اسپانیا

پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا

پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا

پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا از بهترین نقاط شهر سویل برای گشت و گذار و پیک نیک خانوادگی به شمار می رود که بسیار پرطرفدار است. این پارک هم یک پارک عمومی در شهر سویل اسپانیاست که در امتداد رودخانه گودالکوییر کشیده شده است. این پارک در واقع منطقه سبز اصلی شهر سویل می باشد. پارک مذکور به مساحت حدود 100 ایکری در سال 1911 احداث شده و طراح آن شخصی به نام ژان کلوز نیکولاس فروستیر بوده است. اما از معروفترین جاذبه های این پارک زیبا در شهر سویل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عمارت پادشاه آلفونسو از بقایای باغات کاخ سان تلمو
  • پورتره سرافین آلوارز کوئینترو
  • فواره فونته د لاس راناس (یا فواره قورباغه ها)
  • پلازا د آمریکا
  • عمارت رئال در پلازا آمریکا
  • مجسمه برنزی پرنس لوسیا فرناندا
  • گلوریته تو بکوئر

برای سفر به هر قاره و هر کشوری که مایل هستید می توانید از طریق تماس با مجموعه سفیران سفر در جریان آخرین شرایط و جزئیات مسافرتی قرار گیرید.

معرفی پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا

یکی از دیدنی های جذاب شهر سویل، پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا Maria Luisa Park می باشد. اگر به نقشه شهر سویل توجه کنید می بینید که پارک مذکور در امتداد رودخانه گودالکوییر امتداد یافته است. این پارک در جنوب شهر قرار داشته و طراح آن ژان کلود نیکولاس فروستیر بوده است. او در طراحی این پارک زیبا از سبک بهشتی موری بهره گرفته و تقریبا نیم کایل از پارک را به فوراه های کاشی کاری شده، عمارت ها، دیوارها، استخرها، نیمکت ها و غیره اختصاص داده است.

موزه یا پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا

تاریخچه طراحی و احداث پارک ماریا لوئیزا

پس ژان کلود طراحی این پارک را به شکل کنونی اش در سال 1911 آغاز کرد. سه سال بعد یعنی در سال 1914 نیز معمار آنیبل گونزالز ساخت نمایشگاه ایبرو آمریکایی را شروع کرد که قرار بود بخشی از آن در داخل این پارک برگزار شود. بنابراین بناهای جدید پلازا د اسپانیا به صورت نیم دایره ای در پلازا به عنوان دفاتر این نمایشگاه مورد استفاده قرار گرفت. همچنین این بناها به عنوان محیط فیلمبرداری چند صحنه از فیلم لورنس عربستان (1962) نیز مورد استفاده قرار گرفت. تصویری از میدان پلازا د اسپانیا را در داخل پارک ماریا لوئیزا مشاهده می کنید:

تاریخچه طراحی و احداث پارک ماریا لوئیزا

موزه یا پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا؟

پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا علاوه بر داشتن فضاتی سبز و درختان پرپشت و متراکم همچنین از جاذبه های معروفی مثل بناهای یادبود تاریخی، میادین، فواره ها، استخرها، ساختمان های قدیمی و غیره نیز برخوردار است. به همین دلیل پارک مذکور بی شباهت به یک موزه جذاب تاریخی نیست. جاذبه های معروف این موزه پارک در اسپانیا عبارتند از:

فواره ها: در بین معروفترین فواره های پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا می توان از فواره شیرها و استخر نیلوفر آبی نام برد که تصاویری از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

فواره های پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا

بناهای یادبود: پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا پارکی است که شما می توانید مجسمه ها و تندیس های مختلفی را در آنجا ببینید. از جمله این مجسمه ها می توان به بنای یادبود گوستاوو آدلفو بسکوئر، مجسمه برنزی پرنسس لوسیا فرناندا، بنای یادبود میگوئل د سروانتس اشاره کرد. در تصویر زیر نمایی از 2 بنای یادبود این پارک را می بینید:

بناهای یادبود پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا

عمارت ها: از دیگر جاذبه های توریستی و دیدنی پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا می توان به عمارت های بسیار شیک و دیدنی آت مثل عمارت رئال، عمارت شاه آلفونسو و عمارت مدجار اشاره نمود. از بین این عمارت ها نیز عمارت سلطنتی رئال زیباترین عمارت می باشد و تصویری از آن را در زیر می بینید:

عمارت های پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا

پلازاها: میادین یا پلازها از جمله پلازا د آمریکا و پلازا د اسپانیا از بزرگترین و دیدنی ترین میدان های پارک ماریا لوئیزا محسوب می شود:

پلازا د آمریکا و پلازا د اسپانیا

معرفی آسانترین روش مهاجرت به اسپانیا

در حال حاضر آسانترین شیوه اخذ اقامت اسپانیا از طریق برنامه خودحمایتی اسپانیاست که معادل اخذ اقامت اروپا است. این برنامه در واقع امکان اخذ مجوز اقامت اسپانیا را بدون اجازه کار به متقاضیان می دهد. برنامه ای که در اسپانیا با عنوان residencia temporal no lucrative یعنی مجوز اقامت بدون اجازه کار شناخته می شود. این برنامه اقامت اتباع غیر اروپایی را در اسپانیا به مدت بیش از 90 روز البته بدون حق کار فراهم می کند اما به شرط اینکه:

  • اولا فرد ثابت کند که به لحاظ مالی خود کفاست
  • دوما بودجه کافی برای حمایت از خود و اعضای خانواده اش حتی بدون کار کردن را دارد

معرفی پارک ماریا لوئیزا در اسپانیا

عزیزان توجه داشته باشند اقامت صادره از این طریق اقامت یکساله می باشد که تمدید اول آن 2 ساله و تمدید دوم آن هم 2 ساله می باشد. پس از گذشت این دوره 5 ساله به فرد اقامت بلند مدت اسپانیا اعطاء شده و پس از 10 سال اقامت قانونی نیز امکان اخذ شهروندی اسپانیا مطرح است. جهت اطلاع از حداقل میزان لازم برای سفر به اسپانیا و قوانین اخذ انواع ویزای این کشور حتما از راهنمائی های جامع کارشناسان مجموعه سفیران سفر استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *