تایلند

موزه هنر در بهشت بانکوک

موزه هنر در بهشت بانکوک

موزه هنر در بهشت بانکوک اولین موزه تخیلی و 3 بعدی است که از 6 نمایشگاه دائمی با کانسپت های مختلف تشکیل شده است. هر نقاشی از دوره زمانی یا تم های کشورهای مختلف می باشد و ترکیبی از هنر سنتی و جدید را می توان مشاهده کرد. در کل این موزه به دو طبقه تقسیم شده. مساحت آن بیش از 2500 متر مربع بوده و کلکسیون نقاشی آن نیز در حدود 150 تابلو نقاشی است. تمام این نقاشی ها نیز توسط 15 هنرمند حرفه ای ترسیم شده اند که در طراحی اشان نیز از سبک نقاشی 3 بعدی کره و تایلند استفاده کرده اند.

آنها حدود 2 ماه و نیم صرف نقاشی بر روی دیوار و کف موزه کردند. همان طوری هم که گفته شد، نقاشی های ترسیم شده در این موزه دارای تم های مختلفی است. در کل موزه هنر در بهشت بانکوک جزء موزه های منحصر بفردی است که می تواند برای تمامی اعضای خانواده مفید واقع شود. ضمنا این موزه در بانکوک تایلند از روز دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و هزینه رزرو آن نیز برای هر نفر از $8.73 (دلار) شروع می شود. به منظور اخذ اطلاعات کامل و آشنایی با کشور تایلند و جاذبه های آن با ما درسایت سفیران سفر در ارتباط باشید.

درباره موزه هنر در بهشت بانکوک

موزه هنر در بهشت بانکوک Art in Paradise Bangkok یک موزه منحصر بفرد متشکل از تصاویر متغیر، دایناسورها، سافاری 3 بعدی و صحنه هایی با تم (موضوع) اقیانوس و نمایشگاه های دیگر می باشد. در واقع موزه هنر در بهشت بانکوک یک مکان فوق العاده جذاب برای لذت بردن از هنر ترفند بصری است که به چشم انسان توانایی فریب ذهن را می دهد! این موزه اولین موزه 3 بعدی تایلند است که دارای کلکسیون شگفت انگیزی از آثار هنری تعاملی است و همین امر آن را به یکی از موزه های خاص تبدیل می کند.

درباره موزه هنر در بهشت بانکوک

این موزه در استان چون بوری، شهر پاتایا قرار داشته و از تاریخی 2 می سال 2012 نیز رسما افتتاح شده است. گالری هنری این موزه شامل مساحتی در حدود 5800 متر مربع می باشد و از همین رو نیز یکی از بزرگترین گالری های هنری در کل جهان به شمار می رود. پایه گذار اصلی این موزه نیز شین جائه یول هنرمند کره ای می باشد که حالا در سمت مدیر این گالری هنری می باشد. در این گالری هنری بیش از 150 تابلو نقاشی وجود دارد که تقریبا در اغلب آنها نیز از تکنیک تخیل بصری 3 بعدی تعاملی استفاده شده است.

درباره موزه هنر در بهشت بانکوک

بخش های مختلف موزه هنر در بهشت بانکوک

شعار موزه هنر در بهشت بانکوک این است که زندگی را در یک بعد جدید در یک گالری هنری تجربه کنید! در واقع نقاشی های موجود در این موزه هنری از یک تکنیک هنری خاصی استفاده می کنند به این صورت که تصاویر دو بعدی از طریق استفاده از ترفندهای بصری به تصاویر 3 بعدی تبدیل می شود. در کل در داخل این موزه 10 بخش یا زون مختلف شامل آکوآ و سافاری، هنر کلاسیک، فانتزی، طبیعت و هنر مدرن، قایق سواری در کانال های آب ونیز، ماجراجویی داخل جنگل، گشت و گذار در معابد باستان و فرار از حمله کوسه ای می باشد.

بخش های مختلف موزه هنر در بهشت بانکوک

از طرف دیگر گالری موزه هنر در بهشت بانکوک کاملا تعاملی یا انتراکتیو است. این هم بدان معناست که شما در این موزه می توانید لمس کنید، بالا برید، ژست گرفته و در کنار همه نقاشی های داخل موزه عکس بگیرید آنهم نه یکبار بلکه چند بار! فقط درباره موزه هنر در بهشت بانکوک اشتباه فکر نکنید! چرا که این موزه فقط مخصوص کودکان نیست بلکه بزرگسالان نیز می توانند در این موزه اوقات خوشی داشته باشند. در ضمن جدیدترین ویژگی موزه هنر در بهشت بانکوک نیز این است که با شناسایی حرکات و حالات چهره با مخاطب در تعامل است.

بخش های مختلف موزه هنر در بهشت بانکوک

تورهای موزه هنر در بهشت بانکوک

برای بازدید از موزه هنر در بهشت بانکوک می توان با تورهای راهنمای مختلفی که در این موزه برگزار می شود همراه شد. از جمله تورهای مختلف برای بازدید از این موزه و جاذبه های آن می توان به تورهای زیر اشاره نمود:

هنر در بهشت 3D به همراه بلیط پذیرش بانکوک: هزینه تور مذکور برای دیدن موزه هنر در بهشت بانکوک از $11.45 (دلار) شروع می شود.

3D به همراه بلیط پذیرش بانکوک

هنر در بهشت بانکوک؛ بلیط ورودی+ پیکاپ و دراپ آف هتل: توری که هزینه رزرو آن برای هر فرد گردشگر از $26.10 (دلار) شروع می شود. توری که توسط شرکت Tycoon Thi DMC Co., Ltd برگزار می شود. در قالب این تور شما می توانید از هر 5 بخش موزه به همراه نقاشی ها دیدن کنید. مدت زمان تور مذکور تا 2 ساعت بوده و زبان راهنمای تور نیز به زبان انگلیسی است.

هنر در بهشت بانکوک؛ بلیط ورودی+ پیکاپ و دراپ آف هتل

ورودی موزه هنر در بهشت بانکوک (فقط بلیط): هزینه رزرو این بلیبط نیز از $8.24 (دلار) شروع می شود.

ورودی موزه هنر در بهشت بانکوک

شرایط بازدید از موزه هنر در بهشت بانکوک

موزه هنر در بهشت بانکوک در کشور تایلند، استان چون بوری 20150، شهر پاتایا، منطقه بانگ لامونگ، خیابان پاتایا سای واقع شده است. این موزه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی بازدیدکنندگان باز است و هزینه رزرو بلیط ورودی آن نیز $8.73 (دلار) برای هر بازدیدکننده می باشد. در آخر لازم است بدانید که مدت زمان توصیه شده جهت بازدید از موزه هنر در بهشت بانکوک بین 1 تا 2 ساعت متغیر است. هموطنان گرامی از طریق تماس با مشاورین برترمان در مجموعه سفیران سروش سعادت می توانند با آخرین اطلاعات مسافرتی- توریستی درباره کشور تایلند آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *