آلمان

ناحیه آلپ باوریایی

ناحیه آلپ باوریایی

در این نگارش قصد آن را داریم تا با معرفی ناحیه آلپ باوریایی شما را با جاذبه های توریستی این منطقه از کشور آلمان آشنا کنیم. ناحیه آلپ باوریایی بخشی از کوه های آلپ بوده و درست در کشور آلمان و نزدیک مرز جنوبی ایالت فدرال باوریا قرار داشته و تا داخل مرز اتریش نیز ادامه می یابد. این ناحیه به عنوان یکی از زیباترین چشم اندازهای آلمان محسوب شده و به عنوان یکی از مکان های شگفت انگیز در کل اروپای مرکزی قلمداد می شود. این ناحیه هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر فرهنگی بسیار مهم است.

در واقع علاوه بر کوهستانی بودن ناحیه همچنین داشتن ناحیه روستایی وسیع، تنوع حیات وحش، دریاچه های یخچالی زیاد و جنگل های عمدتا سرخس به آلپ باوریایی چشم اندازی بسیار زیبا و جذاب داده است. از مهمترین جاذبه های توریستی این ناحیه می توان به قله زوگ اسپیتز، شهر زیبای گارمیش- پارتن کرشن، قله نیوایشوانستین و فوسن، دریاچه چیمسی و غیره اشاره نمود. از مهمترین تفریحات گردشگران در این ناحیه می توان به اسکی، اسنوبوردینگ و نیز پیاده روی اشاره نمود. کارشناسان ما در مجموعه سفیران سفر آماده ارائه مشاوره درخصوص شرایط مسافرت به آلمان در سال جدید هستند.

درباره ناحیه آلپ باوریایی

در حقیقت ناحیه آلپ باوریایی یا Bavarian Alps رشته کوه های مختلفی از آلپ های سنگ آهکی شمالی می باشد که عمدتا تحت تاثیر عصر یخی آخر بوده است. در حقیقت سیرک های یخی، دریاچه ها و دره های U شکل در این ناحیه همگی توسط یخچال ها تشکیل شده اند. قلل زیادی در آلپ وجود دارد اما بلندترین کوه در آلمان و ناحیه آلپ باوریی قله زوگ اسپیتز یا Zugspitze می باشد. بر اساس آمارهای موجود نیز ارتفاع این قله از سطح دریا حدود 2962 متر می باشد. تصاویر زیر نشان دهنده چشم اندازهای جالبی از خود آلپ باوریایی و قله زوگ اسپیتز می باشد:

جاذبه های ناحیه آلپ باوریایی

جاذبه های ناحیه آلپ باوریایی

یکی از جاذبه های توریستی ناحیه آلپ باوریایی دریاچه زیبای قله زوگ اسپیتز و جنگل پیرامون آن می باشد که مسلما مشاهده طبیعت بکر آن مورد توجه اکثر گردشگران می باشد. از دیگر جاذبه های طبیعی ناحیه آلپ باوریایی می توان به رودخانه پارتناچکلام، دریاچه چیمسی، آلپسی برگولت،کورپارک بد ایبلینگ و غیره اشاره نمود. اما از جاذبه های فرهنگی ناحیه آلپ بوریایی نیز می توان به کلیسای زیبای اوبرآمرگائو، شهر قدیمی آلتستات، اسکولز لیندرهوف و غیره اشاره نمود.

همچنین این منطقه از آلپ دارای شهرهای زیبایی مثل گارمیش پارتنکریشن، روزنهیم، میتن والد، اوبرآمرگائو، اتالایمنستات ایم آلگائو، اینزل، بد ایبلینگ،کوف بیورن، بد ویسی و غیره می باشد که با داشتن مناظر بی بدیلی از طبیعت آلپی هر گردشگری را متعجب می کنند. بنابراین در ناحیه آلپ باوریایی به دلیل مهیا بودن تمام شرایط گردشگران امکان انجام همه نوع ورزش زمستانی و تابستانی شامل پیاده روی یا به قول آلمانی ها واندرن (Wandern)، کوهنوردی، قایق سواری، دوچرخه سواری، شنا، اسکی، اسنوبوردینگ و غیره وجود دارد:

ورزش های جذاب ناحیه آلپ باوریایی

تورهای گردشگری ناحیه آلپ باوریایی

در معرفی ناحیه آلپ باوریایی حتما لازم است تا با انواع تورهای گردشگری در این ناحیه نیز آشنا شوید. این تورها به انواع تورهای پیاده روی، تورهای فرهنگی، تورهای تم یا موضوعی، تورهای طبیعت و حیات وحش، تورهای مشاهده چشم انداز، تورهای ورزشهای آبی، تورهای ورزش های زمستانی و حتی تورهای خرید دسته بندی می شود. اکنون درلیست زیر به تفصیل درباره این تورها و هزینه های آنها صحبت می شود:

  • تور قلعه نیواشوانستین و لیندر هاوف با هزینه نفری 71.17$ (دلار)
  • تور شهرهای گارمیش- پارتنکرچن با هزینه نفری 650.33$ (دلار)
  • تور شخصی از مونیخ تا وین با هزینه نفری 3051.85$ (دلار)
  • تور یک روزه پیاده روی از جاده سنت جیمز با هزینه نفری 153$ (دلار)

و تورهای دیگری که شما باید از قبل با شرایط رزرو آنها آشنا شوید.

تورهای گردشگری ناحیه آلپ باوریایی

امکانات رفاهی و اقامتی نزدیک ناحیه آلپ باوریایی

در اینجا امکانات رفاهی را می توان به دو دسته کلی یعنی رستوران ها و کافی شاپ ها و نیز هتل ها و اقامتگاه ها دسته بندی کرد. معمولا رستوران ها و هتل های ناحیه آلپ باوریایی در روستاه ها و شهرهای مجاور آن مثل گارمیش، میتن والد، اوبرمرگائو، بایریشزل، اهروالد و غیره قرار دارد. از رستوران های معروف در این ناحیه می توان به رستوران های هولزراستوبن، بونگالو، شولدرر بریستوبرل، آلدرکلر، دورف استادل و غیره اشاره نمود. همچنین گردشگران برای اقامت در هتل های مجاور ناحیه آلپ باوریایی مجبورن به نزدیکترین شهر به این ناحیه یعنی به گارمیش- پارتن کرشن مراجعه نمایند. در این بین گزینه هایی مثل موارد زیر نیز در اختیار آنها قرار دارد:

نام هتل محل هزینه اقامت برای هر شب به دلار
هتل استوداشرهوف گارمیش- پارتن کرشن 225$
هتل مرکور گارمیش- پارتن کرشن گارمیش- پارتن کرشن 172$
هتل هایپریون گارمیش- پارتن کرشن گارمیش- پارتن کرشن 199$
هتل ریندل پارتن کرشنر هوف گارمیش- پارتن کرشن 248$
هتل وردن فلسری گارمیش- پارتن کرشن 365$

امکانات رفاهی و اقامتی نزدیک ناحیه آلپ باوریایی

نحوه مسافرت و بازدید از ناحیه آلپ باوریایی

برای اطلاع از نحوه دسترسی به این ناحیه از آلپ اروپا بایستی ابتدای امر بدانید که نزدیکترین شهرهای آلمانی به این ناحیه چه شهرهایی هستند. درحال حاضر نزدیکترین شهرها به ناحیه آلپ باوریایی 3 شهر مونیخ، سالزبورگ و اینسبروک هستند. ضمنا مرز در اتریش برای سفر معاف از پاسپورت باز است. لازم به ذکر است که از شهرهای سه گانه فوق هم جاده های خوب و هم مسیر راه آهن به ناحیه آلپ باوریایی وجود دارد. نکته آخر اینکه تابستان برای سفر به این ناحیه بهترین فصل آب و هوایی است اما عیب اصلی آن شلوغی احتمالی است. عزیزانی که قصد سفر به کشور آلمان و بازدید از جاذبه های زیبای آن را دارند پیش از اقدام با مراجعه به سایت مجموعه سفیران سفر میتوانند اطلاعات جذابی اخذ نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *