاهی برای تمامی گردشگران از هر سن و سلیقه ای فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و هزینه بازدید از این پارک آبی در کشور پرتغال با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید.

پارک Slide & Spliash در پرتغال مناسب هر سنی!

بی تردید یکی از بزرگترین و معروفترین پارکهای آبی کشور پرتغال، پارک Slide & Spliash در پرتغال می باشد. جالب است بدانید که این پارک آبی با فول امکانات تفریحی که دارد مناسب تمام رده های سنی از 5 تا 99 سال می باشد. علاوه بر اینها در این پارک آبی چمن و لونژر آفتاب، سیرک شو حیوانات، ماساژ و آبگرم فیش و نیز چندین رستوران و یک فروشگاه نیز وجود دارد. از همین رو نیز پارک Slide & Spliash در پرتغال تضمین می کند که به تمام اعضای خانواده در این پارک تفریحی خوش بگذرد و آنها لحظات شاد و مهیجی در این پارک آبی داشته باشند!

انواع جاذبه های پارک Slide & Spliash در پرتغال

پارک Slide & Spliash در پرتغال یکی از بزرگترین پارک های آبی یا واتر پارکز در این کشور اروپایی است. پارکی که مملو از جاذبه های سازگار با کل اعضای خانواده است. این پارک آبی شامل اسلایدها (سرسره های آبی) فوق سریع و نیز یک رودخانه تنبل (لیزی ریور) می باشد که هیجان و آدرنالین بالا را به همه بازدیدکنندگان می بخشد. جاذبه های این پارک آبی نیز به گونه ای طراحی شده که مناسب هر گروه سنی از 5 تا 99 ساله باشد.

انواع جاذبه های پارک Slide & Spliash

در مجموع پارک Slide & Spliash در پرتغال همه نوع امکانات و جاذبه های تفریحی و سرگرم کننده دارد و به همین دلیل از خردسالان تا کهنسالان می توانند در این پارک آبی لحظاتی سرشار از شادی و نشاط داشته باشند. اگر بخواهیم جاذبه های این پارک آبی را هم دسته بندی کنیم بایستی بگوییم که پارک Slide & Spliash در پرتغال دارای جاذبه های مختلفی مثل سرسره های بی متنوع، استخر شنا، لانژ و چتر آفتاب می باشد. اما از معروفترین و پر طرفدارترین جاذبه های این پارک آبی می توان به رودخانه مار، بیفروت بی، کورک اسکرو کاورن، تندر فالز، کلیف هانگر، کیدی کووبونگا و غیره اشاره نمود.

هتل های اطراف پارک Slide & Spliash در پرتغال

شاید برخی از گردشگران مایل باشند تا در هتل های مجاور پارک Slide & Spliash در پرتغال شبی را اقامت کرده و برای مدت زمان زیادی از این پارک و جاذبه های آن دیدن کنند. از همین رو به این دسته از گردشگران توصیه می شود حتما به لیست نزدیکترین هتل ها به شرح زیر توجه نمایند:

  • ویلا داس فلورس (0.42 مایل)
  • تفریحگاه و آبگرم واله دی اولیویراس کوئینتا (1.61 مایل)
  • آلگار سکو پارکو (3.17 مایل)
  • آپارتمانتوس بلوو (3.10 مایل)
  • ONE2SEVEN (2.69 مایل) و غیره

هتل های اطراف پارک Slide & Spliash در پرتغال

نزدیکترین رستوران ها به پارک Slide & Spliash در پرتغال

پرتغال مقصد جذاب و پرطرفداری برای توریسم غذایی است و از همین رو نیز گردشگران پس از اتمام بازدید از پارک Slide & Spliash در پرتغال می توانند به رستوران های نزدیک این پارک مراجعه کنند و انواع غذاهای خوشمزه پرتغالی را امتحان کنند. از نزدیکترین رستوران ها میتوان به رستوران های زیر اشاره کرد:

  • O Charneco (0.90 مایل)
  • رستوران کریسیز (1.20 مایل)
  • تاپاس نو بوچو (0.98 مایل)
  • گاسپاچو اند میگاس (0.98 مایل)
  • رستوران بن بن (1.66 مایل) و غیره

نزدیکترین رستوران ها به پارک Slide & Spliash در پرتغال

شرایط بازدید از پارک Slide & Spliash در پرتغال

پارک اسلاید پارسل اسلاید در لاگوآ- آلگاروه کشور پرتغال قرار دارد. در ضمن برنامه شروع به کار این پارک اینطور است که پارک Slide & Spliash در پرتغال همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 6 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است. طبق اعلام وب سایت این پارک، هزینه بلیط پذیرش پارک Slide & Spliash در پرتغال برای هر نفر در حدود $31.28 (دلار) می باشد. نکته پایانی درباره پارک Slide & Spliash در پرتغال اینکه مدت زمان توصیه شده جهت بازدید از این پارک بیش از 3 ساعت می باشد.

اما پس از اتمام بازدید از این پارک آبی می توان از دیگر جاذبه های توریستی نیز دیدن کرد و در این مورد بهترین گزینه ممکن نیز بازدید از نزدیکترین جاذبه های توریستی به پارک Slide & Spliash در پرتغال می باشد. جالب است بدانید که در شعاع 6 مایلی از این پارک آبی در حدود 84 جاذبه توریستی وجود دارد که از همه نوع جاذبه ای مثل کلیسا، میدان، قلعه و پارک شهری می باشد. با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت همراه باشید تا به اطلاعات به روزی درباره موضوعات توریستی و مسافرتی دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *