استونی

مرکز فرهنگی آنگلا در استونی

مرکز فرهنگی آنگلا در استونی

در واقع بخش مهمی از مجموعه آنگلا تولیکومای، مرکز فرهنگی آنگلا در استونی می باشد که حالا به یکی از جاذبه های توریستی استونی تبدیل شده است. این مرکز در سال 2011 افتتاح شده است و حالا به صورت روزانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. این مرکز دارای موزه مردم شناسی برای معرفی و شناساندن فرهنگ محلی، کافه، کادویی و نیز یک تالار مهمانی است.

همچنین مرکز فرهنگی آنگلا از کارگاه های متنوع و جذابی نیز تشکیل شده که از معروفترین آنها می توان به کارگاه نمد بافی، کارگاه ریسندگی، سرامیک سازی، نجاری، سنگ کاری، ریخته گری و نیز کارگاه پخن نان اشاره نمود. این مرکز همچنین میزبان رخدادهای فرهنگی و هنری مختلفی مثل عصرگاه های موسیقی و دانس محلی و غیره نیز می باشد. بنابراین هیچ یک از گروه های سنی دست خالی از این مرکز نمی روند. کارشناسان مجموعه سفیران سفر در ادامه شما را به صورت مفصل تری با امکانات توریستی و تفریحی این مرکز آشنا می کنند.

مرکز فرهنگی آنگلا در استونی جای ایده آل برای خانواده ها!

یکی از جذاب ترین مکان های توریستی و تفریحی در سفر به استونی، بازدید از مرکز فرهنگی آنگلا در استونی Angla heritage culture center می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در بازدید از این مرکز حتما به همراه کلیه اعضاء خانواده بروید. چرا که این مرکز فرهنگی همه چیز برای نمایش، تفریح و سرگرمی برای همه طیف های سنی دارد. در واقع مرکز فرهنگی آنگلا در استونی هم دارای موزه مردم شناسی و هم دارای کارگاه های متنوعی است که همگان را برای ساعت ها سرگرم کرده و مخصوصا کودکان را با مهارت های نسل های گذشته آشنا می کند، مهارت های زندگی سازی که در این مرکز آن را از نزدیک تجربه می کنند:

در موزه مرکز فرهنگی آنگلا در استونی، گردشگران به خوبی با فرهنگ و سنت های مردم محلی آشنا می شوند.

آشنایی با فرهنگ و سنت های مردم محلی در مرکز فرهنگی آنگلا

از جمله جاذبه های مرکز فرهنگی آنگلا وجود کافه دلباز و چشم نواز آن می باشد.

کافه دلباز و چشم نواز در مرکز فرهنگی آنگلا

کارگاه پخت نان از دیگر جاذبه های مرکز فرهنگی آنگلا در استونی می باشد که شرکت در این کارگاه هم برای بزرگترها و هم کودکان می تواند جذاب باشد.

کارگاه پخت نان در مرکز فرهنگی آنگلا

یکی دیگر از بخش های متنوع و جالب توجه در این مرکز فرهنگی وجود کارگاه ریخته گری است.

کارگاه ریخته گری در مرکز فرهنگی آنگلا

مرکز فرهنگی آنگلا همچنین میزبان رخدادهای فرهنگی مختلفی مثل عصرگاهان با موسیقی و رقص محلی نیز می باشد.

رقص و موسیقی در مرکز فرهنگی آنگلا

از دیگر جاذبه های معروف این مرکز که می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد، کارگاه مجسمه سازی است.

کارگاه مجسمه سازی در مرکز فرهنگی آنگلا

کارگاه آشپزی نیز بخشی جذاب از مرکز فرهنگی آنگلا مخصوصا برای شکموهاست!

کارگاه آشپزی در مرکز فرهنگی آنگلا

معرفی بخش های مختلف مرکز فرهنگی آنگلا

در کل مرکز فرهنگی آنگلا یک مجموعه جدید التاسیس و نوپایی است که در سال 2011 توسط مسئولان استونی احداث شده است. اما این مجموعه فرهنگی جدید از همان زمان ساخت تا کنون توانسته است توجه گردشگران مخصوصا علاقه مندان توریسم فرهنگی یا Cultural Tourism را به خود جلب کند. دلیل روشن در محبوبیت مرکز فرهنگی آنگلا را نیز می توان در بخش های متنوع و جذاب آن دانست. در حقیقت این مرکز فرهنگی نه تنها از موزه بلکه از کارگاه های جذاب گوناگون و متنوعی تشکیل شده که شرکت در این کارگاه ها نیز برای همه سنین یک فانتزی و ایده خوبی به حساب می آید.

علاوه بر این مرکز فرهنگی آنگلا میزبان یکسری رویدادهای فرهنگی دیگری است که در طول زمان های مختلفی از سال برگزار شده و باعث جذب بیشتر گردشگران به این مرکز می شود. از جمله این رویدادها می توان به عصرگاهان دانس محلی، هفته نان چاودار، روزهای فرهنگ میراث وار و غیره اشاره نمود. در کل این مرکز برای همگان مخصوصا کودکان جای جذاب و باحالی است. چراکه کودکان در این مرکز مهارت های پیشینیان خود را فرا می گیرند.

معرفی بخش های مختلف مرکز فرهنگی آنگلا

شرایط بازدید از مرکز فرهنگی آنگلا در استونی

پیش از سفر و بازدید از این مرکز بایستی بدانید که مرکز فرهنگی آنگلا در تولیکو، آنگلا کولا، سارما والد، ساره ماکوند استونی قرار دارد. برای دسترسی راحت به این مرکز فرهنگی نیز می توان از اتوبوس های ایستگاه آنگلا Angla استفاده کرده و خود را به این مرکز رساند. اما موضوع مهم دیگر در بازدید از این مرکز در کشور استونی، هزینه بلیط ورودی آن می باشد که به شرح جدول زیر است:

بازدید کننده هزینه ورودی به یورو
بزرگسالان 4€
کودکان 2€
خانواده 6€
دانشجویان و دانش آموزان 2€

شرایط بازدید از مرکز فرهنگی آنگلا در استونی

همچنین جالب است بدانید که خدمات راهنمای مرکز فرهنگی آنگلا به 4 زبان روسی، انگلیسی، فنلاندی و نیز استونیایی به گردشگران و بازدید کنندگان ارائه می شود. ضمنا از مهمترین امکانات در دسترس بازدیدکنندگان در این مرکز فرهنگی می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت WiFi، نمایشگاه کودکان، زمین بازی کودکان، مسیر پیاده روی، کافه و غیره اشاره نمود. برای سفر به هر نقطه از جهان، شما می توانید از مشاوره های توریستی و مسافرتی ارائه شده توسط مجموعه سفیران سفر اعم از شرایط اخذ ویزا، تهیه مدارک لازم برای سفر، اطلاع از لیست جاذبه های توریستی مقصد، اطلاع از هزینه سفر و غیره بهره گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *