اسپانیا

موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا

موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا

موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا در شهر والنسیا قرار داشته و با نمایش قطعات تاریخی از دوران رومی و اسلامی از بازدیدکنندگان استقبال میکند. در واقع این موزه به نمایش آثار و اشیاء تاریخی از دوره های مختلف می پردازد تا بازدیدکنندگان را از تاریخ 2000 ساله شهر والنسیا مطلع کند. از مهمترین جاذبه های دیدنی این موزه می توان به بناهای یادبود مختلف، محوطه شهر اسلامی قدیمی، حمام های رومی قرن دومی و دو خیابانی اشاره کرد که شاهراه های اصلی در زمان رومیان بوده اند. اغلب این آثار و ابنیه ها در داخل یک سازه فلزی و شیشه ای نگهداری شده و بازدید از آنها برای عموم مردم آزاد است. تیم مشاورین مجموعه سفیران سفر با کوله باری از تجربه موفق در راهنمایی هموطنان عزیز آماده ارائه انواع خدمات مشاوره توریستی و مسافرتی به همه عزیزان می باشد.

 تاریخچه ای در باب موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا

موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا L Almonia Archaeological Center یکی از جاذبه های معروف در شهر والنسیاست. این موزه توسط معمار اسپانیایی خوزه ماریا هررا گارسیا طراحی شده تا بازدیدکنندگان را با تاریخ 2000 ساله شهر والنسیا آشنا کند. در این موزه بازدیدکنندگان می توانند با کلکسیونی از قطعات باستانی از دوره های مختلف تاریخی مثل دوره رومی، ویسیگوتی و عربی را مشاهده کنند. در تصاویر زیر می توان نمای بیرونی و داخلی موزه باستان شناسی آلمونیا را مشاهده کرد:

نمای بیرونی و داخلی موزه باستان شناسی آلمونیا

اگر این موزه را خوب بازدید کنید متوجه می شوید که تمرکز اصلی این موزه بر روی نمایش آثاری از دوره رومی است. چرا که رومی ها موسس و پایه گذار اصلی شهر والنسیا از 2000 سال پیش بوده اند و طبیعتا آثار برجا مانده از آنها در شهر والنسیا به مراتب بیشتر از سایر حکومت هایی است که در این شهر سلطه داشته اند. بنابراین جای تعجب نیست که در موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا بقایای بناها، حمام ها و سایر المان های معماری از دوره امپراطوری روم را مشاهده کنید. با این حال بخش های محدودی از این موزه نیز به آثاری از دوره های ویسگوت و اسلامی مربوط می شود. در تصویر زیر می توان نمونه ای از اشیاء باستانی کشف شده در موزه آلمونیا را مشاهده کرد:

اشیاء باستانی کشف شده در موزه آلمونیا

مشخصات توریستی موزه باستان شناسی آلمونیا

کلا موزه آلمونیا نوعی موزه باستان شناسی در شهر والنسیا اسپانیاست. این موزه با مساحتی بالغ بر 2500 متر مربع یکی از بزرگترین موز های کشور اسپانیاست که در میدان پلازا د لا آلمونیا شهر والنسیا واقع شده است. موزه ای که در سال 2007 افتتاح شده است. این موزه درست در مرکز بافت تاریخی شهر والنسیا قرار دارد و از نظر دسترسی به راحتی می توان به آن رسید و از بخش های مختلفش بازدید کرد. اما از بهترین جاذبه های این موزه دیدنی نیز می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • بناهای یادبود مختلف
  • محوطه شهر اسلامی قدیمی
  • حمام های رومی قرن دومی
  • دو خیابانی که شاهراه های اصلی در زمان رومیان محسوب می شده اند.

مشخصات توریستی موزه باستان شناسی آلمونیا

معرفی تورهای بازدید از موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا

معمولا تورهای والنسیا به گونه ای است که گردشگران تقریبا امکان بازدید از همه جاذبه های توریستی این شهر را پیدا می کنند. این تورها ممکن است هم به صورت پیاده روی و هم با اتوبوس، هم به صورت خصوصی و هم گروهی انجام شود. همچنین تورهای والنسیا گردی ممکن است با مدت چند ساعت و گاها چند روز هم باشد و از همین رو به گردشگران خارجی توصیه می شود که قبل از رزرو تور مورد نظرشان حتما از شرایط تور والنسیا و بازدید از موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا مطلع شوند. با این توضیح، حالا ما شما را بابرخی از جذاب ترین و معروفترین تورهای والنسیا آشنا می کنیم:

تور پیاده روی در والنسیا روم: یک تور پیاده روی چند ساعته با هزینه رزرو $47.15 (دلار)

تور پیاده روی در والنسیا روم

تور گام به گام در والنسیا: یک تور پیاده روی چند ساعته با هزینه رزرو $23.57 (دلار)

تور گام به گام در والنسیا

یک روز توریستی کامل در والنسیا: از جمله تورهای روزانه با هزینه رزرو $213.74 (دلار) و با امکانات ویژه

یک روز توریستی کامل در والنسیا

تور بازدید از جاذبه های معروف والنسیا: این تور یک تور نیم روزه بوده و گردشگران نیز معمولا با اتوبوس جابجا می شوند. مضاف بر اینکه اندازه گروه در این تور کوچک بوده و هزینه رزرو آن هم در حدود $144.58 (دلار) می باشد.

تور بازدید از جاذبه های معروف والنسیا

فول ویزیت بافت تاریخی والنسیا: یک تور شخصی و لاکچری! توجه کنید که هزینه رزرو این تور والنسیا برای هر نفر از $125.73 (دلار) شروع می شود

معرفی تورهای بازدید از موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا

تور والنسیا+ ساگونتو به داخل قلمرو امپراطوری روم! که یک تور اتوبوسی با هزینه رزرو حدود $41.25 (دلار) می باشد.

تور والنسیا+ ساگونتو به داخل قلمرو امپراطوری روم

شرایط بازدید از موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا

طرفداران بازدید از موزه باستان شناسی آلمونیا در اسپانیا هم کم نیستند و سالانه توریست های خارجی زیادی در جستجوی جاذبه های شهر والنسیا از این موزه تاریخی هم دیدن می کنند. منتها قبل از بازدید از موزه مذکور بایستی ابتداء بدانید که آدرس این موزه در پلازا د لا آلمونیا، خیابان والنسیا 46003 قرار دارد. موزه ای که معمولا سه شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 14 بعد از ظهر و دوباره از ساعت 16:30 بعد از ظهر تا 20:30 عصر به روی بازدید کنندگان باز است. اما یکشنبه و روزهای تعطیل نیز موزه مذکور از ساعت 10 صبح تا 15 بعد از ظهر باز است. ضمنا هزینه بلیط ورودی این موزه در حدود €2 (یورو) می باشد. کارشناسان مجرب مجموعه سفیران سفر آماده پاسخگویی به سوالاتتان در خصوص هزینه سفر به اسپانیا 2023 نیز می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *