پرتغال

ساحل فالسیا در پرتغال

ساحل فالسیا در پرتغال

ساحل فالسیا در پرتغال یا به زبان پرتغالی ها پرایا دا فالسیا ساحلی به طول بیش از 6 کیلومتر می باشد که گردشگران بسیاری دارد. این ساحل از ویلامورا در شرق تا اولهوس دی آگوا (نزدیک آلبوفیرا) کشیده شده است. ساحلی جذاب با ماسه های طلایی رنگ و یک آب و هوای فوق العاده و به همین دلیل نیز این ساحل یکی از زیباترین سواحل آلکارو پرتغال شناخته می شود. در این ساحل هر نوع امکانات تفریحی و یا رفاهی نیز که بخواهید وجود دارد. از جمله این امکانات می توان به تخت و سایه بان، واتر اسپورتز یا ورزش های آبی، رستوران و بار اشاره نمود. در ادامه همین مطالب نیز تیم کارشناسان سایت سفیران سفر شما را با جذابیت های و شرایط سفر به این ساحل جذاب آشنا خواهند کرد.

ساحل فالسیا از سواحل زیبای آلگارو پرتغال

از نظر جغرافیایی، ساحل فالسیا Falesia Beach ساحلی در آلبوفریای منطقه آلگارو در جنوب کشور پرتغال است. ساحلی که دارای یک صخره قرمز رنگ است که در ساحل بارانکو داس بلهاروکاس شروع شده و تا ویلامورا نیز ادامه می یابد. ساحلی با ماسه های طلایی رنگ به طول حدودا 8 کیلومتر که از اولهوس دی آگوآ در غرب تا ویلامورا در شرق ادامه می یابد. از امتیازات ساحل فالسیا نیز این است که ساحل مذکور در توریستی ترین بخش آلگارو قرار دارد. از این گذشته وجود امکانات رفاهی و تفریحی مختلف در همین ساحل آن را به مقصد درجه یک گردشگران آلگارو تیبدیل کرده است.

ساحل فالسیا از سواحل زیبای آلگارو

اغلب گردشگرانی هم که به ساحل فالسیا سفر می کنند تمایل دارند تا در اطراف سه نقطه اصلی به استراحت و تفریح بپردارند. اینها شامل اولهوس دی آگوا، ویلامورا و آکوتیاس می باشد. از این گذشته اغلب این گردشگران نیز معمولا در فصل تابستان به ساحل فالسیا در پرتغال سفر می کنند.

درباره اکولوژی ساحل فالسیا در پرتغال

همان طوری که گفته شد، ساحل فالسیا یکی از سواحل یزرگ موجود در منطقه آگارو پرتغال است که با صخره رسی یکپارچه و ماسه های طلایی اش شناخته می شود. صخره ای که در ساحل بارانکو داس بلهاروکاس شروع شده و تا ویلامورا نیز ادامه می یابد. خود این صخره محصول و نتیجه مستقیم عامل فرسایش آبی است. علاوه بر این از دیگر چشم اندازهای ساحل فالسیا می توان به تپه های شنی کوچک اشاره کرد که محل رشد برخی گیاهان ساحلی از جمله نرکس زرد دریایی، گل شیپوری دریایی و شاسترسون یا عود قرمز می باشد.

درباره اکولوژی ساحل فالسیا

از این گذشته ساحل فالسیا در زمان های خاصی از ساحل نیز میزبان برخی موجودات مثل پرندگان مهاجر و نیز لاک پشت های دریایی نیز می باشد. که اغلب برای استراحت و تخم گذاری این ساحل را انتخاب می کنند.

جاذبه های تفریحی ساحل فالسیا پرتغال چیست؟

ساحل فالسیا از جمله سواحل دنج و آرامش بخش در کنار اقیانوس اطلس می باشد. ساحلی که با ماسه های طلایی رنگ، آب کریستالی و شفاف و نیز یک آب و هوای ملایم و ایده آل معروف است. به همین دلیل نیز گردشگران داخلی و خارجی برای گذران یک روز تعطیلی معمولا این ساحل را انتخاب می کنند. بنابراین آنها علاوه بر استراحت و حمام آفتاب در کنار ساحل فالسیا همچنین می توانند به تفریحات متنوع و شادی مثل شنا، قایق سواری، چشم انداز بینی، پیاده روی و یا ورزش های ساحلی دیگر مثل والیبال یا فوتبال ساحلی بپردازند. گذشته از این، ساحل فالسیا همواره در معرض بادهای قدرتمندی است که از اقیانوس اطلس وزیده می شود از همین رو ساحل فالسیا از سواحل ایده آل برای سورفینگ (موجسواری) نیز به حساب می آید:

جاذبه های تفریحی ساحل فالسیا پرتغال

معرفی تورهای راهنمای ساحل فالسیا

با وجود اینکه امکان سفر و بازدید انفرادی از ساحل فالسیا وجود دارد اما به گردشگران و جهانگردانی که قصد بازدید از این ساحل را دارند توصیه می شود تا در قالب تورهای مختلف زیر زیبایی های این ساحل را تجربه کنند:

  • تجربه پرواز بر روی ساحل با پاراگلایدینگ یا پاراترایک در آلگارو: با هزینه رزرو $84.86 (دلار)
  • تور سگوی ساحلی کواریرا و ویلامورا: هزینه رزرو از $63.34 (دلار)
  • تور بناگیل و دلفین ها: شروع هزینه رزرو از $41.37 (دلار)
  • تور ساحل و غار بناگیل: هزینه رزرو از $63.65 (دلار)
  • تور غروب آفتاب در یک کرجی بادبانی لاکچری از ویلامورا: با هزینه ای در حدود $47.74 (دلار)

معرفی تورهای راهنمای ساحل فالسیا

دسترسی به ساحل فالسیا در پرتغال

جاده دسترسی به ساحل فالسیا از منطقه آلگارو عبور کرده و به تفرجگاه آلدیا داس آکوتیاس ختم می شود. در ضمن در آکوتیاس پارکینگی در 300 متری ساحل و در تفرجگاه آلفامار در 250 متری از ساحل قرار دارد. امکانان و زیرساخت های مختلفی نیز در ساحل فالسیا وجود دارد که از آنجمله می توان به رستورتن ها، بارها، امکانات ارتباطی و نیز امکانات تفریحی اشاره کرد. نکته آخر هم اینکه بازدید از ساحل فالسیا در طول 24 ساعت شبانه روزی برای همگان میسر بوده و در ضمن بازدید از این ساحل نیز رایگان است. به منظور اخذ مشاوره های بیشتر درباره سفر به پرتغال یا سفر به هر کشور اروپایی دیگر حتما با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *