استرالیا

موزه مادام توسو سیدنی

موزه مادام توسو سیدنی

موزه مادام توسو سیدنی از زیباترین موزه های کشور استرالیا می باشد که با استقبال خوبی از طرف گردشگران نیز روبه رو شده است. این موزه از تاریخ 16 آوریل سال 2012 شروع به کار شده و هم اینک نیز در بخش های نمایشگاهی مختلفی مثل پارتی، ورزش ها، سیدنی لایو، فشن و مد، مارول یا شگفتی ها، تاریخ و رهبران جهان، فیلم و تلوزیون و غیره مشغول به فعالیت می باشد. در حقیقت هر یک از این بخش ها جاذبه یا attraction خاصی را به بازدید کنندگان نمایش داده و آنها را سرگرم می کنند. ما در این مقاله شما را با این بخش های موزه و نیز سایر جزئیات در خصوص موزه مذکور آشنا می کنیم.

برای تحصیل و یا کار در استرالیا دو نوع ویزای تحصیلی و ویزای کاری استرالیا در دسترس متقاضیان قرار دارد. منتها هر یک از این ویزاها شرایط مخصوص به خود را دارند. مثلا شما برای اخذ ویزای تحصیلی کشور استرالیا نیازمند اخذ نامه پذیرش از دانشگاه و سپس درخواست ویزای تحصیلی استرالیا هستید. همچنین برای اخذ ویزای کاری استرالیا نیز نیازمند داشتن پیشنهاد کاری از شرکت استرالیایی هستید. جهت اخذ اطلاعات لازم درباب شرایط سفر به استرالیا از مشاوره های حرفه ای وکلای مجموعه سفیران سفر بهره مند شوید.

درباره موزه مادام توسو سیدنی

موزه مادام توسو سیدنی Madame Tussauds Sydney یکی از موزه های مد واقع در بندر دارلینگ سیدنی استرالیاست و درست در کنار آکواریوم وارف قرار دارد. در واقع توسو بخشی از شرکت مرلین اینترتینمنت می باشد که موزه مادام توسو سیدنی هم متعلق به شرکت مذکور بوده و ضمنا در سطح جهانی عمل می کند. پس موزه مادام توسو سیدنی نه ع خود اولین مورد بلکه سی- امین موزه از نوع خود می باشد که در استرالیا احداث شده است. شما در این موزه می توانید از نمایش های مختلفی شامل پارتی، ورزش ها، چراغ ها، دوربین و بالیوود، سیدنی لایو، فشن و مد، مارول یا شگفتی ها، تاریخ و رهبران جهان، فیلم و تلوزیون و غیره بازدید کنید.

همان طوری که در تصویر فوق نیز مشاهده می شود، بازدید از موزه مادام توسو سیدنی محدودیت سنی خاصی نداشته و امکانات این موزه برای هر طیف سنی مناسب است. اما هزینه ورودی این موزه برحسب سن متقاضیان کمی متفاوت است که ما در ادامه به تشریح جزئیات این موضوع می پردازیم.

درباره موزه مادام توسو سیدنی

تاریخچه موزه مادام توسو سیدنی

همانند هر موزه دیگری در کشور استرالیا، موزه مادام توسو سیدنی نیز تاریخچه خاص خود را دارد. موزه ای که قدمت زیادی نداشته و در آوریل 2012 افتتاح شده است و به عنوان سی- امین موزه از این نوع در جهان شناخته می شود. اما تفاوت این موزه با موزه های مادام توسو در نقاط دیگر جهان در این است که جاذبه ها یا اترکشن های موجود در این موزه به نوعی مختص کشور استرالیاست و همین امر نیز بر جذابیت بازدید از موزه مادام توسو سیدنی می افزاید. پس می توان چنین گفت که بازدید از این موزه برای همه اعضای خانواده بسیار جذاب و مفید است.

تاریخچه موزه مادام توسو سیدنی

بخش های مختلف موزه مادام توسو سیدنی

اول از همه بایستی بدانید که موزه مادام توسو سیدنی نوعی موزه از نوع موزه های سرگرمی و تفریحی است. این نوع موزه در حقیقت بخشی از برنامه شرکت مرلین اینترتینمنت بوده و در سطح بین المللی مشابه آن زیاد است. این موزه همه چیز در خود دارد شما در این موزه جذاب می توانید از سوپر ستاره ها تا قهرمانان ورزشی و نابغه های هنری و حتی تا آیکون ها نمایشی را بازدید کرده و در نقش آنها ولو برای مدت کمی ظاهر شوید. اما محتوای این موزه سرگرم کننده فقط نمایش مد یا فشن نیست بلکه موزه مذکور بخش های تفریحی و سرگرم کننده مختلفی دارد که از قرار ذیل می باشد:

  • پارتی
  • ورزش ها یا اسپورتز
  • سیدنی لایو
  • فشن و مد
  • چراغ ها، دوربین و بالیوود
  • مارول یا شگفتی ها
  • تاریخ و رهبران جهان
  • فیلم و تلوزیون

بخش های مختلف موزه مادام توسو سیدنی

هزینه بلیط ورودی موزه مادام توسو سیدنی

اول از همه اینکه بایستی بدانید امکان رزرو بلیط بازدید از این موزه به صورت آنلاین فراهم است و این کار صرفا از طریق مراجعه به وب سایت موزه مادام توسو سیدنی به نشانی https://www.madametussauds.com/sydney/ امکان پذیر می باشد. بر طبق اعلام سایت همین موزه، بلیط های ورودی موزه مذکور در دو نوع سینگل تیکت (single ticket) فقط برای بازدید از همین موزه با قیمت حدود 36.80$ (دلار) و کومبو تیکت (Combo ticket) برای بازدید ترکیبی از موزه مادام توسو سیدنی، آکواریوم سی لایف سیدنی و باغ وحش وایلد لایف سیدنی و تاور آی سیدنی در حدود 57$ (دلار) به متقاضیان ارائه می شود.

برای تحصیل در استرالیا 2023 گزینه های مختلف و ارزشمندی مثل تحصیل در دانشگاه ملبورن، دانشگاه ملی استرالیا (ANU)، دانشگاه سیدنی را در اختیار دارید. منتها باید به این موضوع مهم نیز توجه نمایید که برای اخذ پذیرش و ادامه تحصیل در این دانشگاه های معتبر شما نیازمند ارائه مدارک تحصیلی با معدل بالا و نیز مدرک زبان انگلیسی (آیلتس یا تافل) می باشید. برای شروع فرآیند سفر به استرالیا با ما در مجموعه سفیران سفر همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *