بلغارستان

پارک ویک وارنا در بلغارستان

پارک ویک وارنا در بلغارستان

در این مقاله ما درصدد آن هستیم تا شما را با یکی دیگر از جاذبه های توریستی و دیدنی بلغارستان یعنی پارک ویک وارنا در بلغارستان آشنا کنیم. پارکی که به خاطر ویک بوردینگ مورد توجه گردشگران ماجراجو قرار دارد. در ادامه نیز شما عزیزان را با جذابیت های این پارک عمومی معروف در کشور بلغارستان مخصوصا برای ماجراجویان و نیز شرایط بازدید از آن آشنا کنیم. علاوه بر این در ادامه مطالب شما را با انواع جاذبه های توریستی و تفریحی این پارک عمومی در شهر وارنا نیز آشنا می کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پارک ویک با ما در سایت سفیران سفر همراه شوید.

پارک ویک وارنا؛ بهترین گزینه برای علاقه مندان تفریحات آبی

یکی از جاذبه های توریستی شهر وارنا مخصوصا برای ماجراجویان و علاقه مندان ورزش های آبی، پارک ویک وارنا Wake Park Varna می باشد که تنها پارک کابل ویک بورد در شهر وارنا بلغارستان می باشد. پس ویک بوردینگ دیگر محدود به کسانی نیست که قایق در اختیار دارند. امکانات موجود در این پارک به کلیه مهمانان اجازه یادگیری هدایت یک ویک بورد را در یک محیط کنترل شده می دهد. بنابراین همه گردشگران ماجراجو از افراد مبتدی تا افراد حرفه ای در این پارک می توانند از تجربه لذت بخش و جذاب ویک بوردیینگ برخوردار شوند.

معرفی جاذبه های تفریحی پارک ویک وارنا در بلغارستان

پارک ویک وارنا از جمله پارک های عمومی شهر وارنا محسوب می شود. پارکی که علاوه بر برخورداری از یک فضای سبز وسیع و گسترده همچنین دارای امکانات تفریحی و رفاهی مختلف است. از جمله امکانات این پارک می توان به مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه سواری، دریاچه مصنوعی، زمین بازی و غیره اشاره کرد. بنابراین گردشگران و مسافران در پارک ویک وارنا می توانند به انواع ورزش ها و تفریحات مهیج آبی مثل ویک بوردینگ، جت اسکی و یا ورزش های دیگری از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی، دو و میدانی و سایر ورزش های مفرح پرداخته و همچنین در آخر نیز به رستوران ها موجود در این پارک مراجعه کرده و به تجدید نیرو بپردازند.

معرفی جاذبه های تفریحی پارک ویک وارنا در بلغارستان

امکانات پارک ویک وارنا بلغارستان

پارک ویک وارنا مکان جذابی برای کلیه طرفداران ورزش های اکشن و مهیج محسوب می شود. مکان ایده آلی در ساحل شهر وارنا که بدون داشتن حتی موج و یا تحت هر شرایط آب و هوایی مناسب رایدینگ از نوع ویک بوردینگ می باشد. ورزش آبی مهیجی که در پارک ویک وارنا با آخرین تجهیزات ورزشی برند معروف استرالیایی اوبراین استرالیا مدل های 2014 انجام می شود.

این پارک در واقع یک منطقه تفریحی همراه با اینترنت WiFi رایگان است. در ضمن صفحه نمایش بسیار بزرگی هم در این پارک نصب شده که آخرین فیلم های ورزشی مهیج را به علاقه مندان نشان می دهد. اینجا همچنین مکان خاصی برای مهمانی های شبانه ساحل موجسواری محسوب می شود. از این گذشته در پارک ویک وارنا به افراد مبتدی مهارت های اصلی ویک بوردینگ زیر نظر مربیان کارآزموده و مجرب داده می شود و سپس آنها می توانند با تسلط کافی به ویک بوردینگ بپردازند و از این ورزش مهیج نهایت لذت را ببرند.

شرایط بازدید از پارک ویک وارنا بلغارستان

همان طوری که در مطالب قبلی نیز گفته شد، پارک ویک وارنا یکی از پارک های مورد علاقه ماجراجویان برای افزایش آدرنالین خونشن می باشد. چرا که این پارک تنها پارک مخصوص ویک بوردینگ بلغارستان محسوب می شود. پارکی که در شهر وارنا بلغارستان قرار دارد و گردشگران جهت بازدید از این پارک بایستی به آدرس Wake Park Varna, 9000 Varna, 9000 Varna, Bulgara سفر کنند. در ضمن مدت زمان توصیه شده برای بازدید از این پارک مهیج و نشاط آور بین 1 الی 2 ساعت می باشد.

همان طوری که به اطلاع رسید خود پارک ویک وارنا جاذبه ای است که در ساحل قرار دارد و دسترسی به آن مستلزم عبور از باغ دریایی وارنا و یک کمی پیاده روی در امتداد ساحل می باشد. لازم به یادآوری است که نزدیکترین ایستگاه اتوبوس برای دسترسی به پارک ویک ایستگاه Sv. Nikola خط های 9، 14 و 409 می باشد. در ضمن ساعت بازدید از پارک ویک وارنا از ساعت 9 صبح تا ساعت 8 شب می باشد.

امکانات پارک ویک وارنا بلغارستان

 

سفر به شهرهای مختلف بلغارستان

بلغارستان به مرکزیت شهر صوفیه دارای شهرهای مختلفی است که هر یک دارای جاذبه های مخصوص به خود می باشد. از جمله شهرهای توریستی و معروف این کشور نیز می توان به وارنا، پلوودیو، ولیکو تارنوو، نسبار و غیره اشاره کرد. برای سفر به شهرهای مختلف بلغارستان شما نیازمند درخواست ویزای کوتاه مدتی به نام ویزای توریستی بلغارستان می باشید. ویزایی که از طریق سفارت بلغارستان و فقط به متقاضیانی اعطاء می شود که دارای پرونده درخواست همراه با فرم درخواست تکمیلی باشند. شما از طریق تماس با کارشناسان و وکلای مجموعه سفیران سروش سعادت می توانید با قوانین و مقررات سفر به بلغارستان 2024 آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *