تایلند

ساحل چوئنگ مون تایلند

ساحل چوئنگ مون تایلند

ساحل چوئنگ مون تایلند یک ساحل زیبا اما شلوغ در جزیره کو ساموی به طول 5 کیلومتر بوده و به خاطر ماسه های سفید رنگ و آب های کریستالی معروف است. گردشگران در این ساحل علاوه بر لذت بردن از انواع تفریحات و ورزش های آبی می توانند از زندگی شبانه فعال و پر جنب و جوش نیز برخوردار شوند. چرا که در خط ساحلی مذکور می توان انواع و اقسام بارها و رستوران های محلی و بین المللی را یافت. در کل این ساحل به خاطر محیط شاد و جذابی که دارد مناسب تمام اعضای خانواده است.

شنا، اسنورکل، جت اسکی، کایاک، قایق سواری و انواع ورزش های آبی و ساحلی از جمله تفریحات گردشگران در چوئنگ مون است. منتها نکته بسیار مهم در سفر به این ساحل تایلندی توجه به زمان سفر است. چرا که هر زمانی برای انجام این سفر مناسب نیست و در کل هم از نظر دمایی و هم به لحاظ شاخص بارش ماه های فوریه، مارچ، آوریل، می، جولای و آگوست بهترین زمان ممکن برای سفر به چوئنگ مون است. سایت سفیران سفر مفتخر است با ارایه کاملترین و به روزترین اطلاعات مسافرتی و گردشگری در خدمت دوستداران و طرفداران سفر باشد.

ساحل چوئنگ مون، ساحل ماسه سفید تایلند

جزیره سامویی Samui مقصد ایده آل گردشگران ساحل دوست تایلند به شمار می رود. در واقع این جزیره متشکل از چندین ساحل زیبا است که یکی از آنها ساحل چوئنگ Chaweng Beach است. ساحلی به طول تقریبی 5 کیلومتر که بیشتر از هر چیزی به خاطر ماسه های پودری سفید رنگ و نرمی که دارد و نیز آب های تمیزش معروف است. ساحلی که در آن نه تنها انواع مختلف تفریحات و سرگرمی در انتظار گردشگران است بلکه همچنین این ساحل به دلیل داشتن بارها، کافه ها و رستوران های مختلفی که دارد از بهترین سواحل سامویی برای زندگی شبانه یا تایت لایف است!

ساحل چوئنگ مون، ساحل ماسه سفید تایلند

جاذبه های تفریحی ساحل چوئنگ مون تایلند

ساحل چوئنگ مون تایلند مناسب و ایده آل کسانی است که مایلند تعطیلاتشان را در کنار یکی از سواحل زیبای تایلند سپری کنند. ساحلی که در هنگام روز با انواع مختلف تفریحات و سرگرمی ها و در طول شب نیز با زندگی شبانه فعال و پویا از گردشگران پذیرایی می کند. از جمله جاذبه های تفریحی مهم و قابل ذکر در این ساحل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

شنا

شنا در ساحل چوئنگ مون تایلند

حمام آفتاب

حمام آفتاب در ساحل چوئنگ مون تایلند

غواصی (اسنورکل)

غواصی در ساحل چوئنگ مون تایلند

جت اسکی

جت اسکی در ساحل چوئنگ مون تایلند

دیگر ورزش های آبی مثل فوتبال، والیبال ساحلی، آب بازی و غیره

ورزش های آبی در ساحل چوئنگ مون تایلند

بهترین بخش ساحل چوئنگ مون چیست؟

ساحل چوئنگ مون یکی از طولانی ترین سواحل موجود در جزیره ساموی می باشد. با اینکه هر بخشی از این ساحل به طور بالقوه ای می تواند جذاب و هیجان آور باشد. ولی غالبا بخش های جنوبی و میانی چوئنگ مون که دارای آب های عمیق تری هستند بهترین جاهای این ساحل برای شنا، آب تنی و نیز انجام انواع ورزش های آبی است. اما منتها الیه شمالی ساحل چوئنگ مون به خاطر داشتن آب های سطحی و کم عمق ایده آل کودکان است.

بهترین بخش ساحل چوئنگ مون

پس گر احساس می کنید که نیاز به آرامش و ریلکس شدن دارید، توصیه می شود سری به منتها الیه جنوبی چوئنگ بزنید. در ینجا می توان بخش کوچک و مجزایی از ساحل را یافت که دارای شلوغی کمتری است و با عنوان چوئنگ نوی Chaweng Noi شناخته می شود.

مراکز ماساژ در ساحل چوئنگ مون

یکی از جاذبه های ساحل چوئنگ مون وجود مراکز ماساژ در این ساحل است. که در بین گردشگران خارجی نیز طرفداران زیادی دارد. معمولا در این مراکز ماساژورهای حرفه ای تایلند حضور دارند که خدمات ماساژ خوب و رضایت بخشی هم برای گردشگران فراهم کرده و خستگی را از تن آنها به در می کنند. اکثر ماساژورهای ساحل چوئنگ مون نیز به فوت و فن ماساژ تایلندی و ماساژ با روغن آشنا هستند. منتها بد نیست بدانید که شلوغ ترین تایم برای ماساژ ساحلی ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر است. برای همین نیز جهت استفاده از خدمات ماساژ در ساحل چوئنگ مون، توصیه می شود از قبل حتما رزرو کنید.

مراکز ماساژ در ساحل چوئنگ مون

نحوه دسترسی به ساحل چوئنگ مون در تایلند

ساحل چوئنگ مون به صورت 24 ساعته در اختیار گردشگران قرار دارد و ورود به این ساحل برای همگان رایگان است. نزدیکترین شهر به این ساحل، شهر چوئنگ Chaweng است که بزرگترین و شلوغ ترین شهر کو ساموی محسوب می شود. بنابراین اگر مایلید که از ساحل چوئنگ مون دیدن کنید بایستی خودتان را به شهر چوئنگ در کو ساموی تایلند برسانید. همان طوری که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید، فاصله بین بانگوک تا شهر چوئنگ با خودرو شخصی نیز حدود 762 کیلومتر است که این مسافت را می توان در عرض 13 ساعت طی کرد:

نحوه دسترسی به ساحل چوئنگ مون در تایلند

بهترین زمان برای بازدید از ساحل چوئنگ مون تایلند

مطمئنا بازدید از سواحل و جزایر زیبای تایلند از جمله ساحل چوئنگ در صدر لیست گردشگران و مسافران خارجی قرار دارد. منتها قبل از اقدام به سفر به مقصد این ساحل زیبا بایستی بدانید که بهترین زمان سفر به ساحل چوئنگ مون چه زمانی است. با وجود اینکه در هر زمانی از سال می توان از ساحل چوئنگ مون تایلند دیدن کرد ولی بهترین زمان برای سفر به این ساحل شامل ماه های فوریه، مارچ، آوریل، می، جولای و آگوست است. همان طوری که در جدول زیر هم ملاحظه می شود، نوامبر بارانی ترین ماه در ساحل چوئنگ مون محسوب می شود:

بهترین زمان برای بازدید از ساحل چوئنگ مون تایلند

تیم کارشناسان مجموعه سفیران سروش سعادت با دانش کافی و تجربه چندین ساله در امر سفر و مسافرت آماده کمک به هموطنان در برنامه ریزی برای انجام سفرشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *