پرتغال

ساحل مارتین هال در پرتغال

ساحل مارتین هال در پرتغال

ساحل مارتین هال در پرتغال ساحلی جذاب هم برای تفریح و هم استراحت محسوب می شود. این ساحل در شرق شهر ساگرس واقع شده است و به عنوان یکی از بزرگترین سواحل منطقه نیز محسوب می شود. ساحلی که با جزایر کوچک جلوی ساحل معروف است. گردشگران با استفاده از قایق می توانند از این جزایر دیدن کنند. علاوه بر این ساحل مارتین هال برای سورفینگ (موجسواری)، شنا، پیاده روی و دیگر تفریحات آبی نیز یک ساحل ایده آلی به حساب می آید. برای اطلاع از جزییات بیشتر در خصوص ساحل مارتین هال پرتغال با ما در مجموعه سفیران سفر در تماس باشید.

درباره ساحل مارتین هال در پرتغال

ساحل مارتین هال پرتغال یا Paria do Martinhal یک ساحل ماسه ای بزرگ است که در حومه شهر ساگرس قرار دارد. در واقع فاصله این ساحل تا شهر در حدود 2 کیلومتر است. از همین رو با پیاده روی حدود 25 دقیقه ای می توان از ساگرس به ساحل مارتین هال رسید. ساحلی که غالبا خلوت است. از این گذشته در بین انواع سواحل کشور پرتغال، ساحل مارتین هال یک ساحل کم عمقی نیز محسوب می شود. این ساحل با ماسه های سفید، ریز و نرمی که دارد، یک ساحل بزرگ به طول 650 متر می باشد.

درباره ساحل مارتین هال در پرتغال

ساحل مارتین هال پرتغال؛ یک ساحل خانوادگی در پرتغال

واقعیت این است که کشور پرتغال سواحل زیادی رو به اقیانوس اطلس دارد. اما از بین این سواحل ساحل مارتین هال بیشتر از بقیه سواحل مورد توجه خانواده ها قرار دارد. مخصوصا اینکه خانواده ها در فصل تابستان به این ساحل سفر می کنند تا همه اعضای خانواده بتواند از این سفر لذت ببرند. از دلایل این امر نیز می توان به چشم اندازهای ساحلی زیبا، ساحل وسیع با آب های شفاف و ذلال، آب های کم عمق، وجود هتل و استراحتگاه ساحلی مارتین هال، تپه های شنی و نیز امکان انجام انواع ورزش های آبی یا واتر اسپورتز اشاره نمود.

ساحل مارتین هال پرتغال؛ یک ساحل خانوادگی در پرتغال

تفریحات ساحل مارتین هال در پرتغال

در اینکه ساحل مارتین هال یکی از معروفترین و زیباترین سواحل کشور پرتغال و حتی جنوب اروپاست شکی نیست. ساحلی که به دلیل شرایط ایده آلش برای تفریح و استراحت و نیز زیرساخت ها و امکانات رفاهی اش معروف است. از همین رو نیز گردشگران خارجی با دو هدف مشخص ساحل مارتین هال را برای سفرشان انتخاب می کنند. اولا آنها در این ساحل بتوانند به استراحت پرداخته و ثانیا آنها بتوانند در ساحل مارتین هال به انواع تفریحات و ورزش های آبی همانند شنا، قایقرانی، سورفینگ، پیاده روی ساحلی و غیره بپردازند.

تفریحات ساحل مارتین هال در پرتغال

نزدیکترین هتل ها به ساحل مارتین هال پرتغال

همان طوری که در مطالب قبلی نیز گفته شد، یکی از مهمترین دلایل انتخاب ساحل مارتین هال توسط گردشگران خارجی به واسطه وجود امکانات رفاهی متنوع در این ساحل می باشد. از همین رو نیز از نزدیکترین هتل ها به این ساحل می توان به هتل های زیر اشاره کرد:

  • ویلا بلو ساگرس ای (0.16 مایلی)
  • هتل و استراحتگاه ساحلی مارتین هال ساگرس (0.32 مایل): یک هتل 5 ستاره مشرف بر ساحل مارتین هال که دارای اتاق های زیبا و چندین ویلا با یک تراس خصوصی است. از دیگر امکانات این هتل می توان به 5 استخر شنا، 3 رستوران و حتی یک زمین تنیس اشاره کرد.
  • ساگرس تایم آپارتامنتوس (0.70 مایل): این آپارتمان ها در مرکز ساگرس هر آنچیزی که شما برای یک تعطیلات ایده آل نیاز دارید را دارند. این آپارتمان ها یکی از آپارتمان های درجه یک در این منطقه هستند.
  • هتل ممو بالیرا (0.63 مایل): یک هتل 4 ستاره که با پای پیاده از ساحل مارتین هال حدود 5 دقیقه راه است. این هتل دارای یک رستوران مدیترانه ای خوب بوده و اتاق هایی با ویو دریایی یا ویو باغ را به مسافران و گردشگران ارائه می کند.
  • مهمانپذیر آلگاروه سورف (0.75 میل)

نزدیکترین هتل ها به ساحل مارتین هال پرتغال

نزدیکترین رستوران ها به ساحل مارتین هال پرتغال

کلا دو تا رستوران هستند که به ساحل مارتین هال خیلی نزدیک هستند و بقیه رستوران ها با این ساحل کمی فاصله دارند. ولی در حالت کلی از بهترین رستوران های ساحل مارتین هال می توان به رستوران های زیر اشاره کرد:

  • نورتادا: این رستوران نزدیک ساحل قرار دارد و با غذاهای دریایی خوشمزه و خوش طعم و نیز یک ویوی خیره کننده از گردشگران استقبال می کند.
  • رستوران مارتین هال: این بار ساحلی متخصص سرو ماهی تازه است و در نزدیکی بخش شرقی ساحل مارتین هال قراردارد. خدمات عالی و محیط دوستانه از جمله مزایای این رستوران می باشد.
  • رستوران آس دوناس: رستورانی که فقط چند دقیقه ای با ساحل مارتین هال فاصله دارد. این ساحل دارای ویو شگفت انگیز رو به ساحل و اطرافش دارد. به همین دلیل نیز دوناس یک رستوران ایده آلی برای صرف ناهار در ساحل مارتین هال پرتغال به حساب می آید.

نزدیکترین رستوران ها به ساحل مارتین هال پرتغال

نحوه دسترسی به ساحل مارتین هال در پرتغال

آسانترین شیوه جهت جابجایی و رسیدن به یک مقصدی در آلگاروه با استفاده از خودرو می باشد و اگر شما خودرو ندارید پس حتما یک خودرویی را اجاره کنید. اما برای دسترسی به ساحل مارتین هال شما بایستی در جاده اصلی N268 حرکت کنید. در همین جاده تابلوهای راهنمایی وجود دارد که نشانگر جاده به سمت ساحل می باشد. در غیر این صورت در GPS اتان بایستی آدرس Quinta do Martinhal, Sagres, Portugal را پیدا کنید.

نحوه دسترسی به ساحل مارتین هال در پرتغال

در نزدیکی ساحل مارتین هال نیز پارکینگ های زیادی وجود دارد که همگی آنها نیز رایگان هستند. در ضمن اگر بخواهید تا این ساحل پیاده روی کنید به شما توصیه می شود که پیاده روی اتان را از شهر ساگرس شروع کنید که تا خود ساحل مارتین هال 25 دقیقه است. به منظور آشنایی با لیست بهترین سواحل کشور پرتغال و نیز اطلاع از شرایط سال 2024 برای سفر به پرتغال با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *