پرتغال

مرکز خرید کوئینتا در پرتغال

مرکز خرید کوئینتا در پرتغال

مرکز خرید کوئینتا در پرتغال یکی از بزرگترین بوتیک مال های این کشور می باشد که در شهری به نام شهر مانسیل قرار دارد. با اینکه در مرکز خرید کوئینتا می توان همه نوع محصول یا کالای برندی را پیدا کرد اما نباید فراموش کرد که اکثر محصولات ارائه شده در فروشگاه ها و بوتیک های این مرکز خرید متعلق به طراحان سرشناس داخلی و بین المللی است. از همین رو تا حد زیادی قیمت های اجناس عرضه شده در این بازارچه مقطوع می باشد. این بازارچه پرتغالی همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 7 عصر به روی به روی گردشگران باز است. در ادامه تیم کارشناسان سایت سفیران سفر شما را با جزئیات بیشتری در خصوص این بازارچه آشنا می کنند.

درباره مرکز خرید کوئینتا در پرتغال

یکی از جاذبه های توریستی و پر بازدید کشور پرتغال نیز مراکز خرید آن می باشد. یکی از این مراکز خرید معروف و پر طرفدار، مرکز خرید کوئینتا Quinta Shopping Center می باشد که محل عرضه برندهای طراحان معروف و سرشناس پرتغالی و بین المللی می باشد. علاوه بر این در این مرکز خرید همچنین می توان رستوران ها و بارهای مختلفی را نیز مشاهده کرد که با عرضه انواع غذاها و نوشیدنی های محلی کشور پرتغال از گردشگرن و مسافران به گرمی استقبال می کنند. این مرکز خرید در وزودی تفرجگاه کوئینتا دو لاگو واقع شده است.

اجناس عرضه شده در مرکز خرید کوئینتا پرتغال

در واقع این مرکز خرید یک بازارچه روباز شبیه یک دهکده زیباست که نشانگر فروشگاه های طراحان، بوتیک های مختلف و نیز غذاخوری است. مرکز خریدی که در شهر آلمانسیل پرتغال قرار دارد و فروشگاه ها و بوتیک های آن به عرضه انواع محصولات و کالاهای برند داخلی و بین المللی می پردازند. از جمله اجناس عرضه شده در مرکز خرید کوئینتا پرتغال می توان به پوشاک، کفش، کیف، کالاها و لوازم خانگی، وسایل آرایشی و بهداشتی، اشیاء دکوری، زیور آلات و نیز وسایل الکترونیکی اشاره کرد. فقط موضوع قابل تامل در خصوص مرکز خرید کوئینتا پرتغال اینکه اکثر کالاهای ارائه شده در این بازارچه از نوع کالاهای لاکچری و لوکس بوده و از همین رو نیز قیمت اغلب این اجناس نیز مقطوع می باشد!

برندهای معروف در مرکز خرید کوئینتا

همان طوری که گفته شد، تقریبا هر محصول یا کالای لاکچری و مطابق مد روز را می توان در مرکز خرید کوئینتا پرتغال یافت. از همین رو این بازارچه پر از برندهای معتبر ملی و بین المللی است. از جمله معروفترین این برندها شامل Cheejy Pup، Allure، Jasmin Noir، Senso Unico، Dunas Lifestyle، Pinheiros Altos، Vale do Lobo و غیره می باشد. برندهایی که هر یک در عرضه محصول یا کالایی از پوشاک گرفته تا زیورآلات و از لوازم خانگی گرفته تا وسایل برقی تخصص دارند.

برندهای معروف در مرکز خرید کوئینتا

نزدیکترین جاذبه های توریستی به مرکز خرید کوئینتا در پرتغال

کلا مدت زمان توصیه شده جهت بازدید از مرکز خرید کوئینتا پرتغال بین 2 تا 3 ساعت متغیر است. پس از اتمام بازدید و یا خرید از این مرکز خرید، گردشگران و مسافران می توانند از دیگر جاذبه های توریستی نزدیک کوئینتا دیدن کنند. لازم به ذکر است که در فاصله 6 مایلی از این مرکز خرید حدود 71 جاذبه توریستی وجود دارد که از معروفترین آنها می توان به جاذبه های زیر اشاره کرد:

  • آکادمی گلف
  • اداره توریست
  • کلیسای ساو لورنسو
  • زمین گلف لارانجال و غیره

نزدیکترین جاذبه های توریستی به مرکز خرید کوئینتا در پرتغال

هتلها و رستوران های اطراف مرکز خرید کوئینتا پرتغال

امکانات رفاهی خوبی نیز در نزدیکی مرکز خرید کوئینتا وجود دارد که از آن جمله می توان به هتل ها و رستوران های مدرن و لاکچری اشاره کرد. از جمله نزدیکترین این هتل ها به مرکز خرید کوئینتا پرتغال می توان به لیست هتل های زیر اشاره کرد:

  • کونراد آلگاروه (0.18 مایل)
  • هتل ماگنولیا (0.38 مایل)
  • آپارتمومنتوس والورده (0.34 مایل)
  • باشگاه کشوری چهار فصل (1.03 مایل)
  • ویلای خصوصی لاکچری به همراه استخر، خواب 8 نفره، WiFi و تلویزیون اروپایی و غیره

اما رستوران های زیادی هم در حوالی مرکز خرید کوئینتا پرتغال وجود دارد که تقریبا همه آنها نیز هم در تهیه و سرو غذاهای پرتغالی و هم غذاهای بین المللی مثل غذاهای ایتالیایی و هندی تخصص دارند. از معروفترین این رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیزا پاستا ای فانتازیا (0.01 مایل)
  • آشپزخانه هندی کوریاندر لانژ (0.04 مایل)
  • آشپزی هندی سلطنتی (0.11 مایل)
  • چیکی پوپ (0.07 مایل)
  • کوئینتا برگر (0.07 مایل) و غیره

نحوه دسترسی به مرکز خرید کوئینتا در پرتغال

قبل از هر چیزی بایستی بدانید که مرکز خرید کوئینتا در شهری به نام المانسیل قرار دارد. گردشگران و مسافران برای بازدید از این مرکز خرید بایستی به آدرس 8135-106 Almancil, Portugal سفر کنند. برای دسترسی به این مرکز خرید از شهر لیسبون (پایتخت پرتغال) نیز چندین روش وجود دارد ولی روش سریع، آسان و متداول برای دسترسی به این مرکز خرید از شهر لیسبون از طریق خودرو شخصی یا تاکسی است. بدین ترتیب که از لیسبون تا مرکز خرید کوئینتا در المانسیل در حدود 269.4 کیلومتر است که گردشگران این مسیر (از طریق بزرگراه A2) را می توانند در عرض 2 ساعت و نیم طی کنند.

نحوه دسترسی به مرکز خرید کوئینتا در پرتغال

بازدید از این مرکز خرید در کشور پرتغال برای همگان و به صورت 24 ساعته امکان پذیر است. ضمنا این مرکز خرید همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 7 عصر به روی گردشگران باز است. در هر موضوع توریستی و یا میسافرتی به اقصی نقاط جهان می توانید با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *