تایلند

ساحل سان ست در تایلند

ساحل سان ست در تایلند

همان طوری که از نام ساحل سان ست در تایلند نیز برمی آید، این ساحل از بهترین سواحل کشور تایلند برای مشاهده غروب آفتاب است. این ساحل کوچک یکی از سواحل جزیره لیپه یا به قول خود تایلندی ها کو لیپه محسوب می شود. معمولا نیز بعد از ظهرها این ساحل پر از توریست های دوربین به دست می شود. توریست هایی که اغلب برای دیدن و عکاسی از چشم انداز غروب آفتاب به این ساحل سفر می کنند. از همین رو نیز بهترین زمان و در عین حال شلوغترین زمان برای بازدید از این ساحل از ساعت 5 عصر شروع می شود. همچنین لازم به ذکر است که شنا در این ساحل به خاطر داشتن آبهای تمیز و نسبتا کم عمق مورد توجه گردشگران قرار دارد. با ما در سایت سفیران سفر همراه باشید تا با دیگر جاذبه های توریستی و تفریحی ساحل سان ست نیز آشنا شوید.

ساحل سان ست جزء بهترین سواحل تایلند برای مشاهده غروب آفتاب

خیلی از گردشگران به هنگام تایلند گردی به دنبال بهترین ساحل این کشور برای مشاهده صحنه های غروب آفتاب هستند و از این نظر ساحل سان ست Sunset Beach بهترین گزینه ممکن می باشد. اصلا دلیل نامگذاری و نیز علت اصلی شهرت این ساحل نیز همین امر می باشد. از نظر جغرافیایی نیز ساحل سان ست یکی از سواحل زیبا و معروف جزیره لیپه koh lipe تایلند محسوب می شود. ساحلی با ماسه های سفید به طول 400 متر که به سمت غرب ساحل کو لیپه تایلند کشیده شده است.

از طرف دیگر ساحل سان ست در بین 3 ساحل کو لیپه به عنوان آرامترین و دنج ترین ساحل محسوب می شود. دو ساحل دیگر کو لیپه یعنی سواحل سان رایس و پاتایا به واکینگ استریت که مرکز توریسم جزیره محسوب می شود، نزدیکتر هستند. با این وجود خود ساحل سان ست نیز بعد از ظهر حوالی ساعت 5 به یکباره به شلوغ ترین ساحل تبدیل می شود. چرا که گردشگران از فواصل دور و نزدیک برای تماشای آفتاب در حال غروب به این ساحل می آیند.

ساحل سان ست جزء بهترین سواحل تایلند برای مشاهده غروب آفتاب

تفریحات ساحل سان ست در تایلند

گردشگرانی که برای تفریح، سرگرمی و گذران اوقات فراغتشان به ساحل سان ست سفر می کنند می توانند از محیط آرام و آرامش بخش، آب های آبی کریستالی و نیز آب و هوای ایده آل موجود در این ساحل بهره مند شوند. در طول روز نیز از طریق رزرو انواع تورهای مهیج به تفریحات آبی مثل شنا، جت اسکی، اسنورکلینگ، قایق سواری، کایاک/ کانو دریایی و غیره بپردازند. در آخر نیز هنگام غروب آفتاب به تماشای صحنه دل انگیز و زیبایی از این صحنه بنشینند. به همین دلیل نیز خیلی از عکاسان حرفه ای و آماتور برای عکاسی از غروب آفتاب به این ساحل سفر می کنند.

تفریحات ساحل سان ست در تایلند

اقامت شبانه در ساحل سان ست تایلند

ساحل سان ست دارای یک تعداد اقامتگاه است که اغلب نیز رو به ساحل هستند و به همین دلیل نیز از یک ویو جذاب و دلنشینی برخوردار هستند. در این میان شاید بهترین و بزرگترین اقامتگاه ساحل سان ست تایلند، استراحتگاه بای ویو سان ست می باشد. استراحتگاهی که دارای انواع مختلف بونگالو (کلبه های ساحلی) با امکانات و هزینه های مختلفی است. هزینه رزرو بونگالو دارای فن و بالکن از حداقل THB560 (بات تایلند) ولی هزینه اقامت یک شبه بونگالو دارای A/C در حدود THB1111 (بات) می باشد.

اقامت شبانه در ساحل سان ست تایلند

رستوران های اطراف ساحل سان ست تایلند

ساحل سان ست از جمله سواحل تایلندی است که از سطح امکانات خوبی برخوردار است و شما با کمی قدم زنی در این ساحل می توانید بارها، کافه ها و رستوران های زیادی پیدا کنید. رستوران هایی که برخی در فاصله 1 دقیقه ای و برخی نیز در فاصله نیم ساعته و حتی بیشتر از این ساحل قرار دارند. از این گذشته رستوران های ساحل سان ست در تایلند بیشتر از همه در تهیه و سرو انواع غذاهای دریایی شهرت دارند. بر این اساس از معروفترین این رستوران ها می توان به رستوران های زیر اشاره کرد:

  • رستوران هات یائو سی فود
  • رستوران کو کیا
  • رستوران کائوتوم کو سوت
  • رستوران کوموک

بازدید از ساحل سان ست در تایلند

شرایط بازدید از ساحل سان ست در تایلند

در ابتداء به موقعیت مکانی این ساحل تایلندی می پردازیم. ساحل سان ست جزء سواحل زیبای کشور تایلند قلمداد می شود. این ساحل در جزیره کو لیپه واقع شده است؛ جزیره ای که در دورترین نقطه جنوبی در دریای آندامان و قبل از مرز مالزی قرار دارد. در واقع ساحل سان ست نیز یکی از 3 ساحل این جزیره محسوب می شود. ساحلی که گردشگران و جهانگردان داخلی و خارجی به صورت رایگانی می توانند از این ساحل دیدن کنند. در ضمن مدت زمان توصیه شده برای بازدید از این ساحل تماشایی نیز بین 3 الی 4 ساعت می باشد.

پس از اتمام بازدید از این ساحل نیز گردشگران می توانند برای بازدید از دیگر جاذبه های نزدیک به آن دیدن کنند. از نزدیکترین جاذبه های توریستی به ساحل سان ست نیز می توان به ساحل پاتایا اشاره کرد که با پای پیاده از ساحل سان ست حدود 11 دقیقه ای فاصله دارد. از دیگر جاذبه های نزدیک به ساحل سان ست نیز می توان به ساحل سان رایس اشاره کرد که با ساحل سان ست 3.4 مایل فاصله دارد. با ما در مجموعه سفیران سروش سعادت همراه باشید تا با برترین جاذبه های توریستی در سراسر جهان آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *