استرالیا

محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا

محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا

محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا یکی از جاذبه های توریستی این کشور است که به سبب اهمیت فرهنگی آن در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. گردشگران خارجی برای بازدید از این محوطه تاریخی بایستی مسافتی حدود 90 دقیقه ای از شهر هوبارت تا محل مذکور را طی کنند. کلا این محوطه شامل بیش از 30 بنای تاریخی و خرابه های تاریخی در مساحتی حدود 100 ایکر می باشد. معمولا بلیط این محوطه به مدت 2 روز متوالی معتبر بوده و شامل تور راهنما، کشتی سواری در بندر، دسترسی به گالری پورت آرتور، خانه موزه ها و باغ ها می باشد.

استرالیا بهشت گردشگران و جهانگردان خارجی است و همه ساله گردشگرانی از ایران نیز برای بازدید از انواع مکان های طبیعی و فرهنگی معروف جهان مثل خانه اپرای سیدنی، دیواره بزرگ مرجانی، اولورو، بوندای بیچ، پل بندرگاه سیدنی و غیره به این کشور سفر می کنند. مشاورین و کارشناسان مجموعه سفیران سفر علاوه بر آمادگی جهت معرفی این جاذبه های توریستی همچنین آمادگی دارند تا اطلاعات تکمیلی درباب اخذ ویزای توریستی استرالیا (ویزای سابکلاس 600) را نیز در اختیار شما قرار دهند.

درباره محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا

جاذبه تاریخی پورت آرتور در استرالیا یا The Port Arthur Historic Site یکی از جاذبه های پربازدید این کشور می باشد. این محوطه در واقع در قرون 18 و 19 میلادی یعنی زمان حاکمیت امپراطوری انگلستان بر استرالیا ندامتگاه مجرمین بوده است. بنایی که از بیش از 30 بنا، خرابه های تاریخی و خانه هایی دوره بازسازی تشکیل شده است که قدمت ساخت آنها به سال 1830 میلادی تا زمان تعطیلی آن در سال 1877 برمی گردد. تصاویری از محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا را در زیر مشاهده می کنید:

تصاویری از محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا

جالب است بدانید در طی همین دوره زمانی در حدود 12500 مجرم دوره محکومیتشان را در اینجا گذرانده اند و برای بسیاری زندگی در آن یک زندگی جهنمی بود. در حقیقت این جاذبه بخشی از جاذبه های مجرمین استرالیایی را تشکیل می دهد و در لیست میراث جهانی یونسکو (UNESCO) نیز به ثبت رسیده است. بنایی که بازمانده ای از دوران تامپراطوری بریتانیاست. پس محوطه تاریخی پورت آرتور شامل خود بندر پورت آرتور بوده و اکنون نمونه های برجامانده از جابجایی بزرگ مقیاس مجرمین و توسعه استعماری قدرت های اروپاییی از طریق حضور و نیز نیروی کار مجرمین می باشد.

درباره محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا

بخش های مختلف محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا

در این بخش ما به معرفی بخش های مختلف و جذاب محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا می پردازیم. بخش اول از این محوطه تاریخی مربوط به ندامتگاه 4 طبقه موسوم به Penitentiary می باشد که محل نگهداری حدود 484 مجرم بوده است. این ندامتگاه شامل 136 سلول مجزا و 348 خوابگاه دو نفره بوده است. تصویری از ندامتگاه محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا را مشاهده می کنید:

ندامتگاه محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا

بخش دوم بناهای مجرمین شامل 30 سازه ساخته شده برای این مجرمان و خرابه های برجامانده و چشم انداز نسبتا دست نخورده در مساحتی حدود 136 هکتار می باشد. در نهایت کلیسای واقع در مکان مرتفع این محوطه نیز نشان دهنده نقش محوی مذهب در اصلاح مجرمین می باشد. در زیر تصاویر ساختمان بناهای مجرمین (سمت راست) و کلیسای محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا (سمت چپ) را مشاهده می کنید:

بخش های مختلف محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا

ساعت کار و هزینه بازدید از محوطه تاریخی پورت آرتور

محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا یکی از جاذبه های توریستی این کشور است که سالیانه پذیرای گردشگرانی از چهار سوی دنیاست. این محوطه تاریخی روزانه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است. همان طوری که قبلا هم گفته شد این محوطه تاریخی دارای بناها و خرابه های متعددی استو از همین رو بهترین تایم بازدید از این محوطه حدود 3 تا 4 ساعت می باشد. ضمنا هزینه بلیط ورودی این محوطه از قرار ذیل می باشد:

بازدیدکننده هزینه به دلار
بزرگسالان 40$
کودکان 0$

ضمنا بلیط این محوطه تاریخی به مدت 2 روز متوالی معتبر بوده و شامل تور راهنما، کشتی سواری در بندر، دسترسی به گالری پورت آرتور، خانه موزه ها و باغ ها می باشد. در آخر ذکر این نکته هم ضروری است که محوطه تاریخی پورت آرتور در استرالیا در 60 کیلومتری جنوب شرقی هوبارت در آدرس تاسمانی 7182، پورت آرتور، بزرگراه آرتور 6973 قرار دارد.

ساعت کار و هزینه بازدید از محوطه تاریخی پورت آرتور

روش های مختلف مهاجرت به استرالیا چیست؟

روش اخذ ویزای توریستی استرالیا و سفر به این کشور فقط یکی از روش های متنوع برای مهاجرت به استرالیا است که به اخذ اقامت این کشور منجر نمی شود. متقاضیان برای اخذ اقامت استرالیا 2023 بایستی روش های دیگری از جمله کار، تحصیل و یا سرمایه گذاری در استرالیا را مدنظر خود قرار دهند. اما چگونه و با توجه به چه شرایطی می توان به اقامت استرالیا دست یافت؟ برای پاسخ به این سوال بایستی حتما با شرایط و الزامات هر یک از شیوه های مذکور آشنا شده و سپس برای اخذ ویزای مهاجرتی استرالیا اقدام نمود. گروه کارشناسان مجموعه سفیران سفر آمادگی کاملی برای راهنمایی متقاضیان محترم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *