اسلواکی

پارک تفریحی داینو در اسلواکی

پارک تفریحی داینو در اسلواکی

پارک تفریحی داینو در اسلواکی با زیبایی های هیجان انگیز آن یکی از بخش های اصلی باغ وحش براتیسلاوا می باشد که در سال 2004 افتتاح شد. این پارک مخصوص ماجراجویانی است که به فکر تجربه ماجراجویی در باغ وحش براتیسلاوا هستند! پارکی که در واقع یک بازآفرینی از دوره های پیش تاریخی همراه با سازه های روباتیک دایناسورها می باشد. این پارک تفریحی شامل یک سینمای 3 بعدی، مسیرهای آموزشی و نیز زمین بازی پالئونتولوژیک همراه با فسیل های کاذب برای کودکان و نیز شامل بازی های مرتبط با دوران باستان می باشد.

در این پارک تفریحی تقریبا تمامی گونه های خزندگان مزوزوییک اروپای مرکزی به نمایش درآمده است. جالب است بدانید که دایناسورهای نمایش داده شده در این پارک تفریحی در اندازه واقعی خود به نمایش عموم گذاشته شده است. و جالب تر اینکه در ایامی از سال نیز امکان پویانمایی آنها برای انتقال حس واقعی به بیننده نیز وجود دارد. شما عزیزان سوالات خود درباره کشور اسلواکی، جاذبه های آن و نیز شرایط سفر به این کشور را می توانید با کارشناسان مجرب ما در موسسه سفیران سفر در میان بگذارید.

معرفی پارک تفریحی داینو در اسلواکی

در این مقاله به معرفی یکی دیگر از جاذبه های معروف توریستی کشور اسلواکی یعنی پارک تفریحی داینو DinoPark می پردازیم. اصولا داینو پارک یا همان پارک تفریحی داینو در اسلواکی بخشی از باغ وحش براتیسلاوا محسوب می شود. در واقع نمایشگاه خزندگان مزوزوییک اروپای مرکزی (داینو پارک) در سال 2004 در منطقه مرکزی از باغ وحش براتیسلاوا افتتاح شد و به جاذبه اصلی در باغ وحش براتیسلاوا تبدیل شد. جاذبه ای که اصلا یکی از دلایل مهم بازدیدکنندگان از باغ وحش براتیسلاوا را تشکیل می دهد. تصویری از بازدید کنندگان از پارک تفریحی داینو در اسلواکی به همراه مجسمه ای از دایناسور را در زیر مشاهده می کنید:

بازدید کنندگان از پارک تفریحی داینو در اسلواکی به همراه مجسمه ای از دایناسور

مشخصات پارک تفریحی داینو در اسلواکی

این پارک تفریحی در مساحتی حدود 3 هکتار تاسیس شده و مجسمه های اندازه واقعی از دایناسورهایی را نمایش می دهد که در طول فصل تابستان پویا نمایی هم می شود! همچنین پارک تفریحی داینو در اسلواکی دارای یک سینمای 3 بعدی، مسیرهای آموزشی و نیز زمین بازی پالئونتولوژیک همراه با فسیل های کاذب برای کودکان و همچنین بازی های مرتبط با دوران باستان می باشد. لازم به ذکر است که از سال 2006، یک گونه کمیاب از گیاه ولمیا نیز نگهداری می شود.

مشخصات پارک تفریحی داینو در اسلواکی

پارک تفریحی داینو جاذبه منحصر بفرد باغ وحش براتیسلاوا

همان طوری که در مطالب قبلی هم گفته شد، پارک تفریحی داینو توسعه ای از باغ وحش براتیسلاوا محسوب می شود که در سال 2004 در این باغ وحش افتتاح شد. باغ وحش براتیسلاوا نیز جایی است که گردشگران قبل از بازدید از پارک تفریحی داینو در اسلواکی از آن دیدن می کنند. این باغ وحش تنها باغ وحشی است که می توان در براتیسلاوا پایتخت پیدا کرد. باغ وحشی که هدف از تاسیس آن پرورش و تولید مثل انواع گون های جانوری در این باغ وحش می باشد. این باغ وحش بزرگ با داشتن 1154 حیوان وحشی از 169 گونه جانوی که برخی از آنها نیز از انواع جانوران کمیاب به شمار می روند توانسته است سالانه پذیرای بیش از 200000 بازدیدکننده خارجی باشد اما اکنون در لیست زیر شما را با برترین، معروفترین و در عین حال منحصر بفردترین جاذبه های باغ وحش براتیسلاوا به شرح ذیل آشنا می کنیم:

پارک تفریحی داینو (DinoPark)

پارک تفریحی داینو (DinoPark)

ببر سفید (White Tiger)

ببر سفید (White Tiger)

شیر سفید (White Lion)

شیر سفید (White Lion)

انواع تورهای راهنمای بازدید از اسلواکی

یکی از اصلی ترین مزایای بازدید از جاهای دیدنی اسلواکی همراه با تور راهنما این است که اولا شما به راحتی و سهولت می توانید از کلیه جاذبه های این کشور دیدن کنید. دوما از امکانات مختلف این تورها مثل راهنما به زبان انگلیسی، سرویس حمل و نقل آسان، سرویس غذا و غیره برخوردار شوید. سوما بتوانید با فرهنگ مردمان اسلواکی ارتباط بهتری برقرار کنید. نکته دیگر در باب تورهای اسلواکی هزینه پایین آنها است که اغلب پایین تر از $100 (دلار) می باشد. از جمله معروفترین تورهای بازدید از براتیسلاوا پایتخت اسلواکی عبارتند از:

  • سفر یک روزه به براتیسلاوا از وین شامل کشتی کاتاماران
  • تور براتیسلاوا از وین با اتوبوس همراه با ناهار
  • تور براتیسلاوا از وین با اتوبوس همراه با ناهار و نوشیدنی
  • تور پیاده روی خصوصی 2 ساعته براتیسلاوا
  • تور پانورامیک در براتیسلاوا با اتوبوس پرسپوراسیک
  • گردش در براتیسلاوا در سفر یکروزه از وین
  • تور پسا کمونیسم براتیسلاوا
  • تور خصوصی براتیسلاوا با وسیله نقلیه و راهنمای محلی از وین
  • تور خصوصی براتیسلاوا
  • تور پیاده روی کافه های براتیسلاو همراه با نوشیدنی
  • تور غذای سنتی
  • تور دوچرخه سواری شناخت براتیسلاوا
  • بهترین تور پیاده روی براتیسلاوا
  • تور قلعه براتیسلاوا بوسیله پرسپوراسیک

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با مجموعه سفیران سفر در جریان خدمات مشاوره برای اخذ ویزای شنگن جهت مسافرت به 26 کشور اروپایی عضو شنگن از جمله کشور اسلواکی قرار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *