استرالیا

شهر کاکتوس در استرالیا

شهر کاکتوس در استرالیا

شهر کاکتوس در استرالیا یکی از جاذبه های فانتزی و دوست داشتنی مخصوصا برای طبیعت دوستان و عاشقان اکوتوریسم می باشد. این مجموعه زیبا و به یاد ماندنی با مساحتی بالغ بر 10 ایکر مشتمل بر 4000 گونه ساکولنت و کاکتوس می باشد که از اقصی نقاط جهان جمع آوری شده است. این مجموعه در واقع یک کلکسیون شخصی و متعلق به خانواده هال می باشد که در حوالی شهر ملبورن استرالیا قرار دارد. مجموعه ای زیبا و به یادماندنی از انواع کاکتوس ها که همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 5 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است.

روش های مهاجرت به استرالیا 2023 نه تنها از طریق سفر بلکه از طریق قانونی مختلفی مثل کار، سرمایه گذاری، ازدواج و نیز تحصیل امکان پذیر است. منتها تنها تفاوت این روش ها در شرایط و ضوابط هر یک و نیز مدت اقامت آنهاست. شما سروران گرامی می توانید با کسب مشاوره های تخصصی از گروه مشاورین مجرب مجموعه سفیران سفر در جریان شرایط اخذ کلیه ویزاهای کشور استرالیا قرار گیرید.

درباره شهر کاکتوس در استرالیا

شهر کاکتوس تجربه منحصر بفردی را در استرالیا ارائه می کند. این مجموعه با بیش از 4000 گونه کاکتوس و ساکولنت از سراسر جهان سفر به یاد ماندنی و جالبی را برای گردشگران فراهم می کند. مجموعه ای که بزرگترین کلکسیون کاکتوس در کشور استرالیا می باشد. این باغ منحصر بفرد 10 ایکری با هشت مسیر متفاوت شما را به بخش های مختلفی از شهر کاکتوس راهنمائی می کند. در این شهر کاکتوسی انواع کاکتوس و ساکولنت از اقصی نقاط جهان مثلا از ایالات متحده و مکزیک را نیز می توان مشاهده کرد. نماهایی زیبا و دیدنی از شهر کاکتوس استرالیا را در زیر مشاهده می کنید:

نماهایی زیبا و دیدنی از شهر کاکتوس استرالیا

شهر کاکتوسی باغ خانوادگی هال در استرالیا

زمانی که کشاورز جان هال کلکسیون کاکتوس خودش را به پسرش جیم هال در سال 1979 می فروخت هرگز نمی دانست و تصور هم نمی کرد که گیاهان موجود در پس زمینه عکس های عروسی چینی کاکتوس های باغ او باشند. اما بعد از 40 سال این مجموعه به دست خانواده هال در مساحتی بیش از 8 ایکر توسعه یافت و به شهر کاکتوس در استرالیا تبدیل شد. شهری که سالانه هزاران گردشگر و طبیعت دوست را از سراسر جهان برای اهداف زیر به ملبورن استرالیا می کشاند:

  • بازدید از گونه های مختلف کاکتوس و ساکولنت
  • ملاقات خانواده هال (جیم، جولی و جان هال)
  • سفر به یادماندنی در شهر کاکتوسی
  • چشیدن مزه کیک و بستنی کاکتوسی در شهر کاکتوس

شهر کاکتوسی باغ خانوادگی هال در استرالیا

شهر کاکتوس در استرالیا؛ تجربه ای متفاوت!

اگر شما نیز خواستار تجربه چیزی خارج از این جهان هستید، پس حتما باید از شهر کاکتوس در استرالیا دیدن کنید. شهر کاکتوس یا Cactus Country چشم انداز بیابانی استرالیایی مثل سایر بیابان های این کشور نیست. چراکه این بیابان مملو از انواع و اقسام کاکتوس است. بیابانی که گردشگران را از سراسر جهان برای دیدن باغ ها و لذت بردن از شکوفه ها، اشکال عجیب و غریب و اندازه های مختلف کاکتوس ها بسوی خود جذب می کند. آیا می دانید که در این مجموعه حدود 4000 نوع کاکتوس و ساکولنت وجود دارد؟ نمایی جالب از شهر کاکتوس را در زیر مشاهده می کنید:

نمایی جالب از شهر کاکتوس

شهر کاکتوس بهترین جا برای پیاده روی و عکاسی از طبیعت خاص استرالیا نیز می باشد. چرا که شما در این مجموعه به مساحت 10 ایکر می توانید سفر ماجراجویانه خود را شروع کنید و از شگفتی های طبیعت جذاب استرالیا لذت ببرید. کلا برای سیاحت و گشت و گذار در شهر کاکتوس در استرالیا شما 8 مسیر را پیش روی خودتان خواهید داشت. پس از کمی سیاحت در این شهر کاکتوسی و برایرفع خستگی جسم و روح خود، شهر کاکتوس به شما یکسری مواد نیرو زا شامل موارد زیر را پیشنهاد می کند:

کیک کاکتوسی

کیک کاکتوسی

بستنی کاکتوسی

بستنی کاکتوسی

عسل جمع آوری شده از کندوهای محلی

عسل جمع آوری شده از کندوهای محلی

ساعات کار و هزینه بلیط شهر کاکتوس در استرالیا

همان طوری که در مطالب پیشین هم گفته شد، شهر کاکتوس در ملبورن استرالیا واقع شده است. معمولا شهر کاکتوس در استرالیا به جز ایام تعطیلات در دیگر ایام سال به روی بازدیدکنندگان باز است. ساعات کار این مجموعه نیز معمولا از 10 صبح تا 5 عصر می باشد. اما موضوع دیگر در رابطه با بازدید از شهر کاکتوس در استرالیا هزینه بلیط ورودی این مجموعه می باشد که برای طیف های مختلف سنی متفاوت است. معمولا هزینه بلیط بزرگسالان از 7.50$ (دلار) تا 17.50$ (دلار) و برای کودکان سنین 5 تا 15 سال نیز حدود 7.50$ (دلار) متغیر است. بر اساس قوانین این مجموعه، بلیط های خانوادگی برای دو یا چند کودک و 2 بزرگسال نیز حدود 50$ (دلار) می باشد. ضمنا کودکان سنین 0 تا 4 سال می توانند بصورت رایگان وارد سهر کاکتوس شوند.

ساعات کار و هزینه بلیط شهر کاکتوس در استرالیا

هزینه حمل و نقل در استرالیا

معمولا در استرالیا هزینه حمل و نقل با تاکسی بسیار بیشتر از هزینه حمل و نقل با ناوگان عمومی است. به طور متوسط هزینه حمل و نقل روزانه هر گردشگر در استرالیا حدود $37 (دلار) می باشد. این هزینه شامل استفاده از تاکسی، اتوبوس های محلی، مترو و غیره می باشد. متوسط قیمت حمل و نقل در استرالیا در جدول زیر لیست شده است. اینها قیمت های واقعی است که می تواند مظنه ای برای اطلاع شما از قیمت حمل و نقل در کشور استرالیا باشد. اما به هر ترتیب هزینه های شما غالبا به سبک مسافرتی خود شما بستگی دارد. قیمت ها از این قرار است:

هزینه حمل و نقل در استرالیا

در کل برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار سه استریم یا مسیر ویزایی شامل ویزای مهارتی مستقل (سابکلاس 189)، ویزای مهارتی اسپانسردار (سابکلاس 190) و ویزای منطقه ای (سابکلاس 489) وجود دارد. از بین این ویزاها نیز فقط سابکلاس 189 به دریافت اقامت دائم استرالیا (PR) منجر می گردد. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباب معیارها/ فاکتورهای امتیاز بندی این نوع ویزا و حدنصاب لازم برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای 189 از کشور استرالیا می توانید از خدمات مشاوره مجموعه سفیران سفر بهره گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *