ترکیه

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول با 160 فروشگاه برند، 9 سالن نمایش، یک مرکز فیتنس، چندین کافه و رستوران از معروفترین مراکز خرید این شهر محسوب میشود. یک مجموعه چند منظوره واقع در خیابان بیوک دره در منطقه تجاری لونت استانبول است. چون این مرکز خرید به شکل یک کانیون طراحی و ساخته شده به همین دلیل نیز به آن مرکز خرید کانیون گفته می شود. مرکزی خریدی که مناسب تمام اعضای خانواده است و نه تنها برای خرید بلکه همچنین مناسب تفریح و سرگرمی نیز می باشد. بنابراین برای خانواده هایی که در استانبول هم به دنبال خرید کردن و هم به دنبال تفریح هستند، مرکز خرید کانیون توصیه می شود. در ادامه همین مطالب با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با ویژگی ها و مشخصات این مرکز خرید در شهر استانبول آشنا شوید.

قدمت احداث مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون Kanyon Mall مجموعه چند منظوره ای در خیابان بیوک دره در منطقه تجاری لونت استانبول است. این مرکز خرید در تاریخ 6 ژوئن سال 2006 میلادی رسما افتتاح شده است. این مرکز خرید به مساحت حدود 37500 متر مربعی از 160 طبقه تشکیل شده و دارای یک بلوک مسکونی 22 طبقه ای با 179 آپارتمان مسکونی است. از آنجایی هم که معماری آن شبیه یک کانیون بزرگی است به آن مرکز خرید کانیون هم می گویند. کلا مساحت ساخته شده این پروژه 250000 متر مربع است که از این رقم حدود 30000 متر مربع منطقه اداری، 37500 متر مربع منطقه خرده فروشی، 180 فلت مسکونی، 160 فروشگاه، 9 سالن نمایش به ظرفیت حدود 1600 تماشاگر و نیز یک پارکینگ به ظرفیت 2300 وسیله نقلیه است.

محصولات برند در مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید این شهر محسوب می شود. یکی از دلایل اصلی در محبوبیت این مرکز خرید نیز وجود فروشگاه های برند محلی و بین المللی در این مرکز خرید است. بنابراین شما در این مرکز خرید نه تنها می توانید انواع محصولات و کالاهای برند ترک بلکه همچنین می توانید محصولات برندهای معروف بین المللی را نیز پیدا کنید. از جمله محصولات عرضه شده در این مرکز خرید نیز می توان به پوشاک، لوازم و البسه ورزشی، کفش، کیف، لوازم الکترونیکی، لوازم خانه، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات و غیره اشاره کرد.

محصولات برند در مرکز خرید کانیون استانبول

در حال حاضر نیز از معروفترین برندهای موجود در مرکز خرید کانیون می توان به برندهای زیر اشاره کرد:

  • com (لوازم آرایشی و بهداشتی)
  • Swarovski (دیزاین و اکسسوری)
  • Sadan Saat (جواهرات)
  • Takika (جواهرات)
  • Tchibo (لوازم خانگی)
  • The Body Shop (آرایشی و بهداشتی )
  • The North Face (ورزش)
  • Tirtil Kids (کودکان و گیمز)
  • Tommy Hilfiger (مد)
  • Tiro Kuafor (خدمات) و غیره

بازدید از مرکز خرید کانیون استانبول

سرگرمی های متنوع در مرکز خرید کانیون استانبول

همان طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، مرکز خرید کانیون یک مرکز خرید چند منظوره است. که نه تنها برای طرفداران و عاشقان خرید بلکه همچنین برای افراد در طیف سنی مختلف جاذبه متنوعی دارد. بزرگسالان می توانند در کافه و یا رستوران های مرکز خرید کانیون غذا و یا نوشیدنی مورد علاقه اشان را درخواست دهند و یا برای ورزش و نشاط بیشتر به مرکز فیتنس کانیون مراجعه کنند. همچنین آنها می توانند فیلم مورد علاقه اشان را نیز در مرکز خرید کانیون ببینند. ضمنا در این مرکز خرید کودکان نیز می توانند در محوطه مشخص شده اشان که مجهز به انواع اسباب بازی است سرگرمن شوند.

سرگرمی های متنوع در مرکز خرید کانیون استانبول

هتل های اطراف مرکز خرید کانیون در استانبول

در صورت تمایل به اقامت در اطراف مرکز خرید کانیون استانبول می توانید با نزدیکترین هتل ها به این مرکز خرید ارتباط برقرار کرده و رزرو کنید. هتل هایی که با انواع امکانات مدرن مثل اتاق خواب، استخر، حمام، پارکینگ، جکوزی، وای فای، رستوران و غیره از گردشگران استقبال می کنند. از معروفترین هتل های نزدیک به مرکز خرید کانیون استانبول نیز می توان به هتل ویندهام گراند استانبول، هتل هایات سنریک لونت استانبول و هتل پارکددمن لونت و غیره اشاره کرد.

هتل های اطراف مرکز خرید کانیون در استانبول

شرایط بازدید از مرکز خرید کانیون استانبول

همان طوری که در ابتدای بحث نیز گفته شد، مرکز خرید کانیون استانبول یک مجموعه چند منظوره در خیابان بیوک دره در منطقه تجاری لونت است. برای دسترسی به این مرکز خرید گزینه های مختلفی هم در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد منتها بهترین گزینه استفاده از سامانه حمل و نقل عمومی استانبول است. بازدید از این مرکز خرید برای همگان رایگان است و در ضمن این مجموعه تجاری همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب به روی بازدیدکنندگان باز است.

مراکز خرید استانبول از بهترین جاذبه های توریستی این شهر محسوب می شود. به طوری که این مراکز می توانند بخش قابل توجهی از گردشگران را به سوی خود جلب کنند. چرا که اصلا مراکز خرید در استانبول فقط مرکز خرید نیست بلکه به دلیل وجود امکانات رفاهی و تفریحی مختلف مثل سینما، محوطه بولینگ، فضای بازی کودکان، بارها، کافه ها و رستوران ها به عنوان یک جاذبه توریستی نیز عمل می کند. با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید ترکیه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *