استرالیا

پارک ملی کاکادو در استرالیا

پارک ملی کاکادو در استرالیا

پارک ملی کاکادو در استرالیا به خاطر زیباترین چشم اندازهای طبیعی و کمیاب ترین گونه های گیاهی و جانوری جزء دیدنی های جذاب این کشور می باشد. این پارک جنگلی به لحاظ موقعیت جغرافیایی در داخل منطقه رودخانه های الیگیتور قلمرو شمالی قرار داشته و مساحتی در حدود 19804 کیلومتر مربع را پوشش می دهد. ضمنا پارک ملی کاکادو جزئی از میراث جهانی یونسکو (UNESCO) نیز محسوب شده و از امکاناتی مثل منطقه پیک نیک، پارکینگ کوئچ، کارپارک و غیره برخوردار است و گردشگران نیز در این پارک می توانند به فعالیت های زیر بپردازند:

  • آفرود
  • کمپینگ
  • ماهی گیری
  • قایق سواری
  • شنا کردن
  • پیاده روی
  • کوهنوردی

سوالات در خصوص سفر به استرالیا 2023 زیاد است و شما عزیزان می توانید سوالات خود در هر باب از مسافرت به استرالیا را با تیم مشاورین زبده مجموعه سفیران سفر مطرح نموده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ این سوالات دست یابید.

حقایقی درباره پارک ملی کاکادو در استرالیا

پارک ملی کاکادو در استرالیا یا Kakadu national park ناحیه تحت حفاظت در قلمرو شمالی استرالیا است که در فاصله 171 کیلومتری از جنوب شرقی داروین قرار دارد. این پارک ملی به دلیل اهمیت فرهنگی و طبیعی خود از سال 1981 در لیست میراث جهانی یونسکو (UNESCO) قرار گرفته است. به لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز پارک مذکور در داخل منطقه رودخانه های الیگیتور قلمرو شمالی قرار دارد.

این پارک مساحتی در حدود 19804 کیومتر مربع را پوشش داده و از تقریبا 200 کیلومتر از شمال تا جنوب و بالغ بر 100 کیلومتر از شرق تا غرب توسعه یافته است. این مساحت تقریبا برابر با یک سوم اندازه تاسمانی و تقریبا نیمی از اندازه کشور سوئیس را شامل می شود. همچنین جالب است بدانید که معدن اورانیوم رنجر به عنوان یکی از بزرگترین معادن اورانیوم در داخل محدوده این پارک قرار دارد.

حقایقی درباره پارک ملی کاکادو در استرالیا

پارک ملی کاکادو در استرالیا قدیمی ترین فرهنگ زندگی زمین

این پارک جنگلی در حقیقت بزرگترین پارک ملی استرالیا است که شما در آن چشم اندازهای باستانی همراه با جاذبه های طبیعی از جمله آبشارهای مرتفع، جنگل های بارانی پرپشت، مرداب های مختلف و حیات وحش بومی و نیز هنر سنگی عهد باستان ا مشاهده خواهید کرد. همان طوری که گفته شد، پارک ملی کاکادو دارای ارزش فرهنگی و طبیعی بوده و از همین رو نیز در لیست میراث جهانی یونسکو (UNESCO) نیز به ثبت رسیده است. شما در این پارک ملی می توانید افق های جذابی را از بالای پرتگاه کاکادو مشاهده، بر روی آبهای زرد بیلابونگ قایق سواری کنید و تا زیستگاه کروکودیل ها رفته و همچنین از حیات وحش جذاب کاکادو شامل میلیون ها پرنده مهاجر دیدن کنید.

پس شما در سفر به این پارک ملی نه تنها از دیدن مناظر منحصر بفرد طبیعی لذت می برید بلکه همچنین در بین جنگل های بارانی سرسبز، دره های عمیق، استخرهای طبیعی و از همه جالبتر در بین قدیمی ترین هنر سنگی بومی در جهان می توانید خودتان را سرزنده تر و پر انرژی تر ببینید. لازم به یادآوری است که پارک ملی کاکادو در استرالیا بیش از 5000 جاذبه هنر سنگی بومی دارد که همگی میراثی از مردمان بینیج/ موقوی می باشند که از 65000 سال پیش در اینجا زندگی می کرده اند.

پارک ملی کاکادو در استرالیا قدیمی ترین فرهنگ زندگی زمین

تفریحات گردشگران در پارک ملی کاکادو در استرالیا

پارک ملی کاکادو در استرالیا بهشت اکوتوریست های بین المللی است؛ اکوتوریست هایی که برای دیدن چشم اندازهای ویژه از این پارک لحظه شماری می کنند. اما این دسته از گردشگران قبل از عزیمت به پارک ملی کاکادو در استرالیا لازم است با امکانات و انواع تفریحات در این پارک نیز آشنا باشند. این پارک کلا از امکاناتی مثل منطقه پیک نیک، پارکینگ کوئچ، کارپارک و غیره برخوردار است و گردشگران نیز در این پارک می توانند به انواع فعالیت های تفریحی از جمله موارد ذیل بپردازند:

تفریحات گردشگران در پارک ملی کاکادو در استرالیا

علاوه بر تمامی موارد مذکور، همچنین آبشارها نیز از جذاب ترین بخش های پارک ملی کاکادو در استرالیا است. از معروفترین این آبشارها در پارک ملی کاکادو می توان به آبشارهای ماگوک، گونلوم، آبشارهای دو قلو و آبشارهای جیم جیم اشاره نمود.

جذاب ترین بخش های پارک ملی کاکادو

دلایل برای اخذ اقامت کاری استرالیا چیست؟

از بین انواع ویزای اقامت استرالیا تقاضا برای اخذ ویزای کاری استرالیا 2023 بسیار بالاست و این افزایش تقاضا سوالی را در بین قشر تحصیلکرده و جویای کار موجب میشود. دلیل یا دلایل کار در استرالیا و اخذ ویزای کاری این کشور چیست؟ اولا همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود بازار کار استرالیا با نرخ نزولی 5.1% ماه می سال 2021 در وضعیت خوبی قرار دارد:

بازار کار استرالیا

دوما متوسط درآمد ماهیانه در استرالیا حتی بالاتر از کشورهای صنعتی اروپایی مثل آلمان و فرانسه می باشد:

مقایسه متوسط درآمد ماهیانه آلمان، فرانسه و استرالیا

سوما از این گذشته همان طوری که در جدول زیر هم مشاهده می شود، استرالیا از نظر شاخص استاندارد زندگی نیز با رقم شاخص 181.52 در رتبه 6 جهانی قرار دارد و این یعنی اینکه زندگی در استرالیا زندگی بسیار با کیفیت و ایده آلی است:

شاخص استاندارد زندگی در استرالیا

گذشته از این شما با کار در استرالیا و اخذ ویزای کاری (سابکلاس 189) به امتیازات مهم زیر نیز دست می یابید:

امتیازات کار در استرالیا

هموطنان محترمی که قصد اخذ انواع ویزای استرالیا را دارند برای اطلاع از جزئیات و شرایط استرالیا 2023 با تیم مشاورین مجرب ما در مجموعه سفیران سفر در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *