تایلند

مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک در سراسر دنیا معروف است و اغلب افراد برای خرید قطعات سخت افزاری و نرم افزاری خود به این مرکز مراجعه می کنند. در واقع این مرکز خرید بزرگترین و معروفترین بازار IT و لوازم کامپیوتری در کل کشور تایلند محسوب می شود. بازارچه ای دو طبقه ای که کار تخصصی فروشندگان آن علاوه بر فروش سخت افزار و نرم افزار نو و دسته دوم همچنین تعمیر قطعات نیز می باشد.

در این بازارچه غول ها و برندهای معروف حوزه IT مثل سامسونگ، ال جی، کانون، توشیبا، دل، لونوو، اپل، سونی و غیره به عرضه محصولاتشان پرداخته اند. در ضمن مرکز خرید لوازم کامپیوتری در بانکوک دارای چند رستوران و کافه نیز می باشد و به این صورت گردشگران و مسافران در این رستوران می توانند انرژی لازم برای ادامه بازدیدشان را کسب کنند. در ادامه نیز با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید و در پایان سوالاتتان را با ما در میان بگذارید.

مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک؛ بازاری برای مشتاقان فناوری!

مرکز خرید لوازم کامپیوتری که در خود تایلند با عنوان پانتیپ پلازا Pantip Plaza نیز شناخته می شود، ی پاساژ خرید IT واقع در خیابان نیو فچابوری در منطقه راچاتوی شهر بانکوک می باشد. این مرکز خرید نیز به قدری بزرگ است که در شهرها و مناطق دیگر کشور تایلند نیز دارای شعبه است. از جمله فروشگاه های برند معروفی که در این مرکز خرید به عرضه محصولاتشان می پردازند می توان به کانون، سامسونگ، توشیبا، ال جی، لنوو، اپل، دل، اپسون، اینتا، اچ پی، ایسر، و غیره اشاره نمود. تصویری از ورودی مرکز خرید لوازم کامپیوتری را در زیر ملاحظه می کنید:

ورودی مرکز خرید لوازم کامپیوتری

فروشگاه های مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک ساختمانی دو طبقه در خیابان نیو فچابوری می باشد. این بازارچه دارای دو بخش اصلی است. بخش اول همان IT City می باشد که طبقه بالا را گرفته و بخش دوم Data IT می باشد که در طبقه همکف قرار دارد. در این مرکز خرید صدها فروشگاه بزرگ و کوچک وجود دارد که به طور تخصصی به فروش سخت افزار کامپیوتر، نرم افزار و خدمات پشتیبانی مثل تعمیر، اصلاحات، شبکه بندی، دسته دوم فروشی، لپ تاپ، مکینتوش و غیره می پردازند.

اما تمام فروشگاه های پانتیپ پلازا مربوط به IT نیست بلکه این مرکز خرید دارای چند رستوران در طبقه های اول و دوم این ساختمان می باشد که به عرضه غذاهایی تایلندی، دسرها و نیز انواع نوشیدنی ها می پردازند. بنابراین گردشگران و مسافران پس از بازدید و یا اصلا حین بازدیدشان می توانند سری به این رستوران ها زده و از خوردن غذاهای تایلندی و یا بین المللی لذت ببرند.

فروشگاه های مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

نو یا دسته دوم فروشی در مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

به دلیل گران شدن اغلب قطعات سخت افزاری کامپیوتر، خیلی از مشتریان به دنبال خرید قطعات دسته دوم هستند و در این مورد اگر مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک (پانتیپ پلازا) را انتخاب بکنند در واقع یک انتخاب درستی انجام داده اند. چرا که پانتیپ پلازا عرضه کننده کامپیوترهای نو و دسته دوم از تولید کنندگان عمده هستند. اما به جز کامپیوتر و قطعات آن همچنین مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک در فروش دوربین های دیجیتالی، چاپگرها، پلیرهای موسیقی و کنسول های گیم نیز وارد عمل شده است.

نو یا دسته دوم فروشی در مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

شرایط بازدید از مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

برای بازدید از مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک بایستی با آدرس، شرایط و نیز ساعت کاری این مرکز خرید آشنا شد. ابتداء از آدرس این مرکز خرید شروع می کنیم. همان طوری که از نام مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک نیز برمی آید، این بازار در شهر بانکوک، منطقه راچاتوی، خیابان نیو فچابوری واقع شده است. از همین رو نیز برای دسترسی به پانتیپ پلازا می توان از انواع وسایل نقلیه مثل ترن هوایی، تاکسی و اتوبوس های شهری استفاده کرد. بازدید از مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک برای همکان رایگان بوده و ضمنا مدت زمان توصیه شده جهت بازدید از آن نیز بین 2 الی 3 ساعت متغیر است. شما عزیزان از طرق مختلفی چه به صورت حضوری و چه مجازی می توانید با تیم مشاورین مجرب ما در مجموعه سفیران سروش سعادت تماس گرفته و سوالاتتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *