پرتغال

غار بناگیل پرتغال

غار بناگیل پرتغال

غار بناگیل پرتغال در ساحلی به همین نام در نزدیکی لاگوآ قرار دارد و گردشگران بسیاری هر ساله از آن دیدن می نمایند. این غار که دارای یک حفره گرد و بزرگی در سقفش است که گردشگران در پایین دست غار می توانند از طریق این حفره منظره آسمان آبی را مشاهده کنند. این غار از بهترین جاذبه هایی است که شما در آلگریوه می توانید ببینید. غالبا گردشگران خارجی نیز همراه با تورهای راهنما و آنهم با استفاده از قایق و کایاک خودشان را به غار بناگیل رسانده و از دیدن این جاذبه توریستی لذت می برند. برای آشنایی هر چه بیشتر با غار بناگیل و جاذبه های اطراف آن با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت همراه باشید.

درباره غار بناگیل پرتغال چه می دانید؟

نمی توان از ساحل بناگیل در کشور پرتغال حرفی زد ولی سخنی درباره غار دیدنی بناگیل Benagil Cave که مردم محلی به آن آلگار دی بناگیل نگفت. همان طوری که در مطالب بالا نیز گفته شد، این غار شگفت انگیز که تصویری از آن را در زیر هم مشاهده می کنید در نزدیکی پرایا دی بناگیل (ساحل بناگیل) قرار دارد. اگر بخواهیم به نقطه دقیق آن اشاره کنیم بایستی بگوییم که این غار دقیقا در کنج سمت چپ ساحل بناگیل واقع شده است:

شرایط بازدید از غار بناگیل پرتغال

از داخل غار نیز شما می توانید از طریق حفره گردی که در سقف غار وجود دارد به نظاره آسمان آبی بنشینید. این حفره با عنوان چشم نیز شناخته می شود.

درباره غار بناگیل پرتغال

غار بناگیل بهانه ای برای عکاسی!

غار بناگیل بهترین سوژه عکاسی نیز محسوب می شود مکانی جذاب که در بین عکاسان خیلی محبوب و پر طرفدار است. از همین رو تصویر این غار را می توان بر روی کارت پستال های مختلف نیز مشاهده کرد. اما برای عکاسی از این غار شما بایستی وارد آلگار دی بناگیل (همان غار بناگیل) شوید و برای این کار نیز ناگزیرید تا از یکی از دو طاق این غار عبور کنید. از این گذشته دریای بیرون غار نیز مکان ایده آلی برای اسنورکل (غواصی) محسوب می شود. آب دریا در این نقطه به قدری شفاف و کریستالی است که شما به راحتی کف دریا و موجودات آبی موجود در آن را مشاهده می کنید. درباره اهمیت عار بناگیل نیز همین بس که بر طبق رتبه بندی روزنامه هوفینگتون پست، این غار جزء 10 غار زیبای جهان نیز به شمار می رود.

غار بناگیل بهانه ای برای عکاسی

معرفی تورهای راهنمای غار بناگیل پرتغال

در حال حاضر بهترین پیشنهاد و توصیه عملی به گردشگران در بازدید از ساحل و غار بناگیل همراهی با یکی از تورهای زیر می باشد:

تور غار بناگیل از پورتیمائو: این تور از بهترین و ارزانترین تورها جهت بازدید از غار بناگیل می باشد. هزینه تور مذکور نیز معمولا برای هر گردشگر از $32.30 (دلار) شروع می شود. در قالب همین تور شما می توانید از غار بناگیل که جز بهترین جاذبه های توریستی آگارو دیدن کنید. مدت زمان این تور در حدود 2 ساعت بوده و زبان راهنمای تور نیز پرتغالی، انگلیسی، فرانسوی و اسپانیا می باشد.

تور غار بناگیل از پورتیمائو

تور غار بناگیل از فارو: گردشگران برای رزرو این تور نیز ملزمند تا هزینه ای در حدود $58.34 (دلار) را پرداخت کنند. این تور از نوع تورهای ماجراجویانه بوده و به زبان های مختلف مثل انگلیسی، آلمانی، پرتغالی و اسپانیایی برگزار می شود. در ضمن در قالب این تور گردشگران می توانند به مدت 5 تا 6 ساعت از غار بناگیل و جاذبه های اطراف آن دیدن کنند.

تور غار بناگیل از فارو

تور قایق سواری ساحل مارینا و غارهای بناگیل از پورتیمائو: هزینه تور مذکور برای هر گردشگر خارجی از $30.76 (دلار) شروع می شود. تور مذکور توسط شرکت Seadventutre برگزار شده و شامل کشف ساحل زیبای آلگارو و لندمارک های جذاب این منطقه از جمله ساحل و غار بناگیل می باشد. مدت زمان تور مذکور نیز 2 ساعت بوده و گردشگران خودشان را بایستی برای یک قایق سواری مهیج آماده کنند.

تور قایق سواری ساحل مارینا و غارهای بناگیل از پورتیمائو

کشتی سواری 2.5 ساعته به غارهای بناگیل از پورتمائو: از جمله تورهای مهیج که هزینه همراهی با آن نیز از $30.76 (دلار) شروع می شود. اگر مایل به تفریح و هیجان در ساحل بناگیل هستید پس توصیه می شود حتما با تور مذکور همراه شوید. تور مذکور توسط شرکت Manguito برگزار شده و مدت زمان برگزاری تور مذکور نیز تا 2.5 می باشد.

کشتی سواری 2.5 ساعته به غارهای بناگیل از پورتمائو

تماشای مناظر ساحلی و تور کامل غارهای بناگیل: هزینه تور مذکور نیز برای هر گردشگر از $25.46 (دلار) شروع می شود. توری که محدود به یک گروه کوچک بوده و از امتیازات آن هم راهنمای تور مجرب و مسلط به زبان های مختلف می باشد.

تماشای مناظر ساحلی و تور کامل غارهای بناگیل

شرایط بازدید از غار بناگیل پرتغال

همانند ساحل بناگیل، گردشگران و جهانگردان به صورت همه روزه و آنهم از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می توانند از غار بناگیل دیدن کنند. اما سوال اینجاست که آنها چگونه می توانند خودشان را به غار بناگیل برسانند؟ ابتداء بایستی بدانید که غار بناگیل در فاصله نزدیکی از شهر لاگوآ از منطقه آلگارو قرار دارد و برای دسترسی به آن بایستی به آدرس CM1145, 8400 Lagoa, Portugal سفر کرد.

در شرایط کنونی نیز بهترین شیوه برای رسیدن به غار بناگیل نیز استفاده از خودرو می باشد. لازم است بدانید که ساحل و غار بناگیل در فاصله 6.2 کیلومتری از شهر لاگوآ قرار داشته و از همین روگردشگران این فاصله را با خودرو شخصی می توانند در عرض 10 تا 15 دقیقه طی کنند. پرتغال کشوری مملو از سواحل و جزایر زیباست. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جاذبه های کشور پرتغال هستید پس به مقالات مربوطه در سایت سفیران سفر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *