آلمان

پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان

پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان

در مقاله حاضر قصد داریم تا با معرفی پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان بعنوان یکی از جاذبه های توریستی این کشور در خدمت شما عزیزان باشیم. این پارک با مساحتی حدود 560 هکتاری و داشتن جاذبه های دیدنی مثل مجسمه هرکول، آبشار به طول 350 متر، پل شیطان و نیز کاخ شگفت انگیز ویلیهلمس هوهه جزء میراث جهانی یونسکو (UNESCO) نیز محسوب می شود. برگپارک در سال 1696 میلادی و به دستور چارلز اول حاکم هسه- کاسل در شهر کاسل آلمان ساخته شده است. شما عزیزان علاوه بر مطالعه این مقاله همچنین می توانید اطلاعات تکمیلی دیگر بابت اخذ ویزای مسافرت آلمان و شرایط رزرو تورهای گردشگری را از مشاورین زبده ما در مجموعه سفیران سفر دریافت کنید.

پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان بعنوان یک میراث جهانی

پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان یا Bergpark Wilhelmshohe پارکی با چشم انداز زیبا و خیره کننده در کاسل آلمان می باشد. کل مساحت این پارک حدود 2.4 کیلومتر مربع بوده و همین امر این پارک را به بزرگترین پارک تپه ای اروپا و دومین پارک بزرگ مستقر در دامنه تپه در جهان تبدیل کرده است. تاریخچه ساخت این پارک نیز بسیار جالب است. ساخت این پارک با عنوان برگپارک یا پارک کوهستانی در سال 1689 توسط یکی از حاکمان منطقه هسه- کاسل شروع شد و تکمیل آن نیز در حدود 150 سال طول کشید.این پارک امروزه به روی عموم مردم باز بوده و از سال 2013 نیز در فهرست میراث جهانی یونسکو (UNESCO) نیز ثبت شده است. چشم اندازهایی زیبا از این پارک را در قاب تصاویر زیر مشاهده می کنید:

پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان بعنوان یک میراث جهانی

از نظر موقعیت جغرافیایی نیز پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در کاسل (Kassel) در شمال هسه قرار دارد. این پارک زیبا دقیقا در غرب شهر و در پای تپه های هابیچسوالد قرار دارد. اصولا این پارک به سبک باروک مثل باغ گیاردینو آل ایتالیانا و باغ رسمی فرانسوی با مشخصه های آبی مثل آبشار جاری از دامنه تپه تا شلوس ویلهلمس هوهه که این اواخر نیز همانند باغ چشم انداز انگلیسی از نو طراحی و ساخته شده است.

جاذبه های توریستی پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان

جاذبه های توریستی پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان

همان طوری که قبلا هم گفته شد این پارک متشکل از یک ناحیه ای در حدود 2.4 کیلومتر مربع می باشد که تا کوه کارلزبرگ با مجسمه هرکول در له کوه به ارتفاع 526.2 متری هم کشیده می شود. این مجسه یک مجسمه مسی از شبه خدای یونان باستان یعنی هرکول می باشد. از دیگر جاذبه های توریستی این پار می توان به آبشار به طول 350 متر اشاره کرد که از بالای تپه به طرف پایین دست آن جاری است.

در مسیر این آبشار مصنوعی پلی به نام پل شیطان یا به زبان آلمانی Teufelsbrücke وجود دارد که معمولا گردشگران از این پل برای سلفی گرفتن استفاده می کنند. از دیگر جاذبه های دیدنی این پارک جذاب می توان به موزه تاریخی اورانگری اشاره کرد که همواره میزبان گردشگران خارجی است. اما یکی از بهترین جاذبه های این پارک که هدف اغلب گردشگران از بازدید برگپارک نیز می باشد، دیدن قلعه شیر یا Löwenburg می باشد.

امکانات رفاهی نزدیک پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان

هزینه گردشگران در کاسل در آلمان

در معرفی پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان اطلاع از هزینه زندگی گردشگران نیز بسیار مهم است. با اینکه آلمان در قیاس با برخی از کشورهای اروپایی مخصوصا همسایگان خود کشوری خیلی ارزانی به حساب می آید اما یقینا هزینه گردشگران بین المللی در این کشور اروپایی با هزینه سایر شهروندان یا مقیم های آلمان یکی نیست. جالب است بدانید که هزینه های مذکور برای گردشگران گاها حتی تا به سه برابر هزینه های یک شهروند معمولی نیز می رسد. در کل، هزینه هر گردشگری در هر شهری از شهرهای آلمان مثل کاسل به عوامل گوناگونی مثل مکان اقامت، مدت زمان اقامت، تعداد اعضاء همراه و نیز به شیوه و عادت زندگی خود توریستها بستگی دارد. با مدنظر قرار دادن میانگین هزینه زندگی توریست ها در آلمان کل هزینه ها را می توان در سه فاصله زمانی به این صورت بیان کرد:

میانگین هزینه زندگی گردشگران در آلمان

بر این مبنا، متوسط هزینه اقامت شبانه هر توریست خارجی در مهمانپذیرها یا هتل های کاسل در حدود 54€ (یورو)، هزینه قهوه در حدود 2.40€ (یورو)، هزینه غذای روزمره نیز تقریبا 28€ (یورو)، میانگین هزینه رفت و آمد درون شهری حدود 17€ (یورو) و حمل و نقل بین شهری نیز درحدود 50€ (یورو) و نهایتا هزینه تفریحات و سرگرمی نیز تقریبا 18€ (یورو) می باشد.

امکانات رفاهی نزدیک پارک برگپارک ویلهلمس هوهه در آلمان

شهر کاسل جایی است که این پارک در آنجا قرار دارد و درست به فاصله 5 مایلی از پارک برگپارک حدود 385 رستوران و بار رستوران و نیز کافی شاپ وجود دارد و از این بابت گردشگران هیچ نگرانی ندارند. از معروفترین این رستوران ها می توان به رستوران کاسکادن توماس بلاک، هرکولس تراسن، آلته واشه، وویت و از هتل های معروف این شهر نیز می توان به پنت هتل کاسل، گلدن تولیپ کاسل، هتل اوستریا و غیره اشاره نمود. شما عزیزان برای شروع فرآیند اخذ ویزای پرمتقاضی آلمان 2023 می توانید به مجموعه سفیران سفر مراجعه نموده و از مشاوره های کارشناسی و دقیق وکلای این موسسه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *