تایلند

پارک آبی رامایانا تایلند

پارک آبی رامایانا تایلند

پارک آبی رامایانا تایلند یکی از جاذبه های توریستی است که نام آن را می توان در صدر جاذبه های کشور تایلند مشاهده کرد. این پارک به دلیل وسعت زیادی که دارد به عنوان بزرگترین پارک آبی کشور تایلند به حساب می آید. پارکی که با داشتن انواع امکانات تفریحی و نیز وجود کافه ها و رستوران های مختلف با غذاها و نوشیدنی های محلی مخصوصا غذاهای عجیب و غریب تایلندی مورد توجه همگان مخصوصا خانواده ها قرار دارد.

این پارک آبی در سال 2016 میلادی افتتاح شده است. جالب است بدانید که تمام سرسره های آبی این پارک از کشور کانادا و توسط شرکت کانادایی وایت واتر وست (تولیدکننده شماره 1 جاذبه های آبی در جهان) وارد شده است. علاوه بر این از دیگر جاذبه های پارک آبی رامایانا می توان به استخر موج به همراه ساحل 160 متری، رودخانه تنبل به طول600 متر به همراه امواج و آبشارها، 2 زمین بازی کودکان، استخر شنا برای انجام انواع ورزش های آبی، بار استخر دار، بازار شناور و غیره اشاره نمود. در ادامه نیز با ما در مجموعه سفیران سفر همراه باشید تا با شرایط و نحوه بازدید از پارک آبی رامایانا نیز آشنا شوید.

بزرگترین پارک آبی تایلند؛ پارک آبی رامایانا

پارک آبی رامایانا Ramayana Water Park پارک آبی به مساحت 170000 متر مربع است که به خاطر همین به عنوان بزرگترین پارک آبی کشور تایلند محسوب می شود. این پارک آبی در سال 2016 میلادی رسما افتتاح شد و مطابق رنکینگ وب سایت معتبر Tripadvisor پس از 3 سال از زمان افتتاحش یعنی در سال 2019 در رتبه اول آسیا و در رتبه 10- ام بهترین پارک های آبی جهان قرار گرفت. یک پارک ایده آل برای جوانان و نوچوانان و نیز تمام اعضای خانواده! نمایی دیدنی از پارک آبی رامایانا تایلند را در تصویر پایین مشاهده می کنید:

نمایی دیدنی از پارک آبی رامایانا تایلند

انواع جاذبه های پارک آبی رامایانا تایلند

پارک آبی رامایانا پارکی از بهترین پارک های خانوادگی در کشور تایلند به حساب می آید. در این پارک آبی همه نوع جاذبه توریستی و تفریحی را می توان یافت. جاذبه های پارک آبی رامایانا می توان به استخر موج به همراه ساحل 160 متری، رودخانه تنبل یا لیزی ریور به طول600 متر به همراه امواج و آبشارها، 2 زمین بازی کودکان، استخر شنا برای انجام انواع ورزش های آبی، بار استخر دار، بازار شناور و غیره اشاره نمود. جاذبه های توریستی که هر یک نیز در ادامه نیز با ما در مجموعه سفیران سفر همراه باشید تا با شرایط و نحوه بازدید از پارک آبی رامایانا نیز آشنا شوید.

انواع جاذبه های پارک آبی رامایانا تایلند

نحوه دسترسی به پارک آبی رامایانا تایلند

همان طوری که در مطالب قبلی نیز گفته شد، پارک آبی رامایانا از جمله پارک های سرگرمی و تم کشور تایلند به حساب می آید. این پارک آبی در یک دره خیلی زیبایی در بین تپه های سر سبز و دریاچه های طبیعی نزدیک تاکستان های سیلورلیک و کوه کائو چی چان قرار دارد. در ضمن پارک مذکور در کشور تایلند همه روزه از ساعت 11 صبح تا ساعت 6 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. هزینه بلیط ورودی این پارک آبی از $33.77 (دلار) شروع می شود. نکته پایانی اینکه مدت زمان پیشنهادی جهت بازدید از این پارک آبی در حدود 3 ساعت می باشد.

جاذبه های اطراف پارک آبی رامایانا تایلند

پس از اتمام بازدید از پارک آبی رامایانا حالا نوبت آن است که گردشگران به سراغ بازدید از سایر جاذبه های توریستی کشور تایلند بروند و برای این امر چه چیزی بهتر از نزدیکترین جاذبه ها به پارک آبی رامایانا! در فاصله 6 مایلی از این پارک آبی نیز حدود 20 جاذبه توریستی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • موزه آنک کوسون سالا
  • باغ های تروپیکال نونگ نوچ
  • پارک ببر پاتایا
  • مزرعه گوسفند سوئیسی پاتایا
  • برج پارک پاتایا
  • پارک ماهیگیری آمازون پاتایا
  • پناهگاه فیل پاتایا و غیره

جاذبه های اطراف پارک آبی رامایانا تایلند

نزدیکترین هتل ها و رستوران ها به پارک آبی رامایانا تایلند

یکی از امتیازات بازدید از پارک آبی رامایانا تایلند، بهره مندی از امکانات رفاهی این کشور می باشد. در اطراف این پارک آبی هتل هایب مختلفی وجود دارد که از نزدیکترین این هتل ها می توان به هتل های زیر اشاره نمود:

  • یو پاتایا (4.37 مایل)
  • ویلاها و استراحتگاه سی سند سان (4.39 مایل)
  • ماسون (4.68 مایل)
  • سیام کورت بنگ سارای (4.29 مایل)
  • استراحتگاه و چشمه آبگرم رنایستانس پاتایا و غیره

اما از دیگر امکانات رفاهی در نزدیکی این پارک آبی می توان به رستوران های زیر اشاره کرد:

  • واین اند گریل سیلورلیک (0.75 مایل)
  • کافه فلسفه (0.51 میل)
  • آشپزخانه 609 (5.05 مایل)
  • بار و گریل پیبلز (5.05 مایل)
  • موم آروی کومو خائو چیچان (0.86 مایل) و غیره

شما عزیزان به منظور آشنایی با انواع جاذبه های توریستی در کشور تایلند و نیز شرایط درخواست ویزای گردشگری تایلند 2024 با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت درارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *