استرالیا

ساحل نینگالو در استرالیا

ساحل نینگالو در استرالیا

ساحل نینگالو در استرالیا یک جزیره مرجانی بسیار زیبا و خوش منظره ای است که برای پیک نیک خانوادگی از بهترین نقاط این کشور محسوب می شود. این ساحل در 1200 کیلومتری شمال شهر پرس استرالیا قرار داشته و عمدتا نیز به خاطر تپه های مرجانی موسوم به نینگالو ریف معروف است. جالب است بدانید که این تپه مرجانی در لیست میراث جهانی یونسکو (UNESCO) نیز به ثبت رسیده است. گردشگران علاوه بر شنا در آب های کم عمق این ساحل همچنین می توانند به تماشای گله های وال گوژپشت و لاک پشت های غول پیکر، سفره ماهی ها نیز بنشینند.

استرالیا از جمله معدود کشورهای جهان می باشد که همه نوع جاذبه توریستی و گردشگری را در آن می توان مشاهده کرد. علاوه بر این استرالیا یک کشور پیشرفته و مدرن با اقتصادی کاملا صنعتی و نیز سطح استاندارد زندگی بالا می باشد. تمامی این عوامل باعث جذابیت بیشتر استرالیا برای گردشگران و سایر مهاجران خارجی می شود. برای تکمیل اطلاعات توریستی و مسافرتی خود درباره هر کشوری که دوست دارید حتما با مجموعه سفیران سفر در تماس باشید.

درباره ساحل نینگالو در استرالیا

درباره ساحل نینگالو در استرالیا

ساحل نینگالو در استرالیا Ningaloo Beach یکی از سواحل توریستی و فوق العاده جذاب در کشور استرالیا می باشد. ساحلی که در فاصله 1200 کیلومتری از شهر پرس قرار دارد. همه ساله این ساحل با ازدحام گردشگرانی از سراسر جهان روبه رو می شود. به همین دلیل نیز این ساحل مرجانی به مکان ایده آلی برای شنا همراه با تماشای وال های گوژپشت، لاک پشت های غول پیکر در طول مهاجرتشان تبدیل می شود. اما درباره زیبایی های ساحل نیناگالو در استرالیا هر چه بگوییم کم است و حقیقتا شنیدن کی بود مانند دیدن! از مهمترین جاذبه های دیدنی این ساحل می توان به ریف و جنگل مرجانی و نیز شن های سفید و آب کریستالی و بسیار شفاف آن برای شنا و قایق سواری اشاره نمود. در تصویر زیر می توان نمایی از ساحل نینگالو در استرالیا را مشاهده کرد:

درباره ساحل نینگالو در استرالیا

تفریحات گردشگران در ساحل نینگالو در استرالیا

در ساحل نینگالو استرالیا گزینه های تفریحی زیادی برای گردشگران وجود دارد. یکی از مهمترین فعالیت های تفریحی گردشگران خارجی در ساحل نینگالو در استرالیا پیاده روی در کنار این ساحل رمانتیک است. از دیگر تفریحات جذاب گردشگران در ساحل نینگالو می توان به شنا، قایق سواری، کشتی سواری، ماهیگیری، دوچرخه سواری و انواع دیگری از تفریحات آبی اشاره نمود. اما گذشته از این فعالیت های تفریحی در ساحل نینگالو همچنین می توان به همراه تورهای راهنما لاک پشت ها و نهنگ های گوژ پشت را نیز از نزدیک تماشا کرد. ما در ادامه همین مقاله به معرفی کارهایی می پردازیم که گردشگران می توانند در ساحل نینگالو انجام داده و از تعطیلات خود لذت ببرند.

تفریحات گردشگران در ساحل نینگالو در استرالیا

کارهایی که می توان در ساحل نینگالو استرالیا انجام داد؟

اکنون با هم به مرور فعالیت هایی که گردشگران در این ساحل می توانند انجام دهند می پردازیم:

تور مسافرت با قایق ته شیشه ای: حقیقتا سفر با این قایق جذابیت های خاص خود را دارد چرا که گردشگران از این طریق می توانند موجودات زیرآبی را هم مشاهده کنند.

تور مسافرت با قایق ته شیشه ای در ساحل نینگالو استرالیا

شنا بات بزرگترین ماهی جهان: بین ماه های مارس و جولای هر سال، ریف نینگالو بهترین مکان در جهان برای دیدن کوسه وال ها می باشد. پس باید از قایق به بیرون پرید و با این موجودات غول پیکر بی آزار چشم به چشم شد.

بزرگترین ماهی جهان در ساحل نینگالو استرالیا

ملحق شدن به تور کایاک یا تور غواصی: غواصی در باغ های مرجانی و دیدن ماهی نمو و یا کوسه های ریف یا کایاک سواری در ساحل نینگالو استرالیا همواره از بهترین تفریحات گردشگران خارجی محسوب می شود.

تور غواصی در ساحل نینگالو استرالیا

تماشا یا شنا با وال های گوژپشت: همه ساله بین ماه های جولای و اکتبر در حدود 40000 وال گوژ پشتدر مسیر مهاجرتشان به جنوب از ساحل نینگالو عبور می کنند. معمولا گردشگران خارجی به همراه شناگران مجوز دار استرالیایی می توانند در کنار این وال ها شنا کرده و لحظات فراموش نشدنی از خود ثبت کنند.

شنا با وال های گوژپشت در ساحل نینگالو استرالیا

تلاش برای گرفتن ماهیان پرنده در ساحل نینگالو: ماهی پرنده فقط مخصوص آب شیرین نبوده بلکه این ماهیان را می توان در آب های شور ساحل نینگالو نیز به دام انداخت. اما برای این منظور متقاضیان ابتداء بایستی مجوز ماهیگیری خود را اخذ نموده و سپس به ریف نینگالو بیایند.

تلاش برای گرفتن ماهیان پرنده در ساحل نینگالو استرالیا

گشت و گذار در دهانه رودخانه یاردیه: گردشگران از طریق تورهای مخصوصی و با استفاده از کشتی مسافربری می توانند وارد رودخانه یاردیه شده و علاوه بر دیدن طبیعت و حیات وحش منطقه همچنین درباره تاریخ اروپاییان محلی و مردم بومی نیز بیشتر بدانند.

گشت و گذار در دهانه رودخانه یاردیه در ساحل نینگالو استرالیا

آسانترین شیوه مهاجرت به استرالیا چیست؟

اما پس از معرفی جاذبه های توریستی کشور استرالیا و اطلاع از سطح استاندارد زندگی در این کشور مرفه شاید این سوال برای شما نیز مطرح شود که برترین شیوه برای مهاجرت به استرالیا چیست؟ از نظر آسانی و سهولت شاید مهاجرت تحصیلی به استرالیا برترین شیوه حال حاضر بمنظور مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت این کشور باشد. چرا که دانشجویان از این طریق علاوه بر اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و ادامه تحصیل در کیفی ترین و بهترین دانشگاه های دنیا همچنین می توانند در این کشور به کار دانشجویی و ارتقا رزومه (CV) خود پرداخته و پس از اتمام تحصیلاتشان نیز با اخذ ویزای اقامت پس از تحصیل (با حداکثر اعتبار 18 ماهه) به جستجو کار در استرالیا مشغول شوند. پس یکبار دیگر مشخصات دو ویزای دانشجویی در استرالیا را باهم مرور می کنیم:

نوع ویزا سابکلاس امتیاز
ویزای دانشجویی استرالیا سابکلاس 500 تحصیل و نیز انجام کار دانشجویی تا 40 ساعت در دو هفته
ویزای اقامت پس از تحصیل سابکلاس 485 اقامت 18 ماهه بمنظور کاریابی و سپس تبدیل اقامت تحصیلی به کاری

عزیزان برای کسب اطلاعات جامع پیرامون شرایط سفر به استرالیا نیز میتوانند با مشاورین مجرب ما در مجموعه سفیران سفر در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *